Karty graficzne
- 1
 - 2
 - 3
 - …
 - następna ›
 
Karty graficzne AMD Radeon RX 9000: ile obecnie kosztują modele RDNA 4? Zobacz zestawienie na listopad 2025
				Na PurePC omówienie sytuacji cenowej kart graficznych aktualnej generacji zostało już zaczęte materiałem o modelach NVIDIA GeForce RTX z serii 50. Przyszedł więc czas na przyjrzenie się temu tematowi z bardziej... czerwonej perspektywy. AMD Radeon RX 9000 to seria układów graficznych, które opierają się na architekturze RDNA 4, z kolei premiera rynkowa pierwszych modeli miała miejsce w marcu 2025 roku. Czy dziś możemy liczyć na lepsze ceny względem MSRP?
NVIDIA GeForce RTX 5000 - Ile dziś kosztują karty graficzne Blackwell? Sprawdź zestawienie na listopad 2025
				Zaczął się kolejny miesiąc w 2025 roku, więc mamy dobry moment, aby bliżej przyjrzeć się sytuacji cenowej wśród kart graficznych aktualnej generacji. Omówienie tematu zaczniemy od modeli od firmy NVIDIA, a dokładniej GeForce RTX z serii 50. Pierwsze jednostki z linii Blackwell pojawiły się na początku 2025 roku - od ich debiutu minęło stosunkowo dużo czasu. Zobaczmy, jak obecnie wyglądają ceny za poszczególne wersje w porównaniu z tymi, które ustaliła marka NVIDIA (tzw. MSRP).
AMD wyjaśniło kwestię wsparcia sterowników dla kart Radeon RX 5000 i RX 6000. Gracze jednak nie mają powodów do niepokoju
				Piątkowa wiadomość opisująca zmiany w sterownikach AMD Software Adrenalin Edition 25.10.2 wywołała sporo emocji. Wielu graczy wyposażonych w układ graficzny Radeon RX 5000 lub Radeon RX 6000 miało prawo zaprezentować swoje rozczarowanie decyzją Czerwonych - w końcu wprowadzenie tych nadal popularnych modeli w tryb utrzymania (maintenance mode) było dosyć zaskakujące. Na szczęście mamy szczęśliwy finał tej sprawy.
Thermal Grizzly WireView Pro II - premiera zintegrowanego zestawu czujników i miernika mocy dla zabezpieczenia złącz 12V-2x6
				Problemy ze złączami 12VHPWR i 12V-2x6 są znane od dłuższego czasu, a wielu producentów opracowało własne sposoby na rozwiązanie problemu przegrzewających się konektorów kart graficznych. Jednym z bardziej zaawansowanych rozwiązań był system pomiaru obciążenia na poszczególnych liniach zasilania, zintegrowany w topowych modelach ASUS-a. Teraz jednak, Thermal Grizzly wprowadza własny, jeszcze bardziej rozbudowany system zabezpieczeń z funkcją monitorowania.
Samsung przygotowuje masową produkcję pamięci HBM4, GDDR7 i DDR5 nowej generacji oraz stabilną produkcję w litografii GAA 2 nm
				Całkiem niedawno pisaliśmy o tym, że Micron i SK hynix pracują nad szybszymi wariantami pamięci HBM4, podczas gdy Samsung wyraźnie pozostawał w tyle. Jednak, jak to często bywa w tej branży, sytuacja szybko uległa zmianie. Samsung dołączył do rywali, zapowiadając własne, ulepszone moduły HBM4, a przy okazji zaprezentował również postępy w rozwoju nowych generacji pamięci GDDR7 i DDR5. Sprawdźmy więc, co dokładnie firma przygotowała.
AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
				Karty graficzne Radeon od zawsze słynęły z długowieczności. Zazwyczaj po jakimś czasie od premiery konkurencyjne modele NVIDII odstawały wydajnością, jednak rozczarowani mogą być teraz ci, którzy przez długowieczność modeli od AMD rozumieli długie wsparcie sterownikami. Czerwoni potwierdzili właśnie smutne informacje dla posiadaczy układów bazujących na architekturach RDNA 1 i RDNA 2. Co więcej, niepocieszeni będą również właściciele czołowych kart RDNA 3.
