Instinction – powstaje duchowy spadkobierca Dino Crisis. Gra z dinozaurami na Unreal Engine 4 otrzyma ray tracing i NVIDIA DLSS
Niezależne, nowozelandzkie studio Hashbane pracuje od jakiegoś czasu nad grą z dinozaurami. Mowa o Instinction, które określane jest duchowym spadkobiercą kultowej serii strzelanek Dino Crisis od firmy Capcom. Co prawda w tym przypadku nie będziemy mieli do czynienia z klasycznym survival horrorem, w którym próbujemy przetrwać w świecie pełnym dinozaurów, lecz bardziej rasowego FPS-a w półotwartym świecie, w który przelejemy krew tych prehistorycznych stworzeń. Studio podzieliło się pierwszymi, krótkimi filmikami (gra jest na bardzo wczesnym etapie prac) oraz szczegółami na temat tego, czego możemy spodziewać się po Instinction. Tytuł ma stać także grafiką – oficjalnie potwierdzono, że obsłuży ray tracing.
Powstaje duchowy spadkobierca serii Dino Crisis. Instinction, bo o nim mowa, będzie strzelaniną FPP niezależnego studia Hashbane - twórcy ujawnili pierwsze szczegóły, screeny i teasery. Gra powstaje na Unreal Engine 4 i obsłuży m.in. ray tracing i Nvidia DLSS.
Od lat fani czekają na zapowiedź remake’u albo nowej odsłony Dino Crisis. Nawet producenci z Capcomu chcieli przywrócić markę (i dinozaury) do życia, ale do tej pory żadne studio nie otrzymało zielonego światła. Do miłośników tego zapomnianego cyklu survival horrorów należą producenci ze studia Hashbane, którzy pracują nad swego rodzaju spadkobiercą Dino Crisis. Instinction, które będzie survivalowym FPS-em w półotwartym świecie, zaoferuje zarówno kampanię fabularną, jak i tryb kooperacyjny dla maksymalnie trzech graczy. Podczas eksploracji przyjdzie nam nie tylko strzelać do dinozaurów, ale także rozwiązywać zagadki środowiskowe. Starcia ułatwić ma spory arsenał broni, którym zmodyfikujemy wygląd czy celownik.
Deweloperzy od kilku tygodni serwują regularnie krótkie filmiki prezentujące w akcji drobne elementy (działanie latarki, zachowanie broni po strzale itp.), a także to, na co można liczyć w kwestii grafiki. Gra jest na bardzo wczesnym etapie prac i płynność animacji na materiałach pozostawia wiele do życzenia. Wiemy też, że Instinction, które działa na zmodyfikowanym silniku Unreal Engine 4, obsłuży HDR oraz ray tracing wraz z Nvidia DLSS 2.0. Gra powstaje z myślą o PC oraz konsolach PlayStation 4, PS5, Xbox One i Xbox Series X/S i na mocniejszym sprzęcie nie tylko grafika będzie na odpowiednio wyższym poziomie, ale i płynność może osiągnąć poziom 120 FPS. Premiera Instinction została wstępnie zaplanowana na trzeci kwartał 2022 roku.
Powiązane publikacje

Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
9
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG
123
La Quimera - gra otrzymała kiepskie pierwsze recenzje, po czym została wycofana na kilka godzin przed premierą
32
DOOM: The Dark Ages - oto Cosmic Realm. Prezentacja przeciwników i świata nawiązującego do twórczości H.P. Lovecrafta
5