Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Hood: Outlaws & Legends - Połączenie Assassin’s Creed i For Honor w klimacie Robin Hooda otrzyma ray tracing i NVIDIA DLSS

Bartosz Woldański | 26-04-2021 11:00 |

Hood: Outlaws & Legends - Połączenie Assassin’s Creed i For Honor w klimacie Robin Hooda otrzyma ray tracing i NVIDIA DLSSZapowiedziane w sierpniu ubiegłego roku Hood: Outlaws & Legends było sporą niespodzianką. Gra studia Sumo Digital, znanego z serii LittleBigPlanet, Sonic & Sega All-Stars Racing i Forza Horizon 2, zapowiada się na połączenie Assassin’s Creed i For Honor w średniowiecznych klimatach rodem z Robin Hooda. Twórcy określają jako przedstawiciela gatunku PvPvE (gracz kontra gracz kontra środowisko), co przywodzi na myśl strzelaninę kooperacyjną Hunt: Showdown od Cryteka. W Hood: Outlaws & Legends rozgrywka skupiona jest na współpracy pomiędzy uczestnikami rozgrywki, którzy muszą przeprowadzać napady na 5 zróżnicowanych mapach, unieszkodliwiając po drodze czujnych strażników za pomocą specjalnych umiejętności (możliwe skradanie, jak i otwarta walka) oraz rywalizując jednocześnie z inną grupą banitów sterowanych przez graczy.

Hood: Outlaws & Legends, kooperacyjna gra na silniku Unreal Engine 4, otrzyma obsługę ray tracingu (na premierę) i NVIDIA DLSS (po premierze). Tytuł zapowiada się na połączenie Assassin’s Creed, For Honor i Hunt: Showdown, w którym staniemy się banitą niczym Robin Hood.

Hood: Outlaws & Legends - Połączenie Assassin’s Creed i For Honor w klimacie Robin Hooda otrzyma ray tracing i NVIDIA DLSS [1]

Resident Evil Village - sprawdzamy nowe demo. Jak gra wykorzystuje Ray Tracing na konsoli PlayStation 5?

Studio Sumo Digital ujawniło, że wieloosobowa gra akcji TPP Hood: Outlaws & Legends, które powstaje na silniku Unreal Engine 4, doczeka się obsługi ray tracingu i NVIDIA DLSS. Pierwsza z nich zostanie dodana w dniu premiery zarówno na PC, jak i konsolach PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S, natomiast druga opcja trafi do wersji na komputery osobiste dopiero po wydaniu gry. Opóźnienie implementacji DLSS wynika z tego, że plugin firmy NVIDIA do Unreal Engine 4 został udostępniony zbyt późno i twórcy nie zdążyli, by wdrożyć tę opcję na czas. Deweloper nie zdradził zakresu wykorzystania techniki śledzenia promieni.

NVIDIA Attic - nowe demo technologiczne na silniku Unreal Engine 4 z prezentacją zaawansowanego Ray Tracingu oraz DLSS 2.0

Premiera Hood: Outlaws & Legends została zaplanowana na 10 maja 2021 roku, a gra wyjdzie z polskimi napisami nie tylko na PC, ale też na PlayStation 4, PS5, Xboksa One i Xboksa Series X/S. Na konsolach nowej generacji ma działać w 60 klatkach na sekundę, a przynajmniej twórcy celują w taką wydajność (zapewne bez RT). Więcej szczegółów poznamy jeszcze przed wydaniem – prawdopodobnie razem z wymaganiami sprzętowymi wersji PC. Hood: Outlaws & Legends jest dostępne w przedsprzedaży, a cena na Steamie wynosi raptem 89,90 zł.

Hood: Outlaws & Legends - Połączenie Assassin’s Creed i For Honor w klimacie Robin Hooda otrzyma ray tracing i NVIDIA DLSS [2]Hood: Outlaws & Legends - Połączenie Assassin’s Creed i For Honor w klimacie Robin Hooda otrzyma ray tracing i NