Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Kolejne gry z implementacją techniki NVIDIA DLSS i ray tracingiem. Na dniach aktualizacje m.in. dla DOOM Eternal oraz Rust

Ewelina Stój | 21-06-2021 20:00 |

Kolejne gry z implementacją techniki NVIDIA DLSS i ray tracingiem. Na dniach aktualizacje m.in. dla DOOM Eternal oraz RustTechnika NVIDIA DLSS zwiększa wydajność już w niemal 60 grach wideo, w tym w najbardziej rozchwytywanych, a zarazem najwyżej ocenianych tytułach takich jak Call of Duty: Warzone, Control, Cyberpunk 2077, Fortnite czy Metro Exodus PC Enhanced Edition. Tegoroczne upalne lato tylko powiększy liczbę tych tytułów. Mianowicie już jutro DLSS oraz ray tracing pojawi się w aktualizacji gry LEGO Builder's Journey, a następnie w DOOM Eternal oraz Red Dead Redemption 2 (tylko DLSS). Dla przypomnienia, w czerwcu DLSS trafił do tytułów takich jak Rainbow Six Siege, No Man's Sky i The Persistence, a także jako plugin w Unreal Engine 5. Po szczegóły zapraszamy już do kolejnych akapitów.

Już jutro DLSS oraz ray tracing pojawi się w aktualizacji gry LEGO Builder's Journey, a następnie w DOOM Eternal oraz Red Dead Redemption 2 (tylko DLSS). Co jeszcze szykuje dla nas NVIDIA?

Kolejne gry z implementacją techniki NVIDIA DLSS i ray tracingiem. Na dniach aktualizacje m.in. dla DOOM Eternal oraz Rust [1]

Dodatkowe funkcje w kartach graficznych NVIDIA GeForce. Czym jest ray tracing, DLSS, Reflex, Ansel i Highlights

Czerwiec był miesiącem obfitującym w gry z technikami RTX. Strzelanka Necromunda: Hired Gun ukazała się na samym początku miesiąca i już od dnia premiery wspiera DLSS. Technika ta trafiła także do No Man's Sky, dokładnie 3 czerwca. 11 czerwca łatkę wprowadzającą do gry zarówno DLSS jak i ray tracing otrzymała z kolei produkcja The Persistence, zaś sieciowe Rainbow Six: Siege posiada wsparcie dla DLSS od 14 czerwca. Co ważne, DLSS pojawił się już także w ramach wczesnego dostępu do polskiej gry akcji pt. Chernobylite, której premiera zaplanowana jest na 28 lipca tego roku. Jeśli mowa o wczesnym dostępie, nie można zapomnieć o silniku Unreal Engne 5, który w ubiegłym miesiącu został udostępniony w ramach early acces. Współpraca NVIDII i Epic sprawiła, że od teraz twórcy mogą z łatwością dodawać wsparcie DLSS oraz ray tracingu do swoich projektów. Wtyczka dostępna jest za pośrednictwem Unreal Engine marketplace. A oto już kolejne tytuły, które niebawem otrzymają wsparcie rozwiązań NVIDII.

NVIDIA DLSS 2.2 - usprawniona pod kątem jakości obrazu technika pojawiła się w grze Rainbow Six: Siege

Już jutro, a więc 22 czerwca, nowe rozwiązania pojawią się w grze LEGO Builder's Journey, czyli klimatycznej grze logicznej z korzeniami w Apple Arcade. Tytuł na PC zostanie wzbogacony o wykorzystujące ray tracing cienie, odbicia, okluzję otoczenia i globalną iluminacje oraz działająca szybciej dzięki technice NVIDIA DLSS. Co ciekawe, LEGO Builder’s Journey to pierwsza gra w historii wykorzystująca ray tracing na silniku Unity. Tego samego dnia gracze korzystający z systemu Linux otrzymają wsparcie techniki DLSS w grach przeznaczonych dla API Vulkan w środowisku Proton. Umożliwi to graczom linuksowym wykorzystanie dedykowanych rdzeni Tensor, w które wyposażone są karty GeForce RTX, do zwiększenia liczby wyświetlanych klatek w takich grach jak DOOM Eternal, No Man’s Sky czy Wolfenstein: Youngblood. Wsparcie dla tytułów wykorzystujących w środowisku Proton API DirectX pojawi się jesienią tego roku.

Cyberpunk 2077 - Test wydajności kart graficznych w rozdzielczości 3440x1440 i 5120x1440. Jak wtedy działa ray tracing i DLSS?

Tydzień później, a więc 29 czerwca poprawę jakości obrazu dzięki ray tracingowi oraz wzrost wydajności dzięki technice DLSS otrzyma legendarny już niemal DOOM Eternal. Z kolei nowy miesiąc, wraz z 1 lipca przyniesie wzrost wydajności w grze Rust. Ten wieloosobowy survival w maju tego roku otrzymał wsparcie techniki NVIDIA Reflex, która zredukowała opóźnienia systemowe nawet o 38%, dzięki czemu rozgrywka stała się bardziej responsywna. Już niebawem, wraz z zaimplementowaniem techniki DLSS doczekamy się z kolei wzrostu wydajności. 

Kolejne gry z implementacją techniki NVIDIA DLSS i ray tracingiem. Na dniach aktualizacje m.in. dla DOOM Eternal oraz Rust [2]

Źródło: NVIDIA
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 26

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.