Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Netflix chce podbić nowe rynki: dla jednych taniej, dla innych drożej

Ewelina Stój | 13-11-2018 13:30 |

Netflix chce podbić nowe rynki: dla jednych taniej, dla innych drożejKiedyś to było dobrze. Można było chachmęcić do woli na Allegro, kupując 3 miesiące abonamentu na Netflixie za marnych 9 złotych. Jednak gdy po jakimś czasie skończono z podobnymi praktykami na serwisie aukcyjnym, została nam już tylko jedna - właściwa - metoda zakupu usług streamingowych: poprzez samego Netflixa. Najtaniej nie jest, najdrożej znowu też nie, ale nikt nie obraziłby się, gdyby jednak platforma VOD co nieco obniżyła kwoty. I tak ma się też stać, choć chyba nasz kraj niekoniecznie powinien liczyć na ukłon Netflixa w stronę polskich obywateli. Póki co mówi się o zakrojonych planach wtargnięcia na tereny Azji, a w szczególności Indii, gdzie CEO Netflixa celuje w 100 milionów użytkowników.

Platforma Netflix celuje w zawładnięcie streamingowym rynkiem azjatyckim, z największym naciskiem na Indie. Ceny mogą więc spaść na tym właśnie rynku, ale za to mogą wzrosnąć w innych częściach świata.

Netflix chce podbić nowe rynki: dla jednych taniej, dla innych drożej [1]

Netflix królem internetowych łączy. Zajmuje sporą część ruchu

Jak przyznał CEO Netfliksa Reed Hastings, platforma celuje w zawładnięcie streamingowym rynkiem azjatyckim, z największym naciskiem na Indie. Póki co, subskrypcja Netfliksa w Indiach wynosi około 27 złotych miesięcznie za formułę podstawową, co jest kwotą dość zbliżoną do naszej (34 złotych). Aby dobić do 100 milionów aktywnie korzystających z Netfliksa użytkowników w Indiach, serwis rozpatruje obniżenie kosztów abonamentu, bądź zupełny miszmasz w obrębie zawartości poszczególnych planów. Tańszy abonament oznaczałby na przykład możliwość korzystania jedynie z produkcji oryginalnych Netfliksa.

Netflix chce podbić nowe rynki: dla jednych taniej, dla innych drożej [2]

UE: Serwis Netflix musi pokazywać 30% zawartości europejskiej

Hastings w swym oświadczeniu na temat przyszłości abonamentów Netfliksa włożył dużo gdybania, toteż do końca nie możemy mieć pewności, czy jakiekolwiek zmiany cenowe dotkną także nas, mimo że byśmy sobie tego życzyli. Niepokoją przy tym inne słowa Hastingsa, o planach podniesienia cen, również w wybranych krajach. Wygląda na to, że w najbliższych tygodniach bądź miesiącach możemy dostać albo bardzo dobre wieści, albo wprost przeciwnie. Na tę chwilę mamy do dyspozycji trzy abonamenty miesięczne w kwocie 34, 43 i 52 złotych, co daje odpowiednio rozdzielczość SD, HD i UltraHD, a także inną liczbę ekranów (1, 2, 4), z których możemy jednocześnie korzystać.

Netflix chce podbić nowe rynki: dla jednych taniej, dla innych drożej [3]

Źródło: Mybroadband
1
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 24

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.