Marvel's Spider-Man 2 oficjalnie zamierza na PC, a premiera odbędzie się na początku 2025 roku
Marvel's Spider-Man 2 to jedna z ostatnich dużych gier AAA, jaka została wydana w ostatnich miesiącach przez firmę Sony. Historia kontynuuje losy Petera Parkera oraz Milesa Moralesa, którzy muszą zmierzyć się m.in. Venomem. Dotychczas produkcja dostępna była wyłącznie na PlayStation 5, natomiast teraz oficjalnie ogłoszono komputerową wersję, która zadebiutuje już na początku przyszłego roku. Wygląda na to, że w przypadku niektórych tytułów, Sony coraz mocniej skraca odstęp czasowy pomiędzy premierami na PS5 oraz PC.
Studia Insomniac Games oraz Nixxes Software ogłosiły komputerową wersję gry Marvel's Spider-Man 2. Premiera portu odbędzie się 30 stycznia 2025.
Recenzja Marvel's Spider-Man 2, czyli historia najlepszej gry o Człowieku Pająku, jaka kiedykolwiek się ukazała na rynku
Za komputerową wersję Marvel's Spider-Man 2 odpowiada studio Nixxes Software, podobnie jak było to w przypadku pierwszej części oraz samodzielnego dodatku o Milesie Moralesie. Nadchodzący port został przygotowany z myślą o wielu konfiguracjach PC, przy czym szczegółowe wymagania zostaną opublikowane bliżej premiery, która to z kolei odbędzie się 30 stycznia 2025. Marvel's Spider-Man 2 pojawi się na PC zatem nieco ponad rok po wersji na PlayStation 5. Wśród nowości pojawiają się również bardziej zaawansowane opcje związane z Ray Tracingiem. Wersja na PS5 korzystała wyłącznie z odbić, które jednak oferowane były zarówno w trybach Quality jak i Performance - RT był stale włączony, jednak nie wiemy obecnie czy podobnie sprawa będzie się miała na PC.
Marvel's Spider-Man 2 - wykorzystano niewielką część nagranej zawartości Venoma. Potencjalny projekt w przyszłości
Marvel's Spider-Man 2 oferowany będzie cyfrowo na platformach Steam oraz Epic Games Store, w wydaniu standardowym oraz Digital Deluxe Edition. Ten drugi zawiera opcjonalne kostiumy i wcześniejsze odblokowywanie niektórych ciuchów oraz gadżetów, jak również 5 dodatkowych punktów umiejętności. Ceny nie zostały jeszcze ogłoszone, ale już teraz potwierdzono, że konto PlayStation Network będzie wymagane do uruchomienia gry. Wraz z ogłoszeniem komputerowej wersji, studio Insomniac Games potwierdziło, że jest to kompletna wersja gry, a fabularne dodatki DLC nie są planowane dla produkcji (informacje o nich pojawiały się w wycieku ze studia, więc albo plany porzucono kompletnie, albo materiał ten zostanie finalnie włączony do trzeciej części, która z pewnością powstanie).
Powiązane publikacje

Borderlands 4 - twórcy biorą się za poprawki licznych problemów. Działanie na PC podstawowym priorytetem
4
GOG - ważna aktualizacja recenzji użytkowników. Znacznie więcej znaków i rozszerzone zarządzanie nimi
11
Ninja Gaiden 4 - zaprezentowano nowy gameplay, a w nim zaawansowana prezentacja debiutującej w serii postaci Yakumo
1
Battlefield 6 ze szczegółami wydań konsolowych. Gra na PlayStation 5 Pro zadziała w rozdzielczości do 4K i 60 FPS
65