.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Microsoft Classic IntelliMouse - Myszka debiutuje w Polsce

Microsoft Classic IntelliMouse - Myszka debiutuje w PolsceChociaż komputerowi gracze to obecnie bardzo spora i chłonna grupa konsumentów, to producenci nie zapominają o zwykłych użytkownikach domowych oraz pracownikach biurowych. Ci w końcu nie potrzebują festyniarskiego podświetlenia RGB LED, miliona przycisków, grafiki smoka czy loga drużyny e-sportowej i specjalnego oprogramowania do makr. Przypomniał sobie o tym gigant branży obecny w niemal każdym polskim domu - Microsoft. Po pięciu latach absencji, na rynek trafia kultowa, odświeżona mysz Classic IntelliMouse. Cechuje się ergonomiczną budową, komunikacją przewodową, sensorem optycznym zdolnym do pracy w trudnych warunkach i prostotą w przypadku oferowanych możliwości.

Mysz od Microsoftu trafiła już do polskich sklepów z ceną 159 złotych.

Microsoft Classic IntelliMouse - Myszka debiutuje w Polsce [1]

Microsoft prawdopodobnie szykuje nową wersję pada Xbox Elite

Microsoft Classic IntelliMouse to mysz optyczna o wymiarach 132 x 69 x 43 milimetrów i wadze 129 gramów, która dedykowana jest osobom praworęcznym. Oparta została na sensorze Microsoft BlueTrack, który oferuję rozdzielczość do 3200 DPI i prędkość śledzenia 40 IPS. Podobno pracować może nawet na szklanych nawierzchniach. Użytkownik otrzymuje do dyspozycji pięć przycisków - PPM I LPM, kółko do przewijania oraz dwa dodatkowe na lewej krawędzi, które są w pełni konfigurowalne dzięki specjalnemu oprogramowaniu.

Microsoft Classic IntelliMouse - Myszka debiutuje w Polsce [2]

Test Microsoft Surface Laptop - jak sobie radzi Windows 10 S

Myszka Microsoft Classic IntelliMouse do komunikacji z komputerem wykorzystuje kabel USB 2.0 bez oplotu, zaś jej częstotliwość raportowania to 1000 Hz. Żywotność poszczególnych przełączników nie napawa optymizmem, bowiem w najlepszym przypadku producent deklaruje do 10 milionów kliknięć. Nowa-stara propozycja trafiła do polskich sklepów z sugerowaną ceną 159 złotych (acz sam Microsoft sprzedaje ją za... 179 złotych). Szczerze? Drogo jak za oferowane możliwości, zwłaszcza patrząc na portfolio konkurencji. Decydująca ma być tutaj rzekomo ergonomia, jakość wykonania oraz z całą pewnością - sentyment użytkowników.

Źródło: Microsoft
Twoja ocena publikacji:
0
Liczba komentarzy: 34

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.