.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Mniej wydatków na reklamę w sieci

Rafał Romański | 12-08-2009 14:48 |

Jak podaje raport firmy IDC wydatki firm i przedsiębiorstw na reklamę w sieci nadal spadają. To już drugi kwartał ze spadkiem dochodów sięgającym 5% w porównaniu do analogicznego okresu z ubiegłego roku. Jak podają eksperci pieniądze na reklamę są sukcesywnie zmniejszane a co za tym idzie, serwisy utrzymujące się wyłącznie z reklam odnotowują straty lub zostają zamknięte by uchronić właścicieli przed bankructwem. Tendencje spadkowe dotknęły większość świata i w wg raportu najdotkliwsze odnotowano w Stanach Zjednoczonych, w których odnotowano spadek o 7% kwartał do kwartału. Sytuacja powinna się poprawić wg ekspertów w połowie 2010 roku, lecz będzie to okres zaciskania pasa, dużych przejęć i zamknięcia wielu serwisów informacyjnych i społecznościowych.

Twoja ocena publikacji:
0
rafal_romanski.png
Liczba komentarzy: 0
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy. Zaloguj się i napisz pierwszy komentarz.
x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.