Karty graficzne
- 1
- 2
- 3
- …
- następna ›
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe

Battlefield 6 okazał się najgorętszą premierą tegorocznej jesieni, mobilizując do rywalizacji miliony graczy na różnych platformach sprzętowych. Posiadacze komputerów osobistych mogą natomiast skorzystać z szeregu technologii zwiększających ilość generowanych klatek na sekundę, jeżeli takowych zacznie odczuwalnie brakować, gdzie największy kawałek tortu zagospodarowała NVIDIA dodając DLAA, DLSS 4, Multi Frame Generation i jeszcze Reflex na dokładkę. Postanowiłem więc dokładnie sprawdzić,...
MaxSun Intel Arc Pro B60 Dual 48G Turbo to dwa procesory graficzne Intel Arc B60 na jednym laminacie dla profesjonalistów

Karty graficzne z dwoma procesorami na jednej płytce drukowanej to technologia, która w segmencie konsumenckim praktycznie wymarła wraz z końcem popularności rozwiązań SLI i CrossFire. Okazuje się jednak, że sama koncepcja nie została całkowicie porzucona. Idea ta powraca w nieco innej formie na rynkach niszowych i profesjonalnych. Dobrym przykładem jest nowa, nietypowa konstrukcja zaprezentowana przez chińską firmę MaxSun.
Karta graficzna GALAX RTX 5060 Ti 16GB w konstrukcji single-slot z zaawansowanym systemem chłodzenia komorą parową

Współcześni producenci kart graficznych przyzwyczaili nas do ogromnych, trzy- a nawet czteroslotowych systemów chłodzenia. Jest to problem dla ludzi, którzy składają małe komputery oraz dla profesjonalistów, którzy montują dużo podzespołów w jednej obudowie. Jednak nie wszyscy producenci podążają tą drogą. Na rynku pojawiają się konstrukcje, które idą pod prąd, oferując nowoczesną wydajność w zaskakująco smukłej formie.
Intel demonstruje działanie XeSS Multi Frame Generation na przykładzie gry Painkiller i na układzie Panther Lake z 12 Xe-Core

Wczoraj opublikowano mnóstwo materiałów technicznych dotyczących procesorów Intel Panther Lake (Core Ultra 300) oraz procesu technologicznego Intel 18A. Wiemy już jakie zmiany przyniosą mikroarchitektury Cougar Cove oraz Darkmont, a także nowości dla architektury Xe3 dla nowych układów graficznych. Jednocześnie ujawniono technikę XeSS 3 z Multi Frame Generation. Działanie XeSS-MFG zostało zademonstrowane na pierwszych grach.
AMD i Sony prezentują trzy nowe rozwiązania, które trafią do przyszłych układów SoC dla konsol i kart graficznych Radeon

AMD i Sony od dawna współpracują nie tylko przy tworzeniu układów SoC dla konsol PlayStation, ale także w warstwie programowej, co zaowocowało m.in. technologią PSR. Teraz obie firmy opublikowały wspólny materiał prezentujący trzy nowe rozwiązania oraz zmiany w podejściu do architektury GPU. Radiance Cores, Neural Arrays i Universal Compression to technologie, które w dłuższej perspektywie mają odegrać istotną rolę na rynku gier wideo.
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków

Długo zapowiadany Battlefield 6 doczekał się dzisiaj oficjalnej premiery, przynosząc dynamiczną kampanię single player i oczywiście rozbudowany moduł multiplayer. Najnowsza odsłona głównej konkurencji Call of Duty powraca do realiów współczesnych konfliktów, serwując widowiskowe oraz intensywne potyczki, uwzględniające piechotę, wojska pancerne oraz lotnictwo. Battlefield 6 rewolucją jednak nie będzie - większość mechanik i rozwiązań pozostaje doskonale znana, natomiast w warstwie czysto technicznej...
Intel Xe3 - Analiza nowej architektury dla układów graficznych w Intel Panther Lake. Zapowiedź XeSS Multi Frame Generation

Dzisiaj Intel oficjalnie omawia szczegóły procesorów Panther Lake, głównie pod względem prezentacji mikroarchitektury Cougar Cove / Darkmont oraz architektury Xe3 dla zintegrowanych układów graficznych. Już poprzednia generacja - Intel ARC 130V oraz ARC 140V, które oparto na architekturze Xe2 (generacja Lunar Lake) potrafiła zaoferować bardzo przyzwoite wyniki w grach, przy zbalansowanych odpowiednio ustawieniach graficznych. Nowa architektura Xe3 idzie o krok dalej, a Intel zapowiada że nadchodząca seria...
Lustereczko, powiedz przecie, kto ma najfajniejsze GPU na świecie? Tak, to akcesorium istnieje naprawdę...