INNO3D GeForce RTX 5060 Low Profile - niewielka karta graficzna o bardzo minimalistycznym designie
				Do premiery kart graficznych kolejnej generacji zostało jeszcze mnóstwo czasu. Właściwie to w najbliższych miesiącach możemy oczekiwać jedynie odświeżonych modeli GeForce RTX 5000 z dopiskiem SUPER - a przynajmniej o tych modelach dotychczas sporo mówiło się w sieci. Na ten moment pozostaje nam więc śledzić poczynania partnerów Zielonych. A tak się składa, że jeden z nich, INNO3D, zaprezentował właśnie ciekawy wariant RTX-a 5060.
Test wydajności Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 - Jakie wymagnia sprzętowe? Mroczna strona Unreal Engine 5
				Premiera Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 była wielokrotnie przekładana, natomiast etap powstawania produkcji niezwykle burzliwy łącznie ze zmianami wykonawców, co znacznie wydłużyło czas potrzebny do ukończenia projektu. Ostatecznie gra przeszła klasyczne deweloperskie piekło, dokonano także aktualizacji silnika graficznego, którym finalnie został Unreal Engine 5 zamiast Unreal Engine 4. Pozwoliło to twórcom podkręcić poziom oprawy wizualnej, jednak automatycznie podniosło wymagania sprzętowe,...
NVIDIA Vera Rubin Superchip - prezentacja prototypu wielkości płyty głównej, który wejdzie do produkcji już w przyszłym roku
				Jakiś czas temu informowaliśmy, że w fabrykach TSMC trwa preprodukcja nadchodzących układów NVIDIA Vera Rubin. Teraz, podczas konferencji GTC w Waszyngtonie, doniesienia te zostały potwierdzone. CEO Jensen Huang zaprezentował prototyp Vera Rubin Superchip, czyli akceleratora o rozmiarach płyty głównej w formacie ATX, który ma wyznaczyć nowy kierunek dla wysokowydajnych chipów AI. Sprawdźmy więc, co jeszcze pokazała NVIDIA.
NVIDIA zachęca partnerów do sprzedaży GeForce RTX 5060 Ti 16 GB i jednocześnie ogranicza podaż modeli 8 GB
				Już od dawna wiadomo, że 8 GB pamięci VRAM nie ma racji bytu w nowoczesnej karcie graficznej - no, chyba że w grę wchodzi ogrywanie wyłącznie mało wymagających produkcji w stosunkowo niskiej rozdzielczości. Mimo to układy z taką pamięcią nadal się pojawiają, czego przykładem jest choćby GeForce RTX 5060 Ti 8 GB. Na szczęście nawet sama NVIDIA dostrzega, że tego typu konstrukcja ma dziś coraz mniej sensu i podjęła już odpowiednie działania.
NVIDIA GeForce RTX 5090 Founders Edition ma poważny problem z konstrukcją. Popularny youtuber odradza zakup tego układu
				Karta graficzna GeForce RTX 5090 do teraz pozostaje marzeniem wielu graczy i entuzjastów, szczególnie w wersji Founders Edition wyróżniającej się unikalnym designem oraz wysoką jakością wykonania. Dziś wychodzą jednak na jaw informacje, jakoby układ ten miał poważną wadę konstrukcyjną - a przynajmniej tak wynika z najnowszego filmu opublikowanego na kanale NorthridgeFix. Na czym polega problem?
Obsługa klienta Cooler Master doradzała klientowi... demontaż obudowy złącza 12V-2x6. To mogło skończyć się katastrofą
				Chyba już każdy wie, że 16-pinowe złącza zasilania raczej nie zostaną zapisane złotymi zgłoskami na kartach hardware'owej historii. Z biegiem czasu okazuje się, że problematyczna jest nie tylko pierwsza wersja 12VHPWR, ale również nowsza odmiana 12V-12x6. Jak donosi Igor Wallossek prowadzący serwis igor'sLAB, pewien użytkownik napotkał na dosyć osobliwy problem z tym gniazdem, jednak jeszcze bardziej nietypowa była rada producenta zasilacza...
