Ankieta konsumencka NVIDIA
NVIDIA uruchomiła specjalną ankietę konsumencką mającą na celu zbadanie opinii użytkowników na temat reklamy i promocji nowych produktów tej firmy. Działy marketingowe chcą jak najskuteczniej dostarczać potencjalnym klientom najlepsze treści, więc podobne badania są niezbędne do zachowania odpowiedniego poziomu sprzedaży na danym obszarze. Jak dowiadujemy się z informacji prasowej, ankieta zawiera 14 pytań i jej wypełnienie nie zajmuje więcej niż dosłownie trzy minuty. NVIDIA chce poznać oczekiwania ankietowanych co do treści przedstawianych na portalach społecznościowych, ale także widniejących na oficjalnych reklamach - dla uczestników nowej akcji przygotowano kilka nagród, które mają zachęcić użytkowników do wzięcia udziału w badaniu. Warto wspomnieć, że ankieta ma charakter lokalny, a więc została przygotowana specjalnie dla polskich konsumentów.
Ostatnie pytanie w ankiecie ma charakter otwarty. Autor najciekawszej odpowiedzi zostanie nagrodzony kartą graficzną NVIDIA GeForce GTX 960. Producent ma do rozdania również kilka firmowych gadżetów. Jeśli chcecie przyczynić się do rozwoju i ulepsenia treści marketingowych, to czym prędzej udajcie się pod poniższy odnośnik:
Ankieta konsumencka NVIDIA
https://www.nvidia.pl/object/geforce-customer-survey-pl.html