W ostatnich latach powstało mnóstwo akcesoriów do komputerów stacjonarnych, które właściwie nie są niezbędne do ich działania - istnieją tylko po to, by użytkownicy mogli jedynie ciekawie dostroić obudowę bądź śmiało wyeksponować komponenty. Czasem jednak pomysłowość niektórych producentów nie zna granic. Okazuje się, że pewna japońska firma dodała do swojej oferty... lustro, w którym można zobaczyć odbicie swojej karty graficznej.
AMD FSR 3.1 kontra FSR 4 na karcie graficznej AMD Radeon RX 7900 XT. Testy wydajności i porównanie jakości obrazu

Może to się nam podobać lub nie, ale prawda jest taka, że dzisiaj większość nowych gier wymaga włączenia jednej z technik upscalingu obrazu, jeśli chcemy pograć na wysokich ustawieniach graficznych oraz w wyższej rozdzielczości. W ostatnich latach nastąpił dynamiczny rozwój takich rozwiązań jak NVIDIA DLSS, AMD FSR czy Intel XeSS. Metody od NVIDII oraz Intela od początku wykorzystywały uczenie maszynowe, aby ulepszyć jakość skalowania - najlepsze rezultaty otrzymywaliśmy na kartach NVIDIA GeForce...
Chińczycy sprzedają GeForce RTX 4080 SUPER mające 32 GB pamięci GDDR6X. To ciekawa alternatywa dla profesjonalnych układów

GeForce RTX 4080 SUPER nigdy nie był najbardziej wyczekiwaną czy najbardziej rozchwytywaną kartą graficzną z wyższego segmentu. To w zasadzie tylko skromnie odświeżony model RTX 4080 - nic dziwnego, że dla większości entuzjastów stanowi on jedynie ciekawostkę. A co by było gdyby, taki układ sprzedawano w wersji 32 GB pamięci VRAM? Wtedy zainteresowanie zapewne znacząco by wzrosło. Nic dziwnego zatem, że w Chinach zaczęto masowo sprzedawać takie modele.
Recenzja karty graficznej KFA2 GeForce RTX 5070 Ti HoF Gaming - Niebrzydki sprzęt w absurdalnie wysokiej cenie

Niemal każdy producent hardware, zwłaszcza gamingowych płyt głównych i kart graficznych, posiada serie skierowane do entuzjastów z głębokimi kieszeniami. W przypadku KFA2 taką funkcje spełnia rodzina Hall of Fame, która niedawno wzbogaciła się o kolejnego zacnego przedstawiciela - recenzowany KFA2 GeForce RTX 5070 Ti HoF Gaming. Sprzęt wyróżnia się niebanalną stylistyką zwłaszcza w białym wydaniu, solidnym systemem chłodzenia oraz... nieprzyzwoicie wysoką ceną zważywszy na segment wydajnościowy....
GeForce RTX 5050 po modyfikacji chłodzenia i BIOS ustanawia rekordy w 3DMark Time Spy, Port Royal i Steel Nomad

Entuzjaści sprzętowi zawsze poszukują sposobów na przekroczenie fabrycznych ograniczeń. Często wiąże się to jednak z podejmowaniem działań, które wykraczają poza standardowe modyfikacje, chociaż właśnie takie przedsięwzięcia budzą największe zainteresowanie. Pokazują one również, że innowacyjność nie zna granic. Pewien użytkownik pokazał, jak bardzo można zmienić wydajność karty graficznej GeForce RTX 5050. I zrobił przy okazji kilka rekordów.
Test Borderlands 4 PC. Jakość technik skalowania NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 4, Intel XeSS 2 oraz Unreal TSR. Test Frame Generation

W tym roku doczekaliśmy już przynajmniej kilku "perełek" na rynku gier. Mówiąc w ten sposób mam oczywiście na myśli produkcje, którym przypadł zaszczytny tytuł najgorzej działających gier, wręcz tragicznych pod względem optymalizacji. Takimi produkcjami były głównie pozycje wykonane z pomocą silnika Unreal Engine 5, tj. Mafia: The Old Country, The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered czy Cronos: The New Dawn (tak, nasz polski rodzynek również potrafił pokazać czasami środkowy palec nawet bardzo...
AMD usprawnia technikę AFMF 2.1. Opcja Fast Motion Response rozwiązuje problem płynności w dynamicznych scenach

Producenci kart graficznych ciągle udoskonalają swoje rozwiązania, aby zaoferować graczom jeszcze większą płynność animacji. Firma AMD rozwija autorską technikę AMD Fluid Motion Frames, która działa na poziomie sterownika. Rozwiązanie to nie jest jednak pozbawione wad, a inżynierowie stale pracują nad jego ulepszeniem, adresując uwagi zgłaszane przez społeczność graczy. Najnowsze zmiany zapowiadają jednak istotny postęp, szczególnie w szybkich scenach.
Chińska firma sprzedaje kartę graficzną GeForce RTX 3080 20 GB. Dodała także chłodzenie z GeForce RTX 4090

Rynek kart graficznych bywa nieprzewidywalny, a producenci często rezygnują z planowanych konfiguracji sprzętowych. Czasem jednak anulowane projekty takie jak NVIDIA GeForce RTX 3080 20 GB powracają w nieoficjalnej formie za sprawą firm trzecich. Takie inicjatywy budzą zainteresowanie, szczególnie gdy oferują parametry, na które kiedyś czekali użytkownicy. Pokazują one również, że niektóre plotki znajdują w końcu potwierdzenie w faktach.
Intel naprawił największy problem Arc B580. Gracze z AMD Ryzen 5 5600 dostaną nawet 36% wydajności więcej

Każdy gracz szuka sprzętu, który zapewni najlepsze wrażenia wizualne i płynność rozgrywki. W ostatnich latach pojawiły się na rynku karty Intel Arc, które od początku wzbudzały wiele emocji i nadziei. Początki były trudne, jednak firma Intel konsekwentnie pracuje nad rozwojem swoich produktów. Oprócz samego hardware mozolnie dokonuje się również ewolucja sterowników, która w przypadku Intela była wyjątkowo spektakularna i... konieczna. Jak nowe drivery wpływają na realną wydajność tych kart...
Karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 5000 SUPER dalekie od debiutu. Premiera może odbyć się bliżej połowy 2026 roku

Debiut odświeżonych kart graficznych NVIDIA GeForce RTX 5000 SUPER wydaje się być bardziej niż prawdopodobny, jako że na identyczne ruchy decydowano się w kilku poprzednich generacjach. Tym razem ulepszona wersja Blackwella miałaby zachęcić osoby, które były nieusatysfakcjonowane (delikatnie mówiąc) ilością dostępnej pamięci VRAM dla poszczególnych kart. Jednocześnie jednak NVIDIA może chcieć wystawić cierpliwość graczy na próbę, jako że premiera tych układów coraz bardziej się oddala.
Prywatne muzeum historii GPU. Użytkownik forum Chiphell zaprezentował niezwykłą kolekcję kart graficznych z ostatnich 25 lat

Pasja do sprzętu komputerowego może przybierać różne formy. Dla jednych jest to podkręcanie podzespołów i bicie rekordów wydajności. Inni skupiają się na estetyce i budowie idealnie wyglądających zestawów. Istnieje też rosnąca grupa entuzjastów retro, którzy z sentymentem wracają do technologii sprzed lat. Gromadzenie starych komponentów to nie tylko hobby, ale też sposób na ocalenie ważnej części historii rozwoju komputerów osobistych.
NVIDIA wprowadza zmiany w chipach Vera Rubin dla rynku AI w obawie przed akceleratorami AMD Instinct MI450

Chipy NVIDIA Vera Rubin, według najnowszych doniesień, są już w fazie preprodukcji w zakładach TSMC. Równocześnie AMD planuje wprowadzenie akceleratorów Instinct MI450, które pod względem specyfikacji mogą realnie zagrozić dominującej pozycji NVIDII na rynku układów AI. Według nieoficjalnych informacji firma zwiększyła przepustowość pamięci HBM4, a także (podobno) parametr TGP całego układu, choć w tym zakresie pojawiają się pewne nieścisłości.
3Dfx Voodoo - pionierski akcelerator 3D powraca do życia dzięki modderowi, który odkrył sekrety architektury i ulepszył projekt

