Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Crytek Neon Noir - demo z obsługą Ray Tracingu do pobrania

Damian Marusiak | 14-11-2019 18:00 |

Crytek Neon Noir - demo z obsługą Ray Tracingu do pobraniaCrytek od dawna był znany z tworzenia spektakularnych technologii, jak np. ich engine CryEngine. Pierwszy Crysis był w momencie premiery wręcz przełomowym tytułem pod względem jakości oprawy graficznej i przez lata stosowany był jako najlepszy benchmark dla kolejnych generacji kart graficznych. Deweloperzy Cryteka opracowali nowe demo techniczne zatytułowane Neon Noir, które po raz pierwszy publicznie zaprezentowano w marcu tego roku. Czym się charakteryzuje? Przede wszystkim wspiera technikę Ray Tracingu bez znaczenia czy mamy do czynienia z kartą NVIDIA czy też AMD. Był to także pierwszy solidny dowód na to, że do obsługi DXR wcale nie potrzeba wyłącznie układów GeForce RTX. Teraz firma umożliwiła sprawdzenie tego dema każdemu zainteresowanemu.

Kilka miesięcy temu Crytek zaprezentował swoje technologiczne demo "Neon Noir", który obsługiwał technikę Ray Tracingu także na kartach AMD. Teraz firma udostępniła chętnym demo do sprawdzenia.

Crytek Neon Noir - demo z obsługą Ray Tracingu do pobrania [1]

Neon Noir to demo stworzone przy użyciu silnika graficznego CryEngine w wersji 5.5, które zostało wyrenderowane z użyciem karty graficznej AMD Radeon RX Vega 56. Przedstawia ono futurystyczne miasto, nieco przypominające metropolie z filmu Blad Runner. Demo Neon Noir wykorzystuje Ray Tracing, jednak bez konieczności użycia najnowszych kart NVIDIA GeForce RTX – wystarczy wspomniany wcześniej Radeon RX Vega (lub NAVI) bądź układy graficzne NVIDIA GeForce. W celu zapewnienia zaawansowanego efektu, Crytek wykorzystał i rozwinął własną technologię Total Illumination, które jest jednym z wariantów globalnej iluminacji (Global Illumination). W przypadku dema Neon Noir, Ray Tracing uwydatnia odbicia na powierzchniach.

GeForce RTX 2000 - Test kart graficznych w ray tracingu i DLSS

Crytek Neon Noir - demo z obsługą Ray Tracingu do pobrania [2]

Obecnie Crytek umożliwił pobranie rzeczonego dema technologicznego "Neon Noir", które dostępne jest pod tym adresem. Producent przy okazji przypomina, iż Ray Tracing zostanie wprowadzony do silnika CryEngine w 2020 roku i będzie kompatybilny zarówno z API DirectX 12 jak również API Vulkan. Zachęcamy do skorzystania z dema i sprawdzenia jak faktycznie radzą sobie karty graficzne Radeon RX Vega, NAVI oraz układy NVIDIA GeForce GTX/RTX w nowej propozycji firmy Crytek.

Źródło: Crytek
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 133

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.