Mini test: ATI Radeon 9600 Mobility
Rozwój branży technologii informacyjnej następuje w zastraszającym tempie. Codziennie docierają do nas wiadomości o nowinkach technologicznych, jednak nie każdego stać, aby podążać za trendami w zakupach sprzętu do naszych domowych PC-tów. Ten artykuł powstał właśnie z myślą o tych, którzy nie mają zasobnego portfela lecz przymierzają się do zakupu nowej karty graficznej pod złącze AGP. Bohaterem dzisiejszego mini testu jest ATI Radeon 9600 Mobility.
Autor: Damian "D2mian" Piotrowski
Test ATI Radeon 9600 Mobility - Przygotowania do wyścigu...
Model chipsetu ATI Radon 9600 Mobility dobrze jest znany posiadaczom laptopów, jednak my skoncentrujemy się na wersji stacjonarnej przeznaczonej dla naszych poczciwych pecetów.
Dane techniczne ATI Radeon 9600 Mobility
| Karta wideo: | ATI Mobility Radeon 9600/9700 (M10/M11) |
| Nazwa kodowa GPU: | M10 |
| Liczba tranzystorów: | 75 milionów |
| Technologia wykonania: | 0.13 μm |
| Typ magistrali: | AGP 8x |
| Rozmiar pamięci: | 64 MB |
| Typ pamięci: | Infineon DDR SGRAM |
| Taktowanie GPU: | 325MHz |
| Taktowanie pamięci: | 223MHz (446MHz DDR) |
| Szerokość magistrali pamięci: | 128-bitowy(a) |
| Przepustowość pamięci: | 7136 MB/sek |
| CAS Latency (CL): | 3T |
| RAS To CAS Delay (tRCD): | 4T |
| RAS Precharge (tRP): | 4T |
| RAS Active Time (tRAS): | 9T |
| Row Refresh Cycle Time (tRFC): | 20T |
| RAS To RAS Delay (tRRD): | 3T |
| Write Recovery Time (tWR): | 2T |
| Taktowanie RAMDAC: | 400MHz |
| Liczba potoków renderujących: | 4 |
| Liczba TMU na potok: | 1 |
| Ilość Vertex-shaderów: | 2 (v2.0) |
| Ilosć Pixel-shaderów: | 1 (v2.0) |
| Sprzętowa obsługa DirectX: | DirectX v9.0 |
| Pixel Fillrate: | 1296 MPikseli/sek |
| Texel Fillrate: | 1296 MTekseli/sek |
- 1
- 2
- 3
- 4
- następna ›
- ostatnia »
Powiązane publikacje

Test Intel ARC B580 Limited Edition na procesorze klasy Intel Core i5-12400F. Czy nowe sterowniki poprawiają narzut na procesor?
48
Test Battlefield 6 PC, PlayStation 5 oraz PlayStation 5 Pro. Jakość technik NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 4 oraz Intel XeSS 2
135
Test wydajności Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 - Jakie wymagnia sprzętowe? Mroczna strona Unreal Engine 5
61
Test Clair Obscur: Expedition 33 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia
97













