Konkurs be quiet! - Wymyśl imię dla nowej maskotki
Chyba nie możecie narzekać na brak konkursów zamieszczanych na naszym portalu? Kilkanaście minut temu dowiedzieliśmy się o kolejnej zabawie, którą tym razem przygotował be quiet! Niemiecka firma postawiła przed zawodnikami niełatwe zadanie z którym poradzą sobie tylko najlepsi ;] O co tak naprawdę chodzi? Firma be quiet! zaprezentowała światu swoją nową maskotkę, którą została złota rybka - tak, właśnie te stworzenie znane z wielu opowieści i bajek. Wyjątkowo cicha gwiazda kampanii producenta chce Wam powiedzieć, że produkty be quiet! muszą spełnić szereg wymagań zanim trafią na rynek. Z czego to wynika? Oczywiście z niemieckiego zamiłowana do perfekcji i dopracowania wszystkich detali. Rezultatem są ciche zasilacze, systemy chłodzenia oraz wentylatory. Wiele osób zapytało producenta, czy ich wyjątkowo cicha złota rybka ma jakieś imię... Be quiet! niestety musiało odpowiedzieć, że jeszcze nad tym nie myślało.
Ponieważ każda gwiazda musi mieć swój pseudonim, producent potrzebuje Waszej pomocy w znalezieniu imienia dla nowej maskotki be quiet! Propozycje można wysyłać do 27 listopada 2012 roku. Co można wygrać? Zasilacz Straight Power E9 o mocy 500 W, dziesięć wentylatorów Silent Wings 2 PWM o średnicy 120 mm oraz trzydzieści specjalnych kalendarzy adwentowych od be quiet! Najlepsza propozycja zostanie nagrodzona zasilaczem, zaś pozostałe nagrody zostaną rozlosowane wśród innych uczestników. Aplikacja konkursowa jest dostępna pod tym adresem.
Uprzedzając komentarze potwierdzamy, że Facebook jest portalem stworzonym przez szatana ;]
Źródło: be quiet!
Powiązane publikacje

Meta kontra FTC. Kevin Systrom ujawnia, że Mark Zuckerberg postrzegał Instagram jako zagrożenie dla Facebooka
23
OpenAI rozważa zakup przeglądarki Chrome od Google, co oznacza potencjalną rewolucję w dostępie do sztucznej inteligencji
22
Użytkownicy skarżą się, że ChatGPT zbyt często ich chwali. Czy sztuczna inteligencja przestała mówić prawdę?
44
Facebook traci znaczenie wśród młodszych pokoleń. Wewnętrzne e-maile Meta pokazują rosnące problemy z atrakcyjnością platformy
57