Kajko i Kokosz: Na Plasterki. Polskie RPG na pierwszym gameplay'u. Za dobrze nie jest, ale ma być lepiej
Nie jestem z pewnością jedyną osobą, która XXI wiek okrzyknęła "wiekiem skończonych pomysłów". Swoista moda na powroty dawnych marek panuje bowiem obecnie niezaprzeczalnie i na szeroką skalę. Nie tak dawno reanimacji poddano chociażby uniwersum Kajko i Kokosz. Ci słowiańscy wojowie pojawili się m.in. jako serial Netfliksa, a teraz szykuje nam się izometryczne RPG z elementami hack'n'slash. Za grą stoi polskie studio Starving Pixels.
W sieci pojawił się właśnie pierwszy materiał przedstawiający gameplay z gry Kajko i Kokosz: Na Plasterki. Fani nie są podekscytowani, ale deweloper obiecuje, że weźmie sobie do serca wszystkie uwagi i dopracuje projekt.
Square Enix inwestuje w Blacknut Cloud Gaming. Rośnie nam kolejna znacząca platforma streamingu gier
W sieci pojawił się właśnie pierwszy materiał przedstawiający gameplay z gry. Niestety wiele osób zdążyło już niezbyt pochlebnie skomentować zapis z rozgrywki. Wśród opinii przejawia się przede wszystkim zarzut o braku klimatu z komiksu, wspomina się też o przestarzałej oprawie graficznej. Całe więc szczęście, że materiał pochodzi z wersji pre-alpha gry. Podkreślił to nawet producent, który zdążył się już nawet wypowiedzieć po nagonce graczy: "Cieszymy się, że nasz trailer wzbudził tak wielkie zainteresowanie. Dziękujemy za wszystkie konstruktywne komentarze, liczymy się z Waszą krytyką i weźmiemy je pod uwagę podczas dalszych prac. Pamiętajcie, że jest to wczesna ALPHA, której elementy z pewnością ulegną zmianie i dopracowaniu" - napisało w przypiętym pod materiałem komentarzu studio Starving Pixels.
Tony Hawk’s Pro Skater 3+4 – remake faktycznie powstawał. Activision musiał jednak porzucić projekt
Fakt, szacowana na ten moment data premiery gry to dopiero przyszły rok, stąd deweloper ma jeszcze nieco czasu na doszlifowanie projektu. Nadchodząca produkcja będzie izometryczną, kooperacyjną grą sieciową, opracowaną oczywiście na bazie serii komiksów Janusza Christy. Mechanika opiera się tu o papierowe systemy RPG, a konkretniej zasady panujące w 4. edycji gry fabularnej Earthdawn. A oto już wspomniany zapis z rozgrywki: