G80 bez unified shaders
Firma Nvidia postanowiła nie trzymać się ściśle specyfikacji DirectX10. Procesor graficzny G80 nie będzie posiadał unified shader (w tym newsie wytłumaczyłem na czym polega ta technologia), a zamiast tego będzie miał 32 jednostki pixel shader oraz 16 jednostek vertex. Oczywiście poza tym drobnym szczegółem, karta Geforce 8 będzie zgodna z DirectX10, i Shader Model 4.0.
Źródło: Theinquirer.net
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Powiązane publikacje

NVIDIA GeForce GT 1030 nie daje rady w nowych grach nawet z pomocą FSR, choć wzrost wydajności i tak jest imponujący
68
Sterowniki NVIDIA 590.26 w wersji preview wprowadzają obsługę Smooth Motion dla kart GeForce RTX 4000
237
Micron dołącza do Samsunga i SK hynix jako trzecia firma dostarczająca pamięci GDDR7 dla kart graficznych GeForce RTX 5000
67
TrashBench ustanawia rekord OC układu GeForce GTX 1060 osiągając 2202 MHz z nietypowym autorskim chłodzeniem
18
NVIDIA GeForce RTX 5090 bez pełnego PCIe 5.0 sporo traci w niektórych zastosowaniach. Jak bardzo może zwolnić?
67Liczba komentarzy: 0
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy. Zaloguj się i napisz pierwszy komentarz.