Logitech rozpoczyna współpracę z serwisem YouTube
Logitech światowy lider w dziedzinie produkcji kamer internetowych, poinformował wczoraj o zawarciu umowy marketingowej z YouTube – największym serwisem internetowym, w którym użytkownicy mogą zamieszczać swoje krótkie filmy i zaprezentować je szerokiej publiczności. Dzięki współpracy obu firm, użytkownicy kamer Logitech będą mieli ułatwiony dostęp do YouTube. Spółka planuje, by w kolejnych edycjach oprogramowania dedykowanego kamerom QuickCam znalazł się link do tego serwisu. W zamian YouTube będzie promować Logitech jako swojego oficjalnego partnera.
QuickCamy oraz oprogramowanie Video Effects Logitech cieszą się dużym zainteresowaniem wśród użytkowników popularnych stron, na których można umieszczać autorskie klipy wideo. Spośród 140 treści, dostępnych na stronie Logitech.com, pobrano już 5 mln akcesoriów i postaci do Video Effects. Wszystkie dostępne materiały aktualizowane są co miesiąc a podczas specjalnych wydarzeń takich jak np. mundial dostępne są tworzone specjalnie na tą okazję nowości.
– Aplikacja Video Effects została stworzona, z myślą o osobach, które chcą wykorzystać kamerę internetową, by w zabawny i twórczy sposób wyrazić siebie. Duży wzrost zainteresowania serwisami takimi jak YouTube wskazuje, że pojawiła się kolejna fala komunikacji wideo, którą możemy określić mianem “Wyrażania siebie”. – powiedziała Gina Clark, wiceprezes ds. marketingu produktów komunikacji internetowej Logitech.
– Dzięki naszemu popularnemu oprogramowaniu Video Effects każdy może zrobić coś naprawdę zabawnego ze swoimi nagraniami.
– Nasi użytkownicy chcą szybko i łatwo kontaktować się ze swoimi przyjaciółmi i rodziną. Dzięki oprogramowaniu dedykowanemu kamerom Logitech oraz błyskawicznemu dostępowi do naszego serwisu będą mogli jeszcze lepiej wyrazić swoją kreatywność.– powiedział Chris Maxcy, wiceprezes ds. rozwoju YouTube. Nowe oprogramowanie do kamer QuickCam, które będzie dostępne do pobrania już tego lata, wyposażono w nowy, intuicyjny, oparty na systemie ikon interfejs. Rozwiązanie to ułatwi: zmianę ustawień kamery, uruchamianie aplikacji rozmów wideo, aktywację programu Video Effects oraz nagrywanie klipów wideo. Będzie także posiadać zintegrowaną ikonę uruchamiającą linki do strony startowej YouTube.
YouTube pozwala na łatwe umieszczanie klipów wideo na stronie www.YouTube.com i całej sieci za pośrednictwem stron internetowych, blogów i poczty elektronicznej. Filmy zamieszczone w serwisie codziennie ogląda ponad 80 milionów osób. Każdego dnia pojawia się 65 000 nowych nagrań.
Firma Logitech, założona w 1981 roku, projektuje, wytwarza i sprzedaje osobiste urządzenia peryferyjne, dzięki którym ludzie mogą efektywnie pracować, bawić się i komunikować w cyfrowym świecie. Logitech International to szwajcarska spółka notowana na szwajcarskiej giełdzie SWX (LOGN) oraz w Stanach Zjednoczonych w systemie rynków narodowych Nasdaq (LOGI). Firma ma zakłady produkcyjne w Azji oraz biura w największych miastach Ameryki Północnej, Europy oraz rejonu Azji i Pacyfiku.
Powiązane publikacje

Google Bard - prywatne fragmenty rozmów z chatbotem są dostępne dla wszystkich. Firma pracuje nad rozwiązaniem
6
Gmail - najpopularniejszą pocztę elektroniczną czekają niebawem zmiany, które dla niektórych okażą się znaczące
35
Microsoft - za pośrednictwem Internetu można było uzyskać dostęp do dużych ilości niejawnych danych dwóch pracowników
4
X (Twitter) płatny dla każdego? Elon Musk twierdzi, że jest to niezbędne działanie do dalszego rozwoju platformy
100