Firma 3Dfx była jednym z pionierów grafiki 3D z lat 1994–2002, która zapisała się w historii złotymi zgłoskami dzięki akceleratorowi 3D Voodoo i jego architekturze wyprzedzającej swoje czasy, deklasującej konkurencję tamtego okresu. Dzisiejszy rynek kart graficznych wciąż nosi ślady dziedzictwa 3Dfx, czego przykładem jest m.in. technologia SLI, a także wywodzący się z niej NVLink od NVIDIA. Dziś Voodoo powraca za sprawą moddera SDZ, który zgłębił tajniki akceleratora.
Test Dying Light: The Beast PC oraz PlayStation 5 Pro. Jakość technik NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 4 oraz Intel XeSS 2 plus Frame Generation

W ostatnich latach nie brakowało na rynku gier, w których na pierwszy plan wysuwał się motyw zombie. Polskie studio Techland z powodzeniem rozwija serię Dying Light, gdzie w przypadku pierwszej części pokazano jak powinno się wspierać tytuł w długim okresie czasu. Kilka lat temu do sprzedaży wprowadzono Dying Light 2: Stay Human, które już bardziej podzieliło społeczność. Nie wszyscy byli zadowoleni ze zmian jakie wprowadzono do gry. W międzyczasie do sprzedaży trafił Dead Island 2, który oferował...
Micron rozpoczął wysyłki próbnych, wydajniejszych kości HBM4 oraz pracuje nad jeszcze szybszymi pamięciami GDDR7

Choć Micron jako ostatni rozpoczął dostawy pamięci GDDR7 dla układów NVIDIA z rodziny Blackwell, nie oznacza to, że pozostaje w tyle za konkurencją. Wręcz przeciwnie - firma poinformowała o pracach nad szybszymi modułami GDDR7 osiągającymi transfer danych do 40 Gb/s, a także rozpoczęła wysyłkę próbek wydajniejszych kości HBM4 o przepustowości 2,8 TB/s. Dodatkowo wiadomo, że firma wraz z TSMC przygotowuje się do opracowania kości HBM4E.
Intel XeSS może doczekać się implementacji Multi Frame Generation. Możliwe, że szykuje się konkurencja dla NVIDIA DLSS 4

Intel choć nie posiada obecnie przesadnie bogatego portfolio kart graficznych, jednocześnie aktywnie wspiera swoją technikę skalowania o nazwie XeSS. W zeszłym roku wprowadzono XeSS 2, na który składają się trzy technologie: upscaling AI (XeSS Super Resolution), generowanie klatek (XeSS Frame Generation) oraz redukcja opóźnień (XeLL). Najnowszy kod sterownika Intel ARC wspomina natomiast o funkcji Multi Frame Generation, choć Intel oficjalnie jeszcze nie zaprezentował takiego rozwiązania. Najwyraźniej...
Intel wydziela osobne sterowniki iGPU dla procesorów Core od 11 do 14. generacji. Wsparcie producenta powoli zmierza do końca

Zintegrowane układy graficzne (iGPU) w procesorach Intel Core od 11. do 14. generacji bazują jeszcze na starszych architekturach, oznaczanych jako Intel UHD Graphics. Najczęściej służyły one do obsługi pulpitu oraz podglądu w programach do edycji wideo, natomiast rzadko wykorzystywane były do gier. Ten obszar przejęły już nowsze układy Intel ARC, dlatego nie dziwi fakt, że producent stopniowo wygasza wsparcie dla starszych iGPU.
Czy da się kupić karty graficzne AMD Radeon RX 9000 w kwocie MSRP? Sprawdź obecne ceny modeli RDNA 4

Karty graficzne od AMD oparte na architekturze RDNA 4 zadebiutowały w marcu 2025 roku. Mowa tutaj o serii Radeon RX 9000, w skład której początkowo weszły dwa modele: Radeon RX 9070 oraz Radeon RX 9070 XT. Jednak podobnie jak w przypadku jednostek NVIDIA GeForce RTX z serii 50 - trudno było je zakupić po cenach sugerowanych przez AMD. W miarę mijania kolejnych miesięcy sytuacja zaczęła wyglądać korzystniej. Zobaczmy, jak dziś prezentują się ceny poszczególnych modeli.
Ile dziś zapłacimy za karty graficzne NVIDIA GeForce RTX z serii 50? Zobacz zestawienie wszystkich modeli względem MSRP

