Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
 
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

YouTube będzie luźniej traktować przemoc w grach wideo

Jakub Krawczyński | 04-12-2019 14:00 |

YouTube będzie luźniej traktować przemoc w grach wideoGry wideo w wielu kontekstach nadal są traktowane w bardziej restrykcyjny sposób aniżeli inne formy rozrywki czy sztuki. Nie wspominając już o tym, że są jako pierwsze upatrywane jako źródło przemocy, choć naukowcy temu przeczą. YouTube wprowadza teraz zmiany w swoim systemie i nie będzie traktować "symulowanej" przemocy w grach wideo na równi z tą w rzeczywistym świecie. Obowiązują one od 2 grudnia, a ich wprowadzenie oznacza, że większość materiałów związanych z grami wideo nie będzie już wymagała potwierdzenia wieku. Niestety nie rozwiązuje to wszystkich problemów, szczególnie związanych z monetyzacją tego typu zawartości.

YouTube wprowadza zmiany na swojej platformie. Dzięki nim przemoc z gier wideo nie będzie już zrównana z tą ze świata rzeczywistego.

YouTube będzie luźniej traktować przemoc w grach wideo [1]

YouTube ma zamiar nadal restrykcyjnie podchodzić do moderowania treści przedstawiających brutalne sceny w świecie rzeczywistym, ale będzie luźniej podchodziło do materiałów z grami wideo. Oznacza to, że będą one mogły być lepiej wyeksponowane na platformie, a w końcu w medium gier takich produkcji nie brakuje. Jeśli jednak dany klip będzie traktował w przeważającej części o rozczłonkowywaniu, dekapitacji i ukazywał poważne obrażenia ciała, YouTube mimo wszystko ograniczy ich widoczność.

YouTube wprowadza nową funkcję. Inspiracją był... Pornhub

YouTube będzie luźniej traktować przemoc w grach wideo [2]

Niestety, twórcy zawartości mogą być nadal niepocieszeni, gdyż zmiana standardów na YouTube nie będzie obowiązywać reklam, a więc nadal duża część materiałów może być odcięta od monetyzacji. Susan Wojcicki, CEO firmy, przyznała na Gaming Creator Summit w listopadzie 2019, że YouTube działa w imieniu reklamodawców (czy ktoś czuje się zaskoczony?). Z kolei owi reklamodawcy z reguły unikają newralgicznych tematów (a więc powiązanych np. z przemocą) i gry wideo nie są zbyt wysoko na liście ich priorytetów. Dzieje się tak również ze względu na to, że gry są dość nową gałęzią reklamy. Wojcicki obiecuje, że będą prowadzone rozmowy na ten temat, aby uświadomić reklamodawcom potencjał tej branży.

YouTube będzie luźniej traktować przemoc w grach wideo [3]

Źródło: The Verge, VentureBeat
51
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 19

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.