Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Inno3D GeForce GTX 1660 - Recenzja taniej wersji niereferencyjnej

Sebastian Oktaba | 18-08-2019 12:00 |

Inno3D GeForce GTX 1660 - Recenzja taniej wersji niereferencyjnejGeForce GTX 1660 jest jednym ze słabszych przedstawicielem rodziny Turingów, pozbawionym dodatkowych jednostek obliczeniowych (RT i Tensor Core), będąc odpowiednikiem szalenie popularnego GeForce GTX 1060. W momencie premiery średniak NVIDII zaliczył raczej twarde lądowanie, ponieważ cena względem wydajności okazała się kiepsko skalkulowana, zwłaszcza w obliczu niewiele droższego GeForce GTX 1660 Ti oferującego wyraźnie lepsze osiągi... Trochę czasu od tamtego momentu upłynęło, producenci dokonali również kilku korekt mających zwiększyć atrakcyjność GeForce GTX 1660, dlatego dzisiaj warto ponownie sprawdzić jak wypada w testach uboższa wersja Turinga. W roli głównej wystąpi tym razem Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2 - jedna z tańszych wersji niereferencyjnych.

Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2 to nieduża konstrukcja mierząca niespełna 20 cm długości, która pod względem stylistycznym i ogólnej jakości wykonania wypada bardzo przyzwoicie.

Inno3D GeForce GTX 1660 - Recenzja taniej wersji niereferencyjnej [nc1]

Inno3D GeForce RTX 2080 X2 OC - Test najtańszego RTX 2080

GeForce GTX 1660 napędza 12 nm układ TU116 dysponujący 1408 procesorami CUDA, 88 jednostkami teksturującymi oraz 48 jednostkami renderującymi. Jak wspomniałem wcześniej - rdzenie RT i Tensory w serii GeForce GTX 16xx nie występują. Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2 posiada 6144 MB pamięci GDDR5 taktowanej zegarem 8008 MHz, której przepustowość przy 192-bitowej magistrali sięga 192 GB/s. Wprawdzie NVIDIA mogłaby tutaj zastosować GDDR5X, jednak wówczas różnica względem GeForce GTX 1660 Ti byłaby marginalna. Bazowe taktowanie rdzenia wynosi 1530 MHz, wzrastając do 1785 MHz w trybie GPU Boost, niemniej ostateczne wartości zależą od kilku czynników m.in. temperatury, napięcia i limitu zasilania.

  GTX 1660 Ti GTX 1660 RTX 2060 GTX 1060
Układ graficzny TU116 TU116 TU106 GP106
Architektura Turing Turing Turing Pascal
Litografia 12 nm 12 nm 12 nm 16 nm
Rozmiar rdzenia 284 mm² 284 mm² 445 mm² 200 mm²
Tranzystory 6.6 mld 6.6 mld 10.8 mld 4.4 mld
Jednostki SP 1536 1408 1920 1280
Jednostki TMU 96 88 120 80
Jednostki ROP 48 48 48 48
Jednostki RT - - 30 -
Jednostki Tensor - - 240 -
Rozmiar pamięci 6144 MB GDDR6 6144 MB GDDR5 6144 MB GDDR6 6144 MB GDDR5
Szyna pamięci 192-bit 192-bit 192-bit 192-bit
Przepustowość 288.0 GB/s 192.2 GB/s 336.0 GB/s 192.2 GB/s
Moc obliczeniowa 5.5 GFLOPS 5.0 GFLOPS 6.5 GFLOPS 4.4 GFLOPS
Taktowanie bazowe 1500 MHz 1530 MHz 1365 MHz 1506 MHz
Taktowanie pamięci 12000 MHz 8008 MHz 14000 MHz 8008 MHz
Współczynnik TDP 120 W 120 W 160 W 120 W
Cena startowa 279 USD 219 USD 349 USD 299 USD
Data premiery Luty 2019 Marzec 2019 Styczeń 2019 Lipiec 2016

Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2 to nieduża konstrukcja mierząca niespełna 20 cm długości, więc bezproblemowo zmieści się praktycznie w każdej obudowie komputerowej, również tych spełniających tylko założenia mini-ITX. Całość mogłaby być krótsza lecz producent zdecydował się zamontować system chłodzenia z dwoma wentylatorami, posiadając w ofercie także wariant z jednym śmigłem (Inno3D GeForce GTX 1660 Compact X1). Czy operacja przyniosła zamierzony skutek przekonamy się niebawem, analizując wykresy temperatur i głośności.

Inno3D GeForce GTX 1660 - Recenzja taniej wersji niereferencyjnej [nc2]

Wracając do budowy samego radiatora - wykonany został oczywiście z aluminium, natomiast z podstawy wychodzą trzy miedziane ciepłowody rozprowadzające ciepło. Kości pamięci GDDR5 znajdujące się w tylnej i dolnej części laminatu nie posiadają żadnego chłodzenia, będąc zdanymi na ruch powietrza wytwarzany przez duet 80 mm wentylatorów. Ponieważ Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2 jest modelem bardzo podstawowym, producent nie wprowadził tutaj zaawansowanych opcji podświetlenia, jednak nie zapomniał o trybie pasywnym.

Inno3D GeForce GTX 1660 - Recenzja taniej wersji niereferencyjnej [nc4]

Pod względem stylistycznym i ogólnej jakości wykonania, Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2 wypada bardzo przyzwoicie. Plastikowa maskownica przykrywająca radiator dobrze imituje metalowe okucie, a urządzenie jest odpowiednio sztywne. Trochę brakuje jedynie backplate, którego można spotkać między innymi w porównywalnych modelach od KFA i Gigabyte. Całość do działania standardowo wymaga wpięcia 8-pionowej wtyczki PCI-Express, zaś na tylnym śledziu znajdziemy 3x Display Port 1.4 oraz pojedyncze HDMI 2.0b.

Inno3D GeForce GTX 1660 - Recenzja taniej wersji niereferencyjnej [nc3]

Inno3D GeForce GTX 1660 - Recenzja taniej wersji niereferencyjnej [nc5]

Testy wydajności zostały przeprowadzone na poniższej platformie testowej, natomiast wygrzewanie Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2 wykonane zostało w grach Battlefield V (pobór mocy) oraz Wiedźmin 3: Dziki Gon (częstotliwość GPU i poziom głośności). Bazowe taktowanie opisywanego modelu wynosi standardowe 1530 MHz, wzrastając pod maksymalnym obciążeniem do 1850 MHz, czyli znacznie wyżej niż deklarowane 1785 MHz.


Model Zdjęcie Dostarczył
Procesor Intel
Core i7-8700K
5000 MHz
Test kart graficznych nvidia i amd Test kart graficznych nvidia i amd
Płyta główna

 
MSI Z370
Gaming Pro
Carbon AC

 
test procesorów intel i amd
Dysk SSD Samsung
850 PRO 1TB
test procesorów intel i amd
Pamięci
RAM


2x 8GB G.Skill
Trident Z
3600 CL15


 

Test kart graficznych nvidia geforce i amd radeon Test kart graficznych nvidia geforce i amd radeon
Zasilacz be quiet!
Dark Power Pro P10
1200W
Test kart graficznych nvidia geforce i amd radeon Test kart graficznych nvidia geforce i amd radeon
Chłodzenie Corsair
H115i PRO
Test kart graficznych nvidia geforce i amd radeon Test kart graficznych nvidia geforce i amd radeon

Pomiary wydajności zostały przeprowadzone na 64-bitowym systemie operacyjnym Windows 10. Synchronizacja pionowa była wyłączona nawet jeśli wymagało to edytowania plików konfiguracyjnych. Na wykresach dłuższy słupek oznacza średnią liczbę klatek, natomiast krótszy minimalną (99th percentile). Oznaczenia kart biorących udział w testach są dostosowane do koloru kojarzonego z marką. Modele pełniące funkcję tła mają odcienie niebieskiego. Wszystkie karty graficzne mają aktywny tryb GPU Boost tzn.: jeśli bazowe taktowanie Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2 wynosiło 1530 MHz, to realnie w grach wzrasta do około 1850 MHz zależnie od obciążenia (wartość Boost jest podawana w nawiasie obok taktowania bazowego).

Assassin's Creed: Odyssey - Kephallonia Islands

1920x1080 / Ultra / AA / DirectX 11

klatki na sekundę (więcej = lepiej)

 
9
18
27
36
45
54
63
72
 
NVIDIA GeForce RTX 2060
1365(1800)/14000 MHz, 6 GB 192-bit
64.8
 
61.0
 
 
ASUS Radeon RX Vega 56 Strix
1297(1410)/1600 MHz, 8 GB 2048-bit
58.4
 
56.0
 
 
MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
1500(1905)/12000 MHz, 6 GB 192-bit
58.0
 
54.0
 
 
NVIDIA GeForce GTX 1070
1506(1709)/8008 MHz, 8 GB 256-bit
54.2
 
51.0
 
 
Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2
1530(1850)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
49.8
 
46.0
 
 
PowerColor RX 590 Red Devil
1469(1545)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
47.2
 
45.0
 
 
XFX RX 580 GTR-S Black
1257(1340)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
42.1
 
40.0
 
 
NVIDIA GeForce GTX 1060
1506(1797)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
41.3
 
39.0
 
 
 
 

Battlefield V - Last Tiger

1920x1080 / Ultra / TAA / HBAO / DXR OFF / DirectX 12

klatki na sekundę (więcej = lepiej)

 
13
26
39
52
65
78
91
104
 
NVIDIA GeForce RTX 2060
1365(1800)/14000 MHz, 6 GB 192-bit
98.0
 
93.0
 
 
ASUS Radeon RX Vega 56 Strix
1297(1410)/1600 MHz, 8 GB 2048-bit
96.8
 
94.0
 
 
NVIDIA GeForce GTX 1080
1607(1772)/10008 MHz, 8 GB 256-bit
96.0
 
91.0
 
 
MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
1500(1905)/12000 MHz, 6 GB 192-bit
85.8
 
81.0
 
 
NVIDIA GeForce GTX 1070
1506(1709)/8008 MHz, 8 GB 256-bit
80.6
 
76.0
 
 
PowerColor RX 590 Red Devil
1469(1545)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
74.8
 
70.0
 
 
Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2
1530(1850)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
70.7
 
67.0
 
 
XFX RX 580 GTR-S Black
1257(1340)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
69.7
 
66.0
 
 
NVIDIA GeForce GTX 1060
1506(1797)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
59.4
 
57.0
 
 
 
 

Metro: Exodus - Tajga

1920x1080 / Ultra / AF x16 / HW OFF / PhysX OFF / DirectX 12

klatki na sekundę (więcej = lepiej)

 
8
16
24
32
40
48
56
64
 
NVIDIA GeForce GTX 1080
1607(1772)/10008 MHz, 8 GB 256-bit
55.7
 
52.0
 
 
NVIDIA GeForce RTX 2060
1365(1800)/14000 MHz, 6 GB 192-bit
51.5
 
47.0
 
 
ASUS Radeon RX Vega 56 Strix
1297(1410)/1600 MHz, 8 GB 2048-bit
49.8
 
46.0
 
 
NVIDIA GeForce GTX 1070
1506(1709)/8008 MHz, 8 GB 256-bit
45.4
 
42.0
 
 
MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
1500(1905)/12000 MHz, 6 GB 192-bit
43.7
 
40.0
 
 
Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2
1530(1850)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
38.2
 
