Huawei w Polsce z najlepszym wynikiem sprzedaży w historii
Huawei zanotował w kwietniu najlepsze wyniki sprzedaży w historii firmy w Polsce, osiągając prawie 36-procentowy udział w rynku smartfonów pod względem ilości sprzedanych telefonów i prawie 34-procentowy pod względem ich wartości. W obu przypadkach oznacza to wzrost o ponad 13 punktów procentowych w ciągu roku. Rośnie także siła marki w Polsce. „Kwiecień potwierdził, że utrzymujemy wzrostowy trend. Nasza sprzedaż rośnie dzięki temu, że coraz więcej polskich konsumentów docenia innowacyjną technologię Huawei” – powiedział Jefferson Zhang, Country Manager Huawei CBG Polska.
Udział Huawei w rynku smartfonów w Polsce wzrósł w kwietniu w ujęciu ilościowym do 35,8% z 29,3% w marcu. Znaczący wzrost widoczny jest też w perspektywie ostatnich 12 miesięcy – w kwietniu przed rokiem ten wynik wynosił 22,3%. Pod względem wartości sprzedanych telefonów, udział Huawei wzrósł w kwietniu do 33,8% z 24,4% w marcu i z 20,4% w kwietniu przed rokiem – wynika z danych GfK Polonia.
Obok wzrostu sprzedaży smartfonów, Huawei może cieszyć się także ze stałego wzrostu siły marki w Polsce. Według ostatniej fali badania Ipsos, w styczniu 2018 znajomość marki (familiarity) wyniosła 72% wobec 65% w styczniu przed rokiem, a rozpoznawalność marki (consideration) wzrosła do 38% z 36% przed rokiem. W styczniu 2018, 87% Polaków deklarowało, że zna markę Huawei, według danych Ipsos.
„Kiedy konsument już wie, że marka jest, że istnieje, kolejnym wyzwaniem jest sprawić, by wiedział o czym ta marka jest, aby wziąć pod uwagę jej zakup, a potem się w niej zakochać. Naszym celem jest, by coraz więcej Polaków kochało Huawei” – mówi Dorota Haller, dyrektor marketingu, komunikacji i digital w Huawei CBG Polska.
Huawei wprowadził właśnie na rynek nową serię smartfonów serii Y: Y5 2018, Y6 2018, Y6 Prime 2018 i Y7 Prime 2018. Telefony zostały opracowane z myślą o klientach, którzy poszukują szybko działającego i doskonale wyglądającego urządzenia, dostępnego w atrakcyjnej cenie. Wszystkie modele serii Y 2018 wyposażone są w ekran FullView o najbardziej pożądanych przez klientów proporcjach 18:9, pojemną baterię 3000 mAh oraz działają pod kontrolą systemu Android Oreo. Model P20 Pro, najnowszy flagowy smartfon Huawei, zaraz po marcowej premierze w Paryżu został uznany przez niezależny ranking DxOMark za najlepsze narzędzie do fotografii mobilnej na świecie – i przez ostatnie dwa miesiące nie oddał pałeczki lidera w tym zestawieniu. P20 Pro to pierwszy na świecie smartfon z potrójnym obiektywem, stworzony we współpracy z legendarną firmą Leica.
O Huawei Consumer Business Group
Od końca 2013 roku produkty i usługi firmy Huawei są dostępne w ponad 170 krajach, docierając do ponad 1/3 ludzkości. Huawei został trzecim, globalnym producentem smartfonów pod względem sprzedaży w 2013. Firma otworzyła również 16 centrów rozwoju na całym świecie, m.in w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Szwecji, Rosji, w Indiach i Chinach. Jedna z trzech grup biznesowych Huawei – Huawei Consumer Business Group (BG) odpowiada za szerokie portfolio produktowe w tym smartfony, urządzenia mobilne, domowe routery oraz usługi w chmurze. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu na rynku teleinformatycznym (ICT) i rozbudowanej, światowej sieci partnerów i współpracowników, Huawei BG dostarcza najnowocześniejsze technologie i rozwiązania klientom na całym świecie.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Huawei Consumer BG
Powiązane publikacje

MSI uruchomiło swój sklep internetowy. Laptopy i sprzęt komputerowy już dostępny - zgarnij rabaty
1
MSI Commercial 14H - energooszczędny laptop MSI dla biznesu z procesorem Intel Core i technologią vPro
0
Hyperbook spełni Twoje marzenia zamknięte w nowoczesnym laptopie i oferuje personalizację na miarę sztuki
2
MSI Ultra Połączenie Nowej Ery. Kup wybrane produkty MSI i zgarnij kody Steam
1