Kampania marketingowa GTA 6 rozpocznie się niedługo przed debiutem gry, co potwierdza prezes firmy Take Two
GTA 6 zostało oficjalnie ujawnione w grudniu 2023 roku. Wtedy to studio Rockstar Games opublikowało pierwszy zwiastun wyczekiwanej produkcji, potwierdzający m.in. miejsce akcji czy bohaterów. Od tamtej pory nie otrzymaliśmy jednak żadnych nowych materiałów, w tym drugiego trailera czy jakichkolwiek oficjalnych screenshotów. Wygląda na to, że jest to w pełni świadoma decyzja, która ma maksymalnie podbudować zainteresowanie wokół gry.
W wywiadzie z serwisem Bloomberg, szef firmy Take Two, Strauss Zelnick, potwierdził że kampania marketingowa dla GTA 6 będzie prowadzona w inny sposób niż przy dotychczasowych grach Rockstara. Będzie znacznie krótsza, ale bardziej intensywna.
GTA 6 wchodzi w ostatni etap produkcji. Premiera wyczekiwanej gry w 2025 roku wydaje się być niezagrożona
Gracze (nie)cierpliwie wyczekują drugiego zwiastuna gry GTA 6. Tymczasem Rockstar Games od momentu pierwszej zapowiedzi praktycznie zapadł się pod ziemię, przynajmniej jeśli chodzi o temat wspomnianej produkcji. Według Straussa Zelnicka, jest to skrupulatnie przygotowane, by maksymalnie wzmocnić zainteresowanie nadchodzącym tytułem. Cała machina marketingowa (dotyczy to także drugiego trailera) ruszy bliżej premiery GTA 6. Ta jest obecnie niezmiennie planowana na jesień 2025 roku, przy czym najbardziej prawdopodobne terminy to październik lub listopad tego roku. Mamy zatem potencjalnie 6 do 7 miesięcy do debiutu.
GTA 6 może na premierę zaoferować Ray Tracing. Mnóstwo ciekawostek z pierwszego trailera gry od Rockstar Games
Już jutro w Take Two rozpocznie się rok fiskalny 2026, który dla przedsiębiorstwa ma być rekordowy, jeśli mowa o przychodach z gier. W najbliższych 12 miesiącach budżet na marketing zwiększy się ponad dwukrotnie w stosunku do roku fiskalnego 2025, co również oznacza że kampania marketingowa dla GTA 6 zbliża się wielkimi krokami. Możliwe, że coś o nowym Grand Theft Auto usłyszymy w kwietniu, ale bardziej prawdopodobna wydaje się opcja, że cała machina promocyjna ruszy w wakacje. Z kolei w maju odbędzie się kolejny raport finansowy Take Two - jeśli tam nie będzie żadnych informacji o opóźnieniu gry na 2026, wówczas już bardzo prawdopodobny stanie się scenariusz z premierą jesienią tego roku.
Powiązane publikacje

Netflix Ads Suite 2026 oznacza generatywne AI w reklamach mid-roll i pause dla 94 mln użytkowników planu z reklamami
4
Wymagania sprzętowe F1 25 PC, także do rozgrywki w 8K lub z włączonym Path Tracingiem. Do PT zalecany GeForce RTX 5080
12
Wiedźmin 3: Dziki Gon - oto modyfikacja przywracająca system rozwoju postaci z pierwszego Wiedźmina
4
STALKER: Legends Of The Zone Trilogy – Enhanced Edition z zapowiedzią. Nowa wersja kultowych gier w przyszłym tygodniu
16