Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Wolfenstein: Youngblood nie otrzyma Ray Tracingu na premierę

Damian Marusiak | 23-07-2019 16:00 |

Wolfenstein: Youngblood nie otrzyma Ray Tracingu na premieręJuż za kilka dni zadebiutuje Wolfenstein: Youngblood, który będzie swoistym spin-offem głównych przygód Blazkowicza. Choć gracze nie wyczekują tego tytułu z przesadnym entuzjazmem, co wynika w dużej mierze z samego charakteru rozgrywki, nie da się ukryć, że to właśnie nowy Wolfenstein będzie kolejnym tytułem wspierającym Ray Tracing od NVIDII. Posiadacze kart GeForce RTX, w tym także wersji SUPER, z pewnością niecierpliwie wyczekują premiery kolejnej gry z RT. Na kilka dni przed premierą okazuje się jednak, że posiadacze tychże układów będą musieli poczekać na wsparcie dla RTX trochę dłużej, ponieważ Ray Tracing nie zadebiutuje w momencie premiery sklepowej gry. W bliżej nieokreślonym terminie developerzy wydadzą patch, który doda wsparcie dla DXR.

Wolfenstein: Youngblood nie otrzyma na premierę wsparcia dla Ray Tracingu. Stosowany patch pojawi się w bliżej nieokreślonej przyszłości.

Wolfenstein: Youngblood nie otrzyma Ray Tracingu na premierę [1]

Właściciele kart RTX od NVIDII z pewnością nie przyjmą z entuzjazmem informacji o przełożeniu premiery Ray Tracingu w grze Wolfenstein: Youngblood. Jest to jedna z dwóch gier, obok Control, które w najbliższym czasie miały cieszyć się wsparciem dla dodatkowych efektów oświetlenia oraz cieniowania. Dość niespodziewanie producent gry poinformował, że w momencie premiery gry nie otrzymamy wsparcia dla Ray Tracingu. Zamiast tego stosowany patch pojawi się po premierze, choć nie wiadomo dokładnie kiedy to będzie.

Wolfenstein: Youngblood nie otrzyma Ray Tracingu na premierę [2]

Gracze wyczekujący premiery Wolfensteina i posiadający karty GeForce RTX mogą więc albo dalej czekać na wspomnianą aktualizację do gry, albo po prostu przejść grę bez tych fajerwerków. Dość powiedzieć, że podobna sytuacja miała miejsce w przypadku Shadow of the Tomb Raider, gdzie DXR nie pojawiło się w momencie premiery, a dopiero po ponad pięciu miesiącach, kiedy spory odsetek graczy zdążył już przejść i zapomnieć o grze. Oby w tym przypadku developerzy nie kazali nam tak długo czekać.

Źródło: VG247
53
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 46

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.