NVIDIA udostępnia demo Bonsai Diorama z RTX Mega Geometry i pełnym path tracingiem w Unreal Engine 5.6.1
				NVIDIA właśnie udostępniła do pobrania demonstrację techniczną, która może zmienić postrzeganie tego, co jest możliwe w renderowaniu czasu rzeczywistego. Nowe efektowne demo graficzne, to także praktyczny pokaz rozwiązania problemu, który od lat dręczył deweloperów pracujących z najnowszymi silnikami graficznymi. Teraz każdy posiadacz karty GeForce RTX może sprawdzić na własnej skórze, jak działa ta innowacja w połączeniu z path tracingiem i pełnym DLSS 4.
Test Clair Obscur: Expedition 33 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia
				Clair Obscur: Expedition 33 okazało się największym pozytywnym zaskoczeniem 2025 roku, bowiem debiutancka produkcja Sandfall Interactive szturmem zdobyła uznanie graczy i zdominowała wszelkie plebiscyty, czemu nie towarzyszyła praktycznie żadna kampania reklamowa. Wystarczył dobry pomysł, solidna fabuła, ciekawe postaci i artystyczna oprawa wizualna. Najlepszym dowodem sukcesu jest imponująca sprzedaż wynosząca dotychczas ponad 5 milionów kopii. Clair Obscur: Expedition 33 wykorzystuje Unreal Engine 5,...
Karta graficzna NVIDIA RTX PRO 5000 zaoferuje 72 GB VRAM dla rynku profesjonalnego. Odświeżony Blackwell z obsługą DLSS 4
				Firma NVIDIA ma w swojej ofercie zarówno karty graficzne skierowane w stronę graczy i użytkowników domowych, jak i warianty przeznaczone do bardziej profesjonalnych, a zarazem biznesowych zastosowań. Do tej drugiej kategorii zalicza się seria RTX PRO, do której właśnie dołączył nowy, a zasadniczo to odświeżony model RTX PRO 5000. Wyróżnia się on zastosowaniem większej pojemności pamięci VRAM w standardzie GDDR7, acz w innych kwestiach nie różni się za bardzo od poprzednika.
Złącze 12V-2x6 znów pod lupą. Tym razem uszkodzona została karta Sapphire Radeon RX 9070 XT NITRO+
				Nowoczesne, 16-pinowe złącza zasilania już od dawna stosowane są w kartach graficznych ze stajni NVIDII. AMD nadal konsekwentnie stawia na sprawdzone, raczej bezawaryjne rozwiązania w zakresie zasilania, ale i tak należy mieć na uwadze, że niektóre topowe Radeony oferowane przez partnerów Czerwonych i tak otrzymały gniazdo w nowszym standardzie 12V-2x6. Jak się okazuje, również ono może być dosyć problematyczne...
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
				Battlefield 6 okazał się najgorętszą premierą tegorocznej jesieni, mobilizując do rywalizacji miliony graczy na różnych platformach sprzętowych. Posiadacze komputerów osobistych mogą natomiast skorzystać z szeregu technologii zwiększających ilość generowanych klatek na sekundę, jeżeli takowych zacznie odczuwalnie brakować, gdzie największy kawałek tortu zagospodarowała NVIDIA dodając DLAA, DLSS 4, Multi Frame Generation i jeszcze Reflex na dokładkę. Postanowiłem więc dokładnie sprawdzić,...
MaxSun Intel Arc Pro B60 Dual 48G Turbo to dwa procesory graficzne Intel Arc B60 na jednym laminacie dla profesjonalistów
				Karty graficzne z dwoma procesorami na jednej płytce drukowanej to technologia, która w segmencie konsumenckim praktycznie wymarła wraz z końcem popularności rozwiązań SLI i CrossFire. Okazuje się jednak, że sama koncepcja nie została całkowicie porzucona. Idea ta powraca w nieco innej formie na rynkach niszowych i profesjonalnych. Dobrym przykładem jest nowa, nietypowa konstrukcja zaprezentowana przez chińską firmę MaxSun.
Karta graficzna GALAX RTX 5060 Ti 16GB w konstrukcji single-slot z zaawansowanym systemem chłodzenia komorą parową
				Współcześni producenci kart graficznych przyzwyczaili nas do ogromnych, trzy- a nawet czteroslotowych systemów chłodzenia. Jest to problem dla ludzi, którzy składają małe komputery oraz dla profesjonalistów, którzy montują dużo podzespołów w jednej obudowie. Jednak nie wszyscy producenci podążają tą drogą. Na rynku pojawiają się konstrukcje, które idą pod prąd, oferując nowoczesną wydajność w zaskakująco smukłej formie.
Intel demonstruje działanie XeSS Multi Frame Generation na przykładzie gry Painkiller i na układzie Panther Lake z 12 Xe-Core
				Wczoraj opublikowano mnóstwo materiałów technicznych dotyczących procesorów Intel Panther Lake (Core Ultra 300) oraz procesu technologicznego Intel 18A. Wiemy już jakie zmiany przyniosą mikroarchitektury Cougar Cove oraz Darkmont, a także nowości dla architektury Xe3 dla nowych układów graficznych. Jednocześnie ujawniono technikę XeSS 3 z Multi Frame Generation. Działanie XeSS-MFG zostało zademonstrowane na pierwszych grach.
AMD i Sony prezentują trzy nowe rozwiązania, które trafią do przyszłych układów SoC dla konsol i kart graficznych Radeon
				AMD i Sony od dawna współpracują nie tylko przy tworzeniu układów SoC dla konsol PlayStation, ale także w warstwie programowej, co zaowocowało m.in. technologią PSR. Teraz obie firmy opublikowały wspólny materiał prezentujący trzy nowe rozwiązania oraz zmiany w podejściu do architektury GPU. Radiance Cores, Neural Arrays i Universal Compression to technologie, które w dłuższej perspektywie mają odegrać istotną rolę na rynku gier wideo.
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
				Długo zapowiadany Battlefield 6 doczekał się dzisiaj oficjalnej premiery, przynosząc dynamiczną kampanię single player i oczywiście rozbudowany moduł multiplayer. Najnowsza odsłona głównej konkurencji Call of Duty powraca do realiów współczesnych konfliktów, serwując widowiskowe oraz intensywne potyczki, uwzględniające piechotę, wojska pancerne oraz lotnictwo. Battlefield 6 rewolucją jednak nie będzie - większość mechanik i rozwiązań pozostaje doskonale znana, natomiast w warstwie czysto technicznej...
Intel Xe3 - Analiza nowej architektury dla układów graficznych w Intel Panther Lake. Zapowiedź XeSS Multi Frame Generation
				Dzisiaj Intel oficjalnie omawia szczegóły procesorów Panther Lake, głównie pod względem prezentacji mikroarchitektury Cougar Cove / Darkmont oraz architektury Xe3 dla zintegrowanych układów graficznych. Już poprzednia generacja - Intel ARC 130V oraz ARC 140V, które oparto na architekturze Xe2 (generacja Lunar Lake) potrafiła zaoferować bardzo przyzwoite wyniki w grach, przy zbalansowanych odpowiednio ustawieniach graficznych. Nowa architektura Xe3 idzie o krok dalej, a Intel zapowiada że nadchodząca seria...
Lustereczko, powiedz przecie, kto ma najfajniejsze GPU na świecie? Tak, to akcesorium istnieje naprawdę...
				W ostatnich latach powstało mnóstwo akcesoriów do komputerów stacjonarnych, które właściwie nie są niezbędne do ich działania - istnieją tylko po to, by użytkownicy mogli jedynie ciekawie dostroić obudowę bądź śmiało wyeksponować komponenty. Czasem jednak pomysłowość niektórych producentów nie zna granic. Okazuje się, że pewna japońska firma dodała do swojej oferty... lustro, w którym można zobaczyć odbicie swojej karty graficznej.
AMD FSR 3.1 kontra FSR 4 na karcie graficznej AMD Radeon RX 7900 XT. Testy wydajności i porównanie jakości obrazu
				Może to się nam podobać lub nie, ale prawda jest taka, że dzisiaj większość nowych gier wymaga włączenia jednej z technik upscalingu obrazu, jeśli chcemy pograć na wysokich ustawieniach graficznych oraz w wyższej rozdzielczości. W ostatnich latach nastąpił dynamiczny rozwój takich rozwiązań jak NVIDIA DLSS, AMD FSR czy Intel XeSS. Metody od NVIDII oraz Intela od początku wykorzystywały uczenie maszynowe, aby ulepszyć jakość skalowania - najlepsze rezultaty otrzymywaliśmy na kartach NVIDIA GeForce...
