LCD TV kontra plazma

PDP (plasma display panel) TV miał 5 proc. udziału w ogólnoświatowym rynku telewizyjnym w drugim kwartale tego roku, wzrost z 4 proc. w pierwszym kwartale. Na podstawie tych wyników, sprzedaż PDP TV wzrosła o 57 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Telewizory plazmowe osiągneły 20 proc. udziału w światowym rynku telewizyjnym w drugim kwartale 2006 roku, czyli 4 proc. więcej w porównaniu z pierwszym kwartałem. Sprzedaż telewizorów LCD wzrosła gwałtownie o 135 proc. w drugim kwartale (sprzedano 9.4 mln sztuk) i osiągnęła 22 proc. udziału w światowym rynku.
Powiązane publikacje

Meta kontra FTC. Kevin Systrom ujawnia, że Mark Zuckerberg postrzegał Instagram jako zagrożenie dla Facebooka
23
OpenAI rozważa zakup przeglądarki Chrome od Google, co oznacza potencjalną rewolucję w dostępie do sztucznej inteligencji
22
Użytkownicy skarżą się, że ChatGPT zbyt często ich chwali. Czy sztuczna inteligencja przestała mówić prawdę?
44
Facebook traci znaczenie wśród młodszych pokoleń. Wewnętrzne e-maile Meta pokazują rosnące problemy z atrakcyjnością platformy
57