Od premiery pierwszych kart graficznych NVIDIA GeForce RTX z serii 50 minęło już nieco czasu, więc możemy po raz kolejny przyjrzeć się bliżej temu, jak aktualnie wygląda sytuacja związana z ich cenami. Jak zapewne pamięta spora część użytkowników, zakup wielu modeli w cenach sugerowanych przez producenta (tzw. MSRP) nie należał do najprostszych zadań. W ostatnim zestawieniu tego typu wyszło na jaw, że dużo się zmieniło w tej kwestii. Czy obecnie jest podobnie?
Umowa pomiędzy Intelem oraz NVIDIĄ nie powinna negatywnie wpłynąć na segment układów graficznych Intel ARC

Wczoraj firmy Intel oraz NVIDIA ogłosiły wieloletnie partnerstwo, na mocy której Intel będzie opracowywał procesory x86 ściśle pod wymagania NVIDII dla rynku centrów danych oraz układy SoC x86 dla rynku konsumenckiego, które to będą łączone z układami graficznymi NVIDIA RTX. Jeszcze wczoraj, niedługo po ogłoszeniu współpracy, pojawiało się sporo komentarzy na temat tej sytuacji oraz tego jak wpłynie ona na segment kart graficznych Intela. Ten ostatni potwierdził ważną informację w temacie.
AMD Radeon RX 7700 - zaskakujący debiut nowego układu RDNA 3. To może być tania alternatywa dla Radeona RX 9600 XT 16 GB

Po tym, jak w sklepach pojawiły się pierwsze karty graficzne oparte na architekturze RDNA 4, byliśmy w zasadzie pewni, że technologia RDNA 3 odejdzie do lamusa. Jak się jednak okazuje, nic z tych rzeczy! Czerwoni nieoczekiwanie dodali do swojej oferty nowy układ Radeon z serii RX 7000. Mowa tutaj konkretnie o modelu RX 7700 bez żadnego dopisku. Warto się nim zainteresować chociażby z uwagi na dosyć nietypową specyfikację techniczną.
Test wydajności Dying Light: The Beast - Nie potrzeba potwora do grania? Wymagania sprzętowe nie straszą... ale są niespodzianki

Dying Light: The Beast to kolejna pełnoprawna odsłona największego hitu Techlandu, reprezentującego gatunek action-survival nafaszerowany zgnilizną i zombiakami, który przyciągnął miliony graczy lubiących towarzystwo sztywniaków. Deweloper w przypadku kontynuacji nie obiecywał wielkiego technicznego progresu, skupiając przede wszystkim na ulepszeniu autorskiej technologii oraz kontynuacji ciekawej historii. Jednak w Dying Light: The Beast dodano chociażby implementację NVIDIA DLSS 4 i Multi Frame Generation,...
Intel oraz NVIDIA ogłaszają wieloletnie partnerstwo. Firmy będą tworzyć customowe układy dla centrów danych oraz dla PC

Od dłuższego czasu wiemy, że NVIDIA pomału będzie wchodzić również na rynek tak zwanych niestandardowych APU dla komputerów PC, czyli układów łączących w sobie rdzenie CPU oraz układy graficzne, oparte na najnowszej architekturze GeForce RTX. Pierwszymi takimi produktami mają być chipy NVIDIA N1 oraz N1X, tworzone zarówno z myślą o stacjonarnych PC jak i notebookach. Nieoczekiwanie NVIDIA oraz Intel ogłosiły dzisiaj ważne partnerstwo, które dotyczy zarówno rynku centrów danych jak i konsumenckiego.
Intel Gaudi 3 PCIe w serwerach Dell. Nowa platforma AI oferuje 600 W TDP na układ i wsparcie dla modeli Llama4, Deepseek, Qwen3

