G80 bez unified shaders
Firma Nvidia postanowiła nie trzymać się ściśle specyfikacji DirectX10. Procesor graficzny G80 nie będzie posiadał unified shader (w tym newsie wytłumaczyłem na czym polega ta technologia), a zamiast tego będzie miał 32 jednostki pixel shader oraz 16 jednostek vertex. Oczywiście poza tym drobnym szczegółem, karta Geforce 8 będzie zgodna z DirectX10, i Shader Model 4.0.
Źródło: Theinquirer.net
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Powiązane publikacje

INNO3D GeForce RTX 5060 Low Profile - niewielka karta graficzna o bardzo minimalistycznym designie
9
NVIDIA Vera Rubin Superchip - prezentacja prototypu wielkości płyty głównej, który wejdzie do produkcji już w przyszłym roku
22
NVIDIA zachęca partnerów do sprzedaży GeForce RTX 5060 Ti 16 GB i jednocześnie ogranicza podaż modeli 8 GB
66
NVIDIA GeForce RTX 5090 Founders Edition ma poważny problem z konstrukcją. Popularny youtuber odradza zakup tego układu
39
Obsługa klienta Cooler Master doradzała klientowi... demontaż obudowy złącza 12V-2x6. To mogło skończyć się katastrofą
27Liczba komentarzy: 0
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy. Zaloguj się i napisz pierwszy komentarz.