Chińczycy sprzedają GeForce RTX 4080 SUPER mające 32 GB pamięci GDDR6X. To ciekawa alternatywa dla profesjonalnych układów
				GeForce RTX 4080 SUPER nigdy nie był najbardziej wyczekiwaną czy najbardziej rozchwytywaną kartą graficzną z wyższego segmentu. To w zasadzie tylko skromnie odświeżony model RTX 4080 - nic dziwnego, że dla większości entuzjastów stanowi on jedynie ciekawostkę. A co by było gdyby, taki układ sprzedawano w wersji 32 GB pamięci VRAM? Wtedy zainteresowanie zapewne znacząco by wzrosło. Nic dziwnego zatem, że w Chinach zaczęto masowo sprzedawać takie modele.
Recenzja karty graficznej KFA2 GeForce RTX 5070 Ti HoF Gaming - Niebrzydki sprzęt w absurdalnie wysokiej cenie
				Niemal każdy producent hardware, zwłaszcza gamingowych płyt głównych i kart graficznych, posiada serie skierowane do entuzjastów z głębokimi kieszeniami. W przypadku KFA2 taką funkcje spełnia rodzina Hall of Fame, która niedawno wzbogaciła się o kolejnego zacnego przedstawiciela - recenzowany KFA2 GeForce RTX 5070 Ti HoF Gaming. Sprzęt wyróżnia się niebanalną stylistyką zwłaszcza w białym wydaniu, solidnym systemem chłodzenia oraz... nieprzyzwoicie wysoką ceną zważywszy na segment wydajnościowy....
GeForce RTX 5050 po modyfikacji chłodzenia i BIOS ustanawia rekordy w 3DMark Time Spy, Port Royal i Steel Nomad
				Entuzjaści sprzętowi zawsze poszukują sposobów na przekroczenie fabrycznych ograniczeń. Często wiąże się to jednak z podejmowaniem działań, które wykraczają poza standardowe modyfikacje, chociaż właśnie takie przedsięwzięcia budzą największe zainteresowanie. Pokazują one również, że innowacyjność nie zna granic. Pewien użytkownik pokazał, jak bardzo można zmienić wydajność karty graficznej GeForce RTX 5050. I zrobił przy okazji kilka rekordów.
Test Borderlands 4 PC. Jakość technik skalowania NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 4, Intel XeSS 2 oraz Unreal TSR. Test Frame Generation
				W tym roku doczekaliśmy już przynajmniej kilku "perełek" na rynku gier. Mówiąc w ten sposób mam oczywiście na myśli produkcje, którym przypadł zaszczytny tytuł najgorzej działających gier, wręcz tragicznych pod względem optymalizacji. Takimi produkcjami były głównie pozycje wykonane z pomocą silnika Unreal Engine 5, tj. Mafia: The Old Country, The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered czy Cronos: The New Dawn (tak, nasz polski rodzynek również potrafił pokazać czasami środkowy palec nawet bardzo...
AMD usprawnia technikę AFMF 2.1. Opcja Fast Motion Response rozwiązuje problem płynności w dynamicznych scenach
				Producenci kart graficznych ciągle udoskonalają swoje rozwiązania, aby zaoferować graczom jeszcze większą płynność animacji. Firma AMD rozwija autorską technikę AMD Fluid Motion Frames, która działa na poziomie sterownika. Rozwiązanie to nie jest jednak pozbawione wad, a inżynierowie stale pracują nad jego ulepszeniem, adresując uwagi zgłaszane przez społeczność graczy. Najnowsze zmiany zapowiadają jednak istotny postęp, szczególnie w szybkich scenach.
Chińska firma sprzedaje kartę graficzną GeForce RTX 3080 20 GB. Dodała także chłodzenie z GeForce RTX 4090
				Rynek kart graficznych bywa nieprzewidywalny, a producenci często rezygnują z planowanych konfiguracji sprzętowych. Czasem jednak anulowane projekty takie jak NVIDIA GeForce RTX 3080 20 GB powracają w nieoficjalnej formie za sprawą firm trzecich. Takie inicjatywy budzą zainteresowanie, szczególnie gdy oferują parametry, na które kiedyś czekali użytkownicy. Pokazują one również, że niektóre plotki znajdują w końcu potwierdzenie w faktach.
Intel naprawił największy problem Arc B580. Gracze z AMD Ryzen 5 5600 dostaną nawet 36% wydajności więcej
				Każdy gracz szuka sprzętu, który zapewni najlepsze wrażenia wizualne i płynność rozgrywki. W ostatnich latach pojawiły się na rynku karty Intel Arc, które od początku wzbudzały wiele emocji i nadziei. Początki były trudne, jednak firma Intel konsekwentnie pracuje nad rozwojem swoich produktów. Oprócz samego hardware mozolnie dokonuje się również ewolucja sterowników, która w przypadku Intela była wyjątkowo spektakularna i... konieczna. Jak nowe drivery wpływają na realną wydajność tych kart...
Karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 5000 SUPER dalekie od debiutu. Premiera może odbyć się bliżej połowy 2026 roku
				Debiut odświeżonych kart graficznych NVIDIA GeForce RTX 5000 SUPER wydaje się być bardziej niż prawdopodobny, jako że na identyczne ruchy decydowano się w kilku poprzednich generacjach. Tym razem ulepszona wersja Blackwella miałaby zachęcić osoby, które były nieusatysfakcjonowane (delikatnie mówiąc) ilością dostępnej pamięci VRAM dla poszczególnych kart. Jednocześnie jednak NVIDIA może chcieć wystawić cierpliwość graczy na próbę, jako że premiera tych układów coraz bardziej się oddala.
Prywatne muzeum historii GPU. Użytkownik forum Chiphell zaprezentował niezwykłą kolekcję kart graficznych z ostatnich 25 lat
				Pasja do sprzętu komputerowego może przybierać różne formy. Dla jednych jest to podkręcanie podzespołów i bicie rekordów wydajności. Inni skupiają się na estetyce i budowie idealnie wyglądających zestawów. Istnieje też rosnąca grupa entuzjastów retro, którzy z sentymentem wracają do technologii sprzed lat. Gromadzenie starych komponentów to nie tylko hobby, ale też sposób na ocalenie ważnej części historii rozwoju komputerów osobistych.
NVIDIA wprowadza zmiany w chipach Vera Rubin dla rynku AI w obawie przed akceleratorami AMD Instinct MI450
				Chipy NVIDIA Vera Rubin, według najnowszych doniesień, są już w fazie preprodukcji w zakładach TSMC. Równocześnie AMD planuje wprowadzenie akceleratorów Instinct MI450, które pod względem specyfikacji mogą realnie zagrozić dominującej pozycji NVIDII na rynku układów AI. Według nieoficjalnych informacji firma zwiększyła przepustowość pamięci HBM4, a także (podobno) parametr TGP całego układu, choć w tym zakresie pojawiają się pewne nieścisłości.
3Dfx Voodoo - pionierski akcelerator 3D powraca do życia dzięki modderowi, który odkrył sekrety architektury i ulepszył projekt
				Firma 3Dfx była jednym z pionierów grafiki 3D z lat 1994–2002, która zapisała się w historii złotymi zgłoskami dzięki akceleratorowi 3D Voodoo i jego architekturze wyprzedzającej swoje czasy, deklasującej konkurencję tamtego okresu. Dzisiejszy rynek kart graficznych wciąż nosi ślady dziedzictwa 3Dfx, czego przykładem jest m.in. technologia SLI, a także wywodzący się z niej NVLink od NVIDIA. Dziś Voodoo powraca za sprawą moddera SDZ, który zgłębił tajniki akceleratora.
- 1
 - 2
 - 3
 - …
 - następna ›
 



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
TOP 10 gier, które zyskały po latach. Początkowo były unikane przez graczy, dziś uważane są za klasyki
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...