Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Lords of the Fallen - poważne problemy techniczne nie przeszkodziły w sprzedaży. Deweloperzy chwalą się świetnymi wynikami

Szymon Góraj | 24-10-2023 10:00 |

Lords of the Fallen - poważne problemy techniczne nie przeszkodziły w sprzedaży. Deweloperzy chwalą się świetnymi wynikamiNa kilka kolejnych tegorocznych wieści związanych z nowymi grami przynajmniej jakaś ich część zazwyczaj jest mniej lub bardziej związana z problemami technicznymi na premierę. Mały zwiastunem owej tendencji było jeszcze zeszłoroczne The Callisto Protocol, a następnie ruszyła już cała lawina problemów. Nie inaczej niestety jest z grą Hexworks, która pomimo wielu zalet doczekała się masy problemów. Ale to bynajmniej nie znaczy, że poniesiono klęskę.

Lords of the Fallen zdążyło już rozczarować wielu, ale w dalszym ciągu gra Hexworks sprzedała się bardzo dobrze, sprzedając już milion kopii.

Lords of the Fallen - poważne problemy techniczne nie przeszkodziły w sprzedaży. Deweloperzy chwalą się świetnymi wynikami [1]

Lords of the Fallen - problemy na premierę. Wyczekiwana gra Hexworks mocno krytykowana, głównie za optymalizację

Ostatnio wynikami finansowymi pochwaliło się Sony w kontekście Marvel's Spider-Man 2. Ich tropem poszedł wydawca CI Games wraz z Hexworks. Oczywiście rezultaty są o wiele niższe, ale nikt raczej nie oczekiwał, że dotrzymają kroku takiemu hegemonowi. A milion sprzedanych egzemplarzy to doprawdy więcej niż porządny wynik. Twórcy podkreślili, że Lords of the Fallen było zdecydowanie najbardziej ambitną pozycją, nad jaką pracowali, dziękując przy tym osobom, które zdecydowały się na zakup souls-like'a.

Lords of the Fallen - poważne problemy techniczne nie przeszkodziły w sprzedaży. Deweloperzy chwalą się świetnymi wynikami [2]

Lords of the Fallen na premierę otrzyma obsługę technik NVIDIA DLSS 3 i AMD FSR 3

Sukces nie zmienia faktu, że grze dostało się dość mocno przede wszystkim za bardzo wadliwą optymalizację. Przede wszystkim to sprawia, że niewątpliwie piękna, oparta o Unreal Engine 5 gra zbiera bardzo mieszane opinie. Jedni chwalą artystyczny design świata i ciekawe mechaniki, inni zaś zwracają uwagę na crashe, liczne kłopoty z płynnością rozgrywki, czy chociażby powtarzalność przeciwników. Ale to sprawia, że fani gatunku wcale nie muszą spisywać Lords of the Fallen na straty, a już prędzej nieco zaczekać i zakupić za jakiś czas.

Źródło: CI Games (Twitter/X)
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 34

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.