Dominująca pozycja jednego gracza sprawia, że konkurenci intensywnie poszukują sposobów na zdobycie udziałów. Producenci rozwiązań dla centrów danych stają przed strategicznym wyborem partnerów technologicznych. Ruchy te mają na celu nie tylko zaoferowanie alternatywy, ale również wpłynięcie na ceny i dostępność kluczowych komponentów. Współpraca między gigantami branży IT może wkrótce zmienić układ sił, dając klientom korporacyjnym nowe możliwości.
Test GTA V Enhanced - Analiza jakości obrazu, skalowania DLSS4 i wpływu Frame Generation na opóźnienia systemowe

Premiera GTA VI zbliżą się wielkimi krokami, aczkolwiek pececiarze tradycyjnie poczekają dłużej od konsolowców, mogąc w międzyczasie nabijać godziny w solidnie odświeżonym poprzedniku. Rockstar najwidoczniej postanowił przygotować odpowiedni grunt, ponieważ wprowadzone przed kilkoma miesiącami GTA V Enhanced otrzymało liczne zmiany techniczne m.in. zaawansowane śledzenie promieni, obsługę DirectX 12 oraz DirectStorage. Niedawno pojawiła się również kolejna aktualizacja, dodająca obsługę techniki...
NVIDIA GeForce GTX 2080 Ti - oto nigdy nie wydany układ z 12 GB VRAM. Ma lepszą specyfikację niż GeForce RTX 2080 Ti

Wiele wskazuje na to, że decyzja NVIDII o rozpoczęciu serii kart GeForce RTX wcale nie była oczywista. W sieci pojawiały się już ślady kart GTX 2070 czy GTX 2080, a więc niewykluczone, że przez długi czas Zieloni nie planowali stosować nowych oznaczeń. Teraz w serwisie Reddit pojawił się kolejny układ, który wskazuje na prawdziwość tego scenariusza. Jeden z użytkowników pochwalił się właśnie nigdy nie wydanym modelem GeForce GTX 2080 Ti.
Borderlands 4 działa słabo na Twoim mocnym komputerze? Randy Pitchford ma dla Ciebie bardzo pomocną radę

Kilka dni temu zadebiutowała gra Borderlands 4, która od dawna określana była mianem jednej z największych premier września 2025. Produkcja, tak jak przewidywano, okazała się sukcesem komercyjnym, gdzie na samym Steamie w szczycie grało ponad 300 tysięcy graczy. Jednocześnie Borderlands 4 okazał się fatalnym dziełem pod względem technicznym, co nie przeszkodziło jednak jej otrzymać wysokich ocen od recenzentów. Tymczasem szef studia Gearbox Software w ostatnim czasie stał się aż nadto aktywny na...
AMD FSR 4 wykorzystujące instrukcje INT8 można uruchomić na kartach Radeon RX 7000 i RX 6000, a także GeForce RTX 3000

Jakiś czas temu firma AMD przypadkowo opublikowała pliki z kodem źródłowym dla techniki skalowania FSR 4. Jak wiadomo, oficjalnie rozwiązanie to korzysta z obliczeń typu FP8, w związku z czym obsługa upscalingu AI została ograniczona do kart graficznych Radeon RX 9000, opartych na architekturze RDNA 4. Pliki z kodu źródłowego zawierały jednak także inną wersję FSR 4, wykorzystującą obliczenia INT8. Pliki te zdołano zawczasu pobrać, co pozwoliło pierwszym użytkownikom na ominięcie ograniczenia...
NVIDIA będzie pierwszym klientem litografii TSMC A16. Nadchodzą duże zmiany we współpracy gigantów na najbliższe lata

NVIDIA na początku XXI wieku opierała produkcję chipów głównie na partnerstwie z amerykańskim IBM. W kolejnej dekadzie kluczowym dostawcą stało się tajwańskie TSMC, choć przy kartach graficznych z serii GeForce RTX 3000 firma nawiązała burzliwą współpracę z koreańskim Samsungiem. Obecnie, według doniesień, relacje między TSMC a NVIDIA mają przejść istotne zmiany, co wpłynie na strategie produkcyjne i dostępność najświeższych procesów litograficznych.
- 1
- 2
- 3
- …
- następna ›
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test GTA V Enhanced - Analiza jakości obrazu, skalowania DLSS4 i wpływu Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Śmierć Charlie'ego Kirka wywołuje debatę nad algorytmami mediów społecznościowych. Utah wprowadza nowe przepisy
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p
Koniec z instalacją Windows 11 bez konta Microsoft. Popularne triki przestają działać w nowych wersjach systemu