Konkurs Enermax Crazy Twister Contest
Wentylatory z technologią łożyskową Twister mogą więcej niż zwyczajny wentylator, to idea przemawiająca za „Crazy Twister Contest". Enermax poszukuje najbardziej zwariowanych i kreatywnych projektów z wykorzystaniem wentylatora. Użytkownicy z 17 krajów europejskich mogą wziąć udział w zabawie na najciekawsze zastosowanie wentylatora. Łączna pula nagród w konkursie to ponad 2.200 euro (ok. 9300 zł).Enermax zaprasza więc do udziału w międzynarodowym „Crazy Twister Contest". Od dziś twórcze umysły z 17 państw mogą dać upust swojej fantazji. Jakie są najbardziej fascynujące, innowacyjne i szalone pomysły na wykorzystanie wentylatorów Enermax? Nie ma żadnych ograniczeń – może to być modding komputera, projekt suszarki do włosów lub okapu kuchennego, w którym znajdą się wentylatory. Jedyny warunek: Uczestnik musi wykorzystać jeden lub więcej wentylatorów Enermax z serii Apollish, Cluster, Everest lub Magma.
Do 31 października 2009 użytkownicy mogą wysyłać filmy i zdjęcia swoich fantazyjnych projektów. Nalepsze prace oddane zostaną pod głosowanie, które odbędzie się od 6 do 15 listopada 2009. Osoby chętne ze wszystkich krajów mogą głosować na ich ulubiony projekt, wchodząc pod adres: www.enermax.pl. Równocześnie jury uznanych ekspertów oceniać będzie nadesłane prace. Zdobywca pierwszej nagrody otrzyma kupon o wartości 1.000 Euro (ok. 4220 zł) do wykorzystania w wybranym sklepie komputerowym.
1 miejsce
Kupon o wartości 1000 Euro
(na zakup dowolnych produktów w sklepie komputerowym wskazanym przez organizatora w kraju zwiecięzcy)
2 miejsce
Kupon o wartości 600 Euro
(na zakup dowolnych produktów w sklepie komputerowym wskazanym przez organizatora w kraju zwiecięzcy)
3 miejsce
Kupon o wartości 300 Euro
(na zakup dowolnych produktów w sklepie komputerowym wskazanym przez organizatora w kraju zwiecięzcy)
4 – 6 miejsce
Enermax ECO80+ 350 W
7 – 10 miejsce
Enermax Staray
Powiązane publikacje

Meta kontra FTC. Kevin Systrom ujawnia, że Mark Zuckerberg postrzegał Instagram jako zagrożenie dla Facebooka
23
OpenAI rozważa zakup przeglądarki Chrome od Google, co oznacza potencjalną rewolucję w dostępie do sztucznej inteligencji
22
Użytkownicy skarżą się, że ChatGPT zbyt często ich chwali. Czy sztuczna inteligencja przestała mówić prawdę?
44
Facebook traci znaczenie wśród młodszych pokoleń. Wewnętrzne e-maile Meta pokazują rosnące problemy z atrakcyjnością platformy
56