Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Horizon Forbidden West zadebiutuje na PC w marcu. Gra otrzyma wsparcie dla technik DLSS, FSR oraz XeSS

Damian Marusiak | 25-01-2024 18:35 |

Horizon Forbidden West zadebiutuje na PC w marcu. Gra otrzyma wsparcie dla technik DLSS, FSR oraz XeSSKomputerowa wersja Horizon Forbidden West Complete Edition (a więc z dodatkiem Burning Shores) została zapowiedziana jeszcze w ubiegłym roku. Za port odpowiada studio Nixxes Software, współpracujące z firmą Guerllla. Sony potwierdziło właśnie datę premiery, a dodatkowo rozpoczęto przyjmowanie zamówień przedpremierowych. Choć drugi Horizon nie wspiera Ray Tracingu, nie zabraknie wielu innych funkcjonalności od wszystkich wiodących firm: NVIDII, AMD oraz Intela.

Horizon Forbidden West Complete Edition zadebiutuje na PC dokładnie 21 marca 2024 roku. Na komputerach otrzymamy obsługę NVIDIA DLSS z Frame Generation, AMD FSR, Intel XeSS, NVIDIA DLAA oraz DirectStorage.

Horizon Forbidden West zadebiutuje na PC w marcu. Gra otrzyma wsparcie dla technik DLSS, FSR oraz XeSS [1]

Horizon Forbidden West Complete Edition oficjalnie zmierza na PlayStation 5 oraz PC

Horizon Forbidden West Complete Edition zadebiutuje na PC dokładnie 21 marca 2024 roku. Grę można zakupić na platformach Steam oraz Epic Games Store, gdzie cena wynosi 259 złotych. Komputerowa wersja otrzyma obsługę trzech technik skalowania rozdzielczości: NVIDIA DLSS, AMD FSR oraz Intel XeSS. W przypadku DLSS dodatkowo otrzymamy obsługę Frame Generation, pozwalającą na znaczącą poprawę wydajności na kartach GeForce RTX 4000.

Horizon Forbidden West zadebiutuje na PC w marcu. Gra otrzyma wsparcie dla technik DLSS, FSR oraz XeSS [2]

Horizon Forbidden West PC, Dragon’s Dogma 2 oraz Diablo IV wśród gier, które otrzymają wsparcie DLSS 3 oraz Ray Tracingu

Oprócz NVIDIA DLSS, do gry zaimplementowano także technikę DLAA, poprawiającą jakość wygładzania krawędzi z pomocą rdzeni Tensor. Horizon Forbidden West na PC będzie również wspierał technologię Microsoft DirectStorage, pozwalającą na błyskawiczne wczytywanie zasobów gry poprzez przerzucenie dekompresji danych na GPU. Gracze komputerowi mogą oczywiście liczyć na nielimitowany framerate oraz obsługę ultrapanoramicznych monitorów (proporcje 21:9, 32:9 oraz 48:9). Nie zabraknie ponadto możliwości skorzystania z myszy i klawiatury jak również kontrolera DualSense (z pełną jego obsługą, a więc adaptacyjnymi triggerami oraz haptycznymi wibracjami).

Horizon Forbidden West zadebiutuje na PC w marcu. Gra otrzyma wsparcie dla technik DLSS, FSR oraz XeSS [3]

Horizon Forbidden West zadebiutuje na PC w marcu. Gra otrzyma wsparcie dla technik DLSS, FSR oraz XeSS [4]

Źródło: Sony
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 34

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.