Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Kampania marketingowa GTA 6 rozpocznie się niedługo przed debiutem gry, co potwierdza prezes firmy Take Two

Damian Marusiak | 31-03-2025 11:30 |

Kampania marketingowa GTA 6 rozpocznie się niedługo przed debiutem gry, co potwierdza prezes firmy Take TwoGTA 6 zostało oficjalnie ujawnione w grudniu 2023 roku. Wtedy to studio Rockstar Games opublikowało pierwszy zwiastun wyczekiwanej produkcji, potwierdzający m.in. miejsce akcji czy bohaterów. Od tamtej pory nie otrzymaliśmy jednak żadnych nowych materiałów, w tym drugiego trailera czy jakichkolwiek oficjalnych screenshotów. Wygląda na to, że jest to w pełni świadoma decyzja, która ma maksymalnie podbudować zainteresowanie wokół gry.

W wywiadzie z serwisem Bloomberg, szef firmy Take Two, Strauss Zelnick, potwierdził że kampania marketingowa dla GTA 6 będzie prowadzona w inny sposób niż przy dotychczasowych grach Rockstara. Będzie znacznie krótsza, ale bardziej intensywna.

Kampania marketingowa GTA 6 rozpocznie się niedługo przed debiutem gry, co potwierdza prezes firmy Take Two [1]

GTA 6 wchodzi w ostatni etap produkcji. Premiera wyczekiwanej gry w 2025 roku wydaje się być niezagrożona

Gracze (nie)cierpliwie wyczekują drugiego zwiastuna gry GTA 6. Tymczasem Rockstar Games od momentu pierwszej zapowiedzi praktycznie zapadł się pod ziemię, przynajmniej jeśli chodzi o temat wspomnianej produkcji. Według Straussa Zelnicka, jest to skrupulatnie przygotowane, by maksymalnie wzmocnić zainteresowanie nadchodzącym tytułem. Cała machina marketingowa (dotyczy to także drugiego trailera) ruszy bliżej premiery GTA 6. Ta jest obecnie niezmiennie planowana na jesień 2025 roku, przy czym najbardziej prawdopodobne terminy to październik lub listopad tego roku. Mamy zatem potencjalnie 6 do 7 miesięcy do debiutu.

Kampania marketingowa GTA 6 rozpocznie się niedługo przed debiutem gry, co potwierdza prezes firmy Take Two [2]

GTA 6 może na premierę zaoferować Ray Tracing. Mnóstwo ciekawostek z pierwszego trailera gry od Rockstar Games

Już jutro w Take Two rozpocznie się rok fiskalny 2026, który dla przedsiębiorstwa ma być rekordowy, jeśli mowa o przychodach z gier. W najbliższych 12 miesiącach budżet na marketing zwiększy się ponad dwukrotnie w stosunku do roku fiskalnego 2025, co również oznacza że kampania marketingowa dla GTA 6 zbliża się wielkimi krokami. Możliwe, że coś o nowym Grand Theft Auto usłyszymy w kwietniu, ale bardziej prawdopodobna wydaje się opcja, że cała machina promocyjna ruszy w wakacje. Z kolei w maju odbędzie się kolejny raport finansowy Take Two - jeśli tam nie będzie żadnych informacji o opóźnieniu gry na 2026, wówczas już bardzo prawdopodobny stanie się scenariusz z premierą jesienią tego roku.

Źródło: YouTube Bloomberg Television
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 16

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.