Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Oculus Rift CV1 wymaga czterech portów USB i Windows 64-bit

Arkad | 18-12-2015 12:55 |

Oculus RiftTechnologia wirtualnej rzeczywistości coraz śmielej wkracza na rynek urządzeń elektronicznych. Jeszcze do niedawna wydawało się, że VR będzie poza naszym zasięgiem przez wiele lat, natomiast teraz bardzo dobrze widać zbliżającą się dominację tej ciekawej nowości. Jednym z producentów kojarzonych z wirtualną rzeczywistością jest Oculus, który nie tylko rozwija własne urządzenia, ale także sprzedaje technologię dla sprzętu innych marek. W przyszłym roku na rynek trafi pierwsza konsumencka wersja hełmu Oculus Rift. Wiele osób zastanawia się, jak będzie wyglądał ten sprzęt, w jakiej cenie będzie dostępny oraz jakiego komputera będzie wymagał. Im bliżej premiery, tym więcej informacji wypływa do sieci, a klienci mają coraz lepszy obraz tego, co otrzymają za kilka miesięcy.

Więcej portów...

Niektóre wiadomości są bardzo interesujące z punktu widzenia zwykłego użytkownika. Kilka miesięcy temu dowiedzieliśmy się, że do obsługi Oculus Rift CV1 będziemy potrzebowali komputera posiadającego kartę graficzną GeForce GTX 970, procesor Intel Core i5-4590 oraz 8 GB pamięci operacyjnej. Wtedy była także mowa o dwóch portach USB 3.1 Gen1 (USB 3.0). Okazuje się, że ten ostatni element wymagań Oculusa uległ zmianie...

Gogle Oculus VR CV1 mogą do pracy potrzebować nawet czterech portów USB, a więc dwóch w standardzie USB 3.1 Gen1 (USB 3.0) oraz kolejnych dwóch USB 2.0. Wersja rozwojowa o oznaczeniu DK2 wykorzystywała jeden port dla gogli oraz kolejny dla kamery. Do czego zostaną wykorzystane kolejne dwa porty w finalnej wersji? Spekulacje mówią o wykorzystaniu portów do zasilania wewnętrznego zestawu audio oraz transmisji danych z czujników. Jeszcze jedno złącze może zostać wykorzystane przez bezprzewodowy adapter do pada od Xbox One. Warto wspomnieć, że Oculus będzie potrzebował systemu Windows 7 (lub wyższego) w wersji 64-bitowej.

Źródło: KitGuru
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 113

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.