Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Wartość firmy Razer szacowana na ponad miliard dolarów

Arkad | 16-10-2014 15:56 |

Firmy działające na rynku urządzeń elektronicznych kojarzą nam się przede wszystkim z wielomilionowymi zyskami, które są osiągane dzięki wysokim marżom nakładanym na produkty. Czasami mówimy o sprzedaży danego urządzenia "po kosztach", jednak takich sytuacji jest niezwykle mało i służą one wyższemu celowi - wiele osób poszukuje informacji na temat kosztów wyprodukowania danego smartfona, tabletu, procesora, płyty głównej itp. i jest niemile zaskakiwanych kwotą, która odbiega kilkukrotnie od rynkowej wartości. Jednym z producentów wykorzystujących przywiązanie klientów do marki jest nie kto inny jak Razer, czyli amerykańska korporacja mająca na swoim koncie wiele sukcesów na rynku klawiatur i myszek.

Ponad 16 lat rozwoju firmy Razer owocuje wyceną na poziomie wyższym niż miliard dolarów.

Od pewnego czasu firma z San Diego zajmuje się także przenośnymi komputerami i innymi gadżetami poszerzającymi portfolio - to już nie jest ten sam Razer sprzedający gryzonie i klawisze, tudzież słuchawki dla graczy. Jak myślicie, ile jest warta tak znana marka wraz ze swoim całym dorobkiem? Według najnowszych informacji z sieci, ostatnie umowy Razera z Intelem ujawniły całkiem ciekawą sumę mogącą zainteresować wszystkich graczy... i inwestorów. Zgodnie z dostępnymi źródłami, amerykański producent jest w tym momencie wart około miliarda dolarów, co stawia go w czołówce firm zajmujących się szeroko pojętym gamingiem.

Dlaczego w ogóle mówimy o jakichkolwiek umowach Razera z Intelem? Fundusz Intel Capital wsparł ostatnio wielu producentów z branży rozrywkowej, takich jak Swrve, Hungama oraz Gaikai (przejęte przez Sony) - Razer oprócz swojego gamingowego dorobku zaczął się także interesować rynkiem mobilnym wraz ze swoim produktem o nazwie Nabu. Wspomniana opaska zadebiutuje w ciągu kilku tygodni, jednak jej rynkowy sukces jest co najmniej wątpliwy. Razer kładzie coraz większy nacisk na oprogramowanie i usługi sieciowe, gdzie liczba użytkowników ma w tym momencie przekraczać 10 milionów.

Źródło: TechCrunch

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 2

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.