.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国
 

NETGEAR dobrowolnie wycofuje adaptery XE103 Powerline Ethernet

lukasrz | 05-01-2008 00:07 |
Firma NETGEAR, ogłosiła dobrowolne wycofanie adapterów XE103 Powerline Ethernet Adapter przeznaczonych na Europę i inne kraje z siecią elektryczną 220-240V, sprzedawanych oddzielnie lub w zestawach. Wyniki testów przeprowadzone przez NETGEAR na adapterach podlegających wycofaniu wykazały możliwość wystąpienia awarii półprzewodnikowego układu scalonego przy zasilaniu napięciem 220-240V, która powoduje, że urządzenie przestaje działać i może ulec przegrzaniu. Do firmy nie dotarły żadne doniesienia o obrażeniach u ludzi ani stratach materialnych spowodowanych potencjalną awarią. Jednakże ze względu na dbałość o renomę i jakość produktów, firma postanowiła wycofać produkt. Adaptery XE103 sprzedawane w Ameryce Północnej i innych krajach z siecią elektryczną 110-120V nie są objęte tą akcją. W ramach dodatkowego zabezpieczenia, firma NETGEAR odradza instalację produktu w sieciach 220-240V i oferuje dotychczasowym użytkownikom jego wymianę. Więcej informacji w rozwinięciu newsa.
“Firma NETGEAR stawia sobie za cel dostarczanie konsumentom najbardziej bezpiecznych i niezawodnych produktów sieciowych, przeznaczonych dla użytkowników domowych i małych przedsiębiorstw,” powiedział Patrick Lo, prezes zarządu i dyrektor generalny NETGEAR. „Choć nie dotarły do nas informacje o jakichkolwiek obrażeniach czy stratach materialnych z powodu ewentualnych awarii adapterów Powerline, naszym priorytetem jest bezpieczeństwo i satysfakcja klientów. Dobrowolne wycofanie produktu świadczy o naszym dążenia do utrzymania światowej reputacji marki NETGEAR jako produktów wyróżniających się jakością.”

NETGEAR zwraca się zatem do wszystkich klientów o niezwłoczne zaprzestanie użytkowania wszystkich adapterów Powerline Ethernet Adapter objętych akcją, odłączenie ich od zasilania i skontaktowanie się z NETGEAR, aby otrzymać informacje o tym jak zwrócić produkt do firmy i otrzymać produkt zamienny.

Urządzenia podlegające wycofaniu mają 13-znakowy numer seryjny:
1K2XXXXXXXXXX
1K3XXXXXXXXXX
lub 1K4XXXXXXXXXX,
gdzie x oznacza dowolną cyfrę lub literę. Numer seryjny znajduje się na naklejonej etykiecie na obudowie urządzenia.

Klienci mogą uzyskać informacje na temat wycofania na dwa sposoby:
- Telefonując na bezpłatną linię obsługi klienta 00800 3531 284
- Rejestrując się przez internet

NETGEAR współpracuje z odpowiednimi instytucjami regulacyjnymi w krajach objętych akcją, aby prawidłowo i skutecznie przeprowadzić wycofanie produktów.
Twoja ocena publikacji:
0
Liczba komentarzy: 1

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.