Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Lords of the Fallen - Tomasz Gop opowiada o polskim Dark Souls

Sebastian Oktaba | 13-05-2014 14:25 |

Ostatnimi czasy rodzimy sektor gier komputerowych i konsolowych przezywa prawdziwy rozkwit, zaś produkcje z naszego kraju znajdują uznanie nie tylko wśród lokalnych patriotów, ale przede wszystkim graczy w całym szerokim świecie. Najbliższe premiery także zapowiadają się bardzo smakowicie m.in.: Dying Light, Hellraid, Wiedźmin 3: Diziki Gon, Enemy Front i oczywiście Lords of the Fallen. Polska odpowiedź na Dark Souls ma szanse ostro namieszać na rynku, bowiem w proces tworzenia zaangażowanych zostało wielu specjalistów mających bogate doświadczenie, wizję i tzw.: smykałkę do robienia porządnych produkcji. Jedną z takich osób jest Tomasz Gop (dyrektor wykonawczy projektu), współtwórca serii Wiedźmin, który opuścił szeregi CD Projekt RED po wydaniu Wiedźmin 2: Zabójcy Królów i przeszedł do CI Games. Niedawno mieliśmy okazję porozmawiać z ojcem Lords of the Fallen o wszystkim co związane z grą, jakiej wyczekuje całkiem liczna rzesza amatorów siepania mieczem. Wywiad znajdziecie w rozwinięciu.

Lords of the Fallen będzie cRPG nastawionym na dynamiczną akcję, którego przeznaczeniem jest usatysfakcjonować dorosłych i wymagających graczy, więc poziom trudności na pewno nie będzie należał do najniższych. Tradycyjnie rozwijamy bohatera, zbieramy lepsze wyposażenie oraz podejmujemy coraz trudniejsze wyzwania, aby odblokować nowe umiejętności i obszary do eksploracji. Gracz będzie mógł wybierać spośród kilku stylów rozgrywki (wojownik, mag, skrytobójca), determinujących przynależność do jednej z trzech frakcji, zaś fabuła nie powinna rozczarować amatorów dobrze napisanych historii z pogranicza mrocznego fantasy. Duży nacisk położono również na walkę z gigantycznymi bossami, mające podnieść range epickości tego tytułu.

Lords of the Fallen to odpowiedź na Dark Souls - połączenie dynamicznej akcji, mrocznej oprawy i przyjemnej dla oka grafiki.

Lords of the Fallen powstaje z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach nowej generacji, czarując nie tylko obietnicami soczystej rozwałki, ale także cieszącą oczy grafiką. O ile o płynność na pecetach nie trzeba się przesadnie martwić, wszak zawsze można zredukować detale, tak programiści trochę narzekają na konsole. PlayStation 4 powinno jeszcze poradzić sobie z rozdzielczością 1080p, jednak sytuacja wygląda znacznie mniej ciekawie w przypadku Xbox One, które już chyba dążyło przyzwyczaić graczy do swojej ułomności. Lords of the Fallen zadebiutuje jesienią, ale dokładna data premiery nie została jeszcze ustalona.

Recenzja Dark Souls PC - Najtrudniejsza gra dekady

Źródło: Własne

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Sebastian Oktaba
Liczba komentarzy: 1

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.