Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Koniec Mio Technology - Lider rynku GPS zamyka działalność

Przestała istnieć firma będąca jednym z liderów sprzedaży nawigacji samochodowych w Polsce. Marka Mio jednak nie znika, a reprezentować ją będzie MiTAC International Corporation. Tym samym Mio - obok Magellana i Navmana - zostanie jedną z trzech marek związanych z produktami nawigacyjnymi, obecnymi w portfolio tajwańskiej korporacji. Jednak wszystko „zostaje w rodzinie”, gdyż Mio Technology było do tej pory spółką zależną MiTAC. Zmiany dotyczą Mio Technology w skali globalnej, zatem nie mogły ominąć także Polski. MiTAC International Corp. przejmie obowiązki reprezentowania marki na rynku. Zmiana podyktowana jest chęcią ujednolicenia przekazu kierowanego do klientów. MiTAC zarządza obecnie trzema dużymi markami z rynku nawigacji GPS i urządzeń lokalizacyjnych. Dzięki tej zmianie będzie mogła w pełni wykorzystać ich doświadczenie...

W portfolio firmy MiTAC znajdują się dwie inne marki związane z nawigacjami GPS. Navman to australijski producent urządzeń nawigacyjnych. Został założony w 1988 roku i zasłynął produkcją wytrzymałych, innowacyjnych, a zarazem prostych w użyciu nawigacji PND. Firma jest też autorem technologii NavPix, która umożliwia nawigację przy pomocy zdjęć wgranych do pamięci. Druga marka, która dołączyła do MiTAC dwa lata później, to amerykański producent urządzeń służących do pozycjonowania GP - Magellan. Ma on ponad 20-letnią tradycję, a także jest właścicielem ponad 200 patentów związanych z technologią branżową.

Nasi klienci i partnerzy nie mają powodu do obaw. Nawigacje Mio nie znikną z półek. Z biznesowego punktu widzenia nic się bowiem nie zmienia. Ludzie, adresy, telefony pozostaną te same. Dzięki temu będziemy mogli nieprzerwanie dostarczać najwyższej jakości produkty i usługi, choć będzie się to odbywać teraz pod nazwą MiTAC International Corporation” - zapewnia Tarik Hassan, CEE Marketing Manager MiTAC Europe, oddział w Polsce

Adres internetowy związany z nawigacjami Mio pozostaje bez zmian. Wszelkie informacje odnośnie produktów, promocji oraz inne wiadomości związane z marką można znaleźć pod adresem: www.mio.com/pl 

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Sebastian Oktaba
Liczba komentarzy: 0
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy. Zaloguj się i napisz pierwszy komentarz.
x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.