Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Marvel's Spider-Man Remastered na PC zaoferuje Ray Tracing, obsługę technik NVIDIA DLSS i DLAA oraz absurdalną cenę

Damian Marusiak | 20-07-2022 20:15 |

Marvel's Spider-Man Remastered na PC zaoferuje Ray Tracing, obsługę technik NVIDIA DLSS i DLAA oraz absurdalną cenęPodczas ostatniego pokazu State of Play, Sony wraz ze studiem Insomniac Games potwierdzili prace nad komputerową wersją hitu PlayStation w postaci gry Marvel's Spider-Man Remastered (a także Miles Morales, przy czym samodzielny dodatek wyjdzie jesienią). Gra z Peterem Perkerem w roli głównej zadebiutuje na PC już w sierpniu, toteż producent oraz wydawca podzielili się informacjami na temat wymagań oraz funkcjonalności wersji komputerowej.

Sony opublikowało nowy materiał z gry Marvel's Spider-Man Remastered w wersji PC. Komputerowa wersja będzie oferować lepszą jakość cieni, obsługę Ray Tracingu, NVIDIA DLSS oraz DLAA.

Marvel's Spider-Man Remastered na PC zaoferuje Ray Tracing, obsługę technik NVIDIA DLSS i DLAA oraz absurdalną cenę [1]

Marvel's Spider-Man Remastered trafi na PC - premiera przygód Petera Parkera nastąpi jeszcze w wakacje 2022

Komputerowa wersja Marvel's Spider-Man zaoferuje oczywiście nie tylko obsługę natywnej rozdzielczości 4K czy nielimitowanej liczby klatek na sekundę, ale również kilka dodatków. Przede wszystkim oprawa wizualna doczeka się ulepszonych cieni, a także obsługi Ray Tracingu pod kątem poprawionych odbić w przestrzeni ekranu. Dodatkowo posiadacze kart NVIDIA GeForce RTX mogą liczyć na pełną obsługę technik DLSS oraz DLAA (ulepszony antyaliasing z pomocą sprzętowych jednostek Tensor). Nie zabraknie ponadto pełnej obsługi ultrapanoramicznych rozdzielczości - proporcji 21:9, 24:10 czy 32:9. Gra zadebiutuje 12 sierpnia, a od dzisiaj można składać zamówienia przedpremierowe (Steam, Epic Games Store). Tym razem Sony jednak nieco przesadziło chyba z ceną, bowiem gra oferowana jest w kwocie 299 złotych. To zdecydowanie więcej niż dotychczasowe pozycje tj. Horizon czy God of War.

  Minimum Zalecane Very High Amazing RT Ultimate RT
Procesor Intel Core i3-4160 Intel Core i5-4670
AMD Ryzen 5 1600
Intel Core i5-11400
AMD Ryzen 5 3600
Intel Core i5-11600K
AMD Ryzen 7 3700X
Intel Core i7-12700K
AMD Ryzen 9 5900X
Karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 950 NVIDIA GeForce GTX 1060
AMD Radeon RX 580
NVIDIA GeForce RTX 3070
AMD Radeon RX 6800 XT
NVIDIA GeForce RTX 3070
AMD Radeon RX 6900 XT
NVIDIA GeForce RTX 3080
AMD Radeon RX 6950 XT
Pamięć RAM 8 GB 16 GB 16 GB 16 GB 32 GB
Miejsce na dysku 75 GB HDD 75 GB SSD 75 GB SSD 75 GB SSD 75 GB SSD
System Windows 10 Windows 10 Windows 10 Windows 10 Windows 10
Jakość grafiki Very Low Medium Very High High / RT High High / RT Very High
Rozdzielczość 720p / 30 FPS 1080p / 60 FPS 2160p / 60 FPS 1440p / 60 FPS 2160p / 60 FPS

Test Spider-Man Miles Morales - 60 FPS i Ray Tracing na PlayStation 5

Przy okazji Sony opublikowało wymagania sprzętowe Marvel's Spider-Man Remastered. Okazuje się, że o ile wymagania bez włączonego Ray Tracingu są raczej stosunkowo niskie, tak aktywne śledzenie promieni może wyciskać (zwłaszcza) z karty graficznej siódme poty. Twórcy do rozdzielczości 1440p i 60 klatek (lub 4K i 30 FPS) na sekundę rekomendują wykorzystanie kart NVIDIA GeForce RTX 3070 lub AMD Radeon RX 6900 XT i mowa tutaj wyłącznie o wysokich ustawieniach graficznych (ogólnie, jest jeszcze Very High) oraz wysokich ustawieniach dla RT. W przypadku rozdzielczości 4K mowa o GeForce RTX 3080 lub Radeon RX 6950 XT, aby grać na ustawieniach wysokich (ogólnie) oraz z pełnym Ray Tracingiem, przy zachowaniu 60 FPS. Dodatkowo w tych warunkach twórcy rekomendują posiadanie 32 GB pamięci RAM.

Marvel's Spider-Man Remastered na PC zaoferuje Ray Tracing, obsługę technik NVIDIA DLSS i DLAA oraz absurdalną cenę [2]

Marvel's Spider-Man Remastered na PC zaoferuje Ray Tracing, obsługę technik NVIDIA DLSS i DLAA oraz absurdalną cenę [3]

Marvel's Spider-Man Remastered na PC zaoferuje Ray Tracing, obsługę technik NVIDIA DLSS i DLAA oraz absurdalną cenę [4]

Marvel's Spider-Man Remastered na PC zaoferuje Ray Tracing, obsługę technik NVIDIA DLSS i DLAA oraz absurdalną cenę [5]

Marvel's Spider-Man Remastered na PC zaoferuje Ray Tracing, obsługę technik NVIDIA DLSS i DLAA oraz absurdalną cenę [6]

Marvel's Spider-Man Remastered na PC zaoferuje Ray Tracing, obsługę technik NVIDIA DLSS i DLAA oraz absurdalną cenę [7]

Źródło: Sony
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 62

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.