.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国
Zamieszczone informacje w dziale prasowym są przygotowywane przez producentów sprzętu i działy Public Relations. PurePC.pl nie jest ich twórcą i nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Dell rozszerza dostępność usługi Premium Support

Dell rozszerza dostępność usługi Premium SupportFirma Dell poinformowała o rozszerzeniu dostępności usługi wsparcia technicznego Premium Support przeznaczonej dla indywidualnych użytkowników komputerów PC o 110 krajów Dalekiego Wschodu, Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Ameryki Łacińskiej. Premium Support obejmuje całodobową pomoc specjalistów, dostępną o każdej porze z dowolnego miejsca na ziemi oraz serwis u klienta po przeprowadzeniu zdalnej diagnozy. Ponadto wspomniana usługa charakteryzuje się pierwszym i jedynym w branży automatycznym wsparciem prewencyjnym komputerów PC i tabletów używanych przez klientów indywidualnych. Premium Support dzięki uproszczonym i bezproblemowym procedurom znacznie usprawnia obsługę klienta.

Usługa Premium Support, oparta na innowacyjnej, wyróżnianej technologii SupportAssist firmy Dell, automatycznie wykrywa problemy ze sprzętem i oprogramowaniem oraz prewencyjnie powiadamia o nich klientów. Technologia SupportAssist umożliwia ponadto serwisantom Dell inicjowanie kontaktów6 z klientem oraz rozpoczęcie rozwiązywania problemu, zanim klient dowie się o jego istnieniu.

Dell rozszerza dostępność usługi Premium Support

W trakcie naszych badań klienci poinformowali nas o swoich priorytetach dotyczących wsparcia. Są to szybkie i efektywne usługi, kompetentny personel oraz pomoc obejmująca zarówno sprzęt, jak i oprogramowanie. ― powiedział Doug Schmitt, wiceprezes i dyrektor generalny działu globalnego wsparcia i wdrożeń (Global Support and Deployment) w firmie Dell. W ramach usługi Premium Support zapewniamy klientom wsparcie w trybie 24x7 świadczone przez wykwalifikowanych serwisantów na warunkach określonych przez klientów i za pomocą preferowanych przez nich metod, a w razie potrzeby również serwis na miejscu. Klienci mogą spać spokojnieniezależnie od tego, w jakim miejscu na świecie się znajdują, mogą zawsze liczyć na pomoc specjalistów z firmy Dell. – kończy Doug Schmitt.

Najważniejsze cechy i elementy usługi
Usługa Premium Support, zaprojektowania z myślą o dzisiejszych potrzebach klientów indywidualnych, znacznie przyspiesza rozwiązywanie częstych problemów ze sprzętem: w celu uzyskania wsparcia klient spędza teraz o 86% mniej czasu przy telefonie i wykonuje o 59% mniej czynności3. Oto najważniejsze elementy tej usługi:

  • Telefoniczny lub internetowy dostęp do usług wsparcia technicznego w trybie 24x72.
  • Serwis u klienta po przeprowadzeniu zdalnej diagnozy problemu w ciągu 1-2 dni roboczych4.
  • Fachowa pomoc zarówno w zakresie sprzętu, jak i oprogramowania dostępna w tym samym miejscu.
  • Prewencyjne rozwiązywanie problemów, które zostały automatycznie wykryte za pomocą technologii SupportAssist.
  • Kompleksowe wsparcie oraz pomoc oparta na współpracy obejmująca oprogramowanie zainstalowane fabrycznie, takie jak Microsoft Office, Explorer, Outlook i inne.
  • Pomoc i udzielanie praktycznych wskazówek w zakresie łączności w sieci, konfigurowania drukarek, tworzenia kopii zapasowych, konfigurowania oprogramowania antywirusowego, aktualizacji systemu operacyjnego itp.

Dell rozszerza dostępność usługi Premium Support

Dostępność
Usługa Premium Support jest już dostępna w 109 krajach w systemach Dell Inspiron i Alienware, a od 10 maja będzie można z niej korzystać również w Japonii. Usługa Premium Support dla klientów indywidualnych, którzy zakupią systemy XPS, będzie dostępna od 12 lipca. Ponadto jeszcze w tym roku będzie ją można nabyć w sklepach detalicznych uczestniczących w naszym programie5.

Więcej informacji na temat Premium Support znajduje się na stronie firmy Dell

Twoja ocena publikacji:
0
Liczba komentarzy: 1

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.