Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

IDF13 - Intel Labs buduje naszą przyszłość już dziś

Rafał Romański | 11-09-2013 11:02 |

Technologie, nowości produktowe, wzrost wydajności i energooszczędności, to tematy często poruszane na prezentacjach oraz warsztatach odbywających się podczas Intel Developer Forum. Samymi liczbami jednak człowiek nie żyje, zaś świetnym tego przykładem było spotkanie pod tytułem "Imagining the Future and Buliding It". Tworzenie nowych technologii i rozwiązań jest niezwykle trudne, aczkolwiek żeby sprostać oczekiwaniom klientów, trzeba na początku wiedzieć czego potrzebują teraz, a co będzie dla nich istotne za kilka lat. Intel Labs zajmuje się badaniem ludzkich zachowań i rozwojem technologii, które mogą zmienić podejście do użytkowania komputerów czy urządzeń mobilnych. Na początku rozważań zawsze trzeba obrać kierunek rozwoju i odpowiedzieć na pytania do czego, dlaczego, dla kogo i jak to zrobić? Steve Brown, szef zespołu Intel Labs przekonywał nas, że komputery nie muszą być z każdą generacją szybsze. Trzeba bowiem przygotować rozwiązania poprawiające personalizację urządzeń, a ich obsługa powinna być intuicyjna i łatwa dla każdego...

Temat tworzenia przyszłościowych rozwiązań jest na tyle obszerny, że spokojnie moglibyśmy przygotować wielostronicowy artykuł, jednak najważniejsze są założenia i przemyślenia, które prezentujemy Wam na poniższych slajdach i krótkim filmie. Oczywiście, jeszcze nie raz wrócimy do tematu przyszłościowych rozwiązań lecz przekaz ze strony Intela jest jasny tzn.: firma pracuje nad stworzeniem nowego, łatwiejszego rozumienia technologii jaka nas otacza. Wbrew pozorom, filozofia tworzenia i koncepcji w branży IT, to bardzo ważna sprawa, mająca niebagatelny wpływ zarówno na wygląd samego rynku, jak i poziom sprzedaży czy zadowolenia wśród konsumentów. Innymi słowy - myślenie ma przyszłość :)

Autor: Rafał Romański / Źródło: PurePC.pl

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
rafal_romanski.png
Liczba komentarzy: 0
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy. Zaloguj się i napisz pierwszy komentarz.
x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.