35.0
 
 
PowerColor RX 590 Red Devil
1469(1545)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
35.5
 
32.0
 
 
NVIDIA GeForce GTX 1060
1506(1797)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
32.4
 
29.0
 
 
XFX RX 580 GTR-S Black
1257(1340)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
31.3
 
29.0
 
 
 
 

Shadow of the Tomb Raider - Hidden City

1920x1080 / Ultra / HBAO+ / AF x16 / TAA / DirectX 12

klatki na sekundę (więcej = lepiej)

 
10
20
30
40
50
60
70
80
 
NVIDIA GeForce RTX 2060
1365(1800)/14000 MHz, 6 GB 192-bit
76.8
 
73.0
 
 
NVIDIA GeForce GTX 1080
1607(1772)/10008 MHz, 8 GB 256-bit
75.5
 
72.0
 
 
ASUS Radeon RX Vega 56 Strix
1297(1410)/1600 MHz, 8 GB 2048-bit
69.4
 
67.0
 
 
MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
1500(1905)/12000 MHz, 6 GB 192-bit
66.7
 
64.0
 
 
NVIDIA GeForce GTX 1070
1506(1709)/8008 MHz, 8 GB 256-bit
61.0
 
59.0
 
 
Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2
1530(1850)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
56.0
 
53.0
 
 
PowerColor RX 590 Red Devil
1469(1545)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
51.3
 
50.0
 
 
XFX RX 580 GTR-S Black
1257(1340)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
45.8
 
44.0
 
 
NVIDIA GeForce GTX 1060
1506(1797)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
44.5
 
43.0
 
 
 
 

Witcher 3: Blood & Wine - Palace Gardens

1920x1080 / Uber / HBAO+ / AA / Hairworks OFF / DirectX 11

klatki na sekundę (więcej = lepiej)

 
10
20
30
40
50
60
70
80
 
NVIDIA GeForce GTX 1080
1607(1772)/10008 MHz, 8 GB 256-bit
69.8
 
63.0
 
 
NVIDIA GeForce RTX 2060
1365(1800)/14000 MHz, 6 GB 192-bit
64.0
 
56.0
 
 
ASUS Radeon RX Vega 56 Strix
1297(1410)/1600 MHz, 8 GB 2048-bit
62.7
 
58.0
 
 
NVIDIA GeForce GTX 1070
1506(1709)/8008 MHz, 8 GB 256-bit
55.2
 
50.0
 
 
MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
1500(1905)/12000 MHz, 6 GB 192-bit
52.8
 
47.0
 
 
Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2
1530(1850)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
45.3
 
40.0
 
 
PowerColor RX 590 Red Devil
1469(1545)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
44.0
 
40.0
 
 
XFX RX 580 GTR-S Black
1257(1340)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
39.8
 
36.0
 
 
NVIDIA GeForce GTX 1060
1506(1797)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
37.9
 
33.0
 
 
 
 

Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2 jest modelem przeznaczonym do grania w rozdzielczości 1920x1080, gdzie nawet przy najwyższych ustawieniach zapewnia satysfakcjonującą płynność, chociaż zdarzają się przypadki (Metro: Exodus) wymagające redukcji detali. Rozdzielczość 2560x1440 będzie już jednak zbyt dużym wyzwaniem, chyba że zejdziemy do poziomu średnich ustawień graficznych, ale nawet to wcale nie zagwarantuje należytej płynności w każdym tytule.

Temperatury - Ustawienia fabryczne

Pulpit / Spoczynek

Stopnie Celsjusza (mniej = lepiej)

 
11
22
33
44
55
66
77
88
 
PowerColor RX 590 Red Devil
1469(1545)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
64
 
30
 
 
MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
1500(1905)/12000 MHz, 6 GB 192-bit
66
 
37
 
 
MSI GeForce GTX 1660 Gaming X
1530(1965)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
66
 
33
 
 
XFX RX 580 GTR-S Black
1257(1340)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
67
 
42
 
 
NVIDIA GeForce RTX 2060
1365(1800)/14000 MHz, 6 GB 192-bit
68
 
35
 
 
Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2
1530(1850)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
71
 
35
 
 
ASUS Radeon RX Vega 56 Strix
1297(1410)/1600 MHz, 8 GB 2048-bit
76
 
31
 
 
NVIDIA GeForce GTX 1060
1506(1797)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
77
 
30
 
 
NVIDIA GeForce GTX 1070
1506(1709)/8008 MHz, 8 GB 256-bit
78
 
32
 
 
NVIDIA GeForce GTX 1080
1607(1772)/10008 MHz, 8 GB 256-bit
83
 
35
 
 
 
 

Temperatury - Overclocking

Wiedźmin 3 / Spoczynek

Stopnie Celsjusza (mniej = lepiej)

 
12
24
36
48
60
72
84
96
 
PowerColor RX 590 Red Devil
1469(1635)/9000 MHz, 8 GB 256-bit
67
 
30
 
 
MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
1600(1995)/13600 MHz, 6 GB 192-bit
68
 
37
 
 
XFX RX 580 GTR-S Black
1257(1390)/8800 MHz, 8 GB 256-bit
72
 
42
 
 
NVIDIA GeForce RTX 2060
1500(1935)/16000 MHz, 6 GB 192-bit
74
 
35
 
 
Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2
1530(1965)/9808 MHz, 6 GB 192-bit
75
 
35
 
 
ASUS Radeon RX Vega 56 Strix
1297(1480)/1800 MHz, 8 GB 2048-bit
79
 
31
 
 
NVIDIA GTX 1060
1750(2025)/8800 MHz, 6 GB 192-bit
81
 
30
 
 
NVIDIA GeForce GTX 1070
1700(1886)/9000 MHz, 8 GB 256-bit
82
 
32
 
 
NVIDIA GeForce GTX 1080
1801(1936)/11000 MHz, 8 GB 256-bit
88
 
35
 
 
 
 

Pomimo, iż Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2 napędza niewielki układ chłodzony całkiem sporym radiatorem i dwoma wentylatorami, temperatury rdzenia pod obciążeniem okazują się wysokie. Przy ustawieniach standardowych odnotowałem 71 stopni Celsjusza, natomiast po podkręceniu wartość wzrosła do 75 stopni Celsjusza. Tutaj mogłoby być lepiej, ponieważ znacznie mocniejsze modele osiągają niższe wyniki. Pozostaje jeszcze kwestia kultury pracy...

Poziom głośności - Ustawienia fabryczne

Spoczynek / Pulpit

dB(A) (mniej = lepiej)

 
5
10
15
20
25
30
35
40
 
Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2
1530(1850)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
 
0.0
 
MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
1500(1905)/12000 MHz, 6 GB 192-bit
 
0.0
 
ASUS Radeon RX Vega 56 Strix
1297(1410)/1600 MHz, 8 GB 2048-bit
 
0.0
 
XFX RX 580 GTR-S Black
1257(1340)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
 
0.0
 
NVIDIA GeForce GTX 1060
1506(1797)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
25.0
 
PowerColor RX 590 Red Devil
1469(1545)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
27.0
 
NVIDIA GeForce GTX 1070
1506(1709)/8008 MHz, 8 GB 256-bit
29.0
 
NVIDIA GeForce GTX 1080
1607(1772)/10008 MHz, 8 GB 256-bit
29.0
 
NVIDIA GeForce RTX 2060
1365(1800)/14000 MHz, 6 GB 192-bit
30.0
 
 
 

Poziom głośności - Ustawienia fabryczne

Obciążenie / Wiedźmin 3

dB(A) (mniej = lepiej)

 
8
16
24
32
40
48
56
64
 
MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
1500(1905)/12000 MHz, 6 GB 192-bit
40.0
 
ASUS Radeon RX Vega 56 Strix
1297(1410)/1600 MHz, 8 GB 2048-bit
41.0
 
NVIDIA GeForce RTX 2060
1365(1800)/14000 MHz, 6 GB 192-bit
42.0
 
NVIDIA GeForce GTX 1060
1506(1797)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
42.0
 
NVIDIA GeForce GTX 1070
1506(1709)/8008 MHz, 8 GB 256-bit
45.5
 
Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2
1530(1850)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
48.0
 
NVIDIA GeForce GTX 1080
1607(1772)/10008 MHz, 8 GB 256-bit
49.0
 
XFX RX 580 GTR-S Black
1257(1340)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
49.0
 
PowerColor RX 590 Red Devil
1469(1545)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
60.0
 
 
 

Dzięki trybowi pasywnemu, Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2 jest niesłyszalne w spoczynku i podczas niewielkiego obciążenia, zanim temperatura rdzenia nie przekroczy ~55 stopni Celsjusza. Wówczas sytuacja się komplikuje, bowiem wentylatory potrafią osiągnąć 2200 obrotów na minutę, generując dość wyraźny hałas. Ręczne ustawienie zakresu na 50% zdecydowanie poprawia komfort działania, zatrzymując obroty na wartości ~1800. Temperatury wzrastają wtedy do 78 stopni Celsjusza, aczkolwiek GPU Boost pozostaje na swoim poziomie (~1850 MHz). Identyczne ustawienia coolera w przypadku podkręcania, owocują już temperaturami rzędu 80-81 stopni Celsjusza, jednak przy profilu automatycznym zwyczajnie nie sposób wysiedzieć (~2500 RPM). A właśnie - jak wygląda potencjał OC?

Inno3D GeForce GTX 1660 - Recenzja taniej wersji niereferencyjnej [3]

Maksymalne stabilne taktowania Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2 wynoszą dodatkowe 125 MHz na rdzeniu oraz 900 MHz na pamięciach, a wszystko przy 116 Power Limit oraz 90 Temp Limit. Wyniki całkiem niezłe, zwłaszcza dla modułów GDDR5, chociaż trzeba brać poprawkę na spory wzrost temperatury lub głośności, jeśli chcemy utrzymać takie częstotliwości.

Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2 jest zupełnie przyzwoitym modelem, którego główną zmorę będącą głośnością można łatwo obniżyć. Szkoda, że tego samego nie da rady zrobić z ceną...

Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2 jest zupełnie przyzwoitym modelem, którego główną bolączkę (tzn. głośność systemu chłodzenia) można ręcznie wyregulować w dowolnym programie pozwalającym na manipulowanie obrotami. Oczywiście, lepiej byłoby gdyby producent sam precyzyjniej dobrał ustawienia, ale nawet niezbyt rozgarnięty użytkownik poradzi sobie z taką czynnością. Niestety, znacznie mniej ciekawie prezentuje się aktualna cena opisywanego urządzenia, wynosząca około 1060 złotych, podczas gdy Gigabyte GTX 1660 OC, MSI GeForce GTX 1660 Ventus albo Palit GeForce GTX 1660 Dual można dostać za mniejsze pieniądze (nawet poniżej 1000 złotych). W obliczu tak silnej konkurencji, Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2 musiałby stanieć, żeby skusić potencjalnego klienta do zakupu.

Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2
Cena: ~1060 zł

Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2
  • Solidnie wykonana konstrukcja
  • Niezły overclocking pamięci GDDR5
  • Dobra efektywność energetyczna
  • Cooler posiada tryb pasywny
  • Dość wysokie temperatury pracy
  • Głośność coolera pod obciążeniem
  • Trochę zbyt wysoka cena

Sprzęt do testów dostarczyła firma:

Inno3D GeForce GTX 1660 - Recenzja taniej wersji niereferencyjnej [nc6]

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Sebastian Oktaba
Liczba komentarzy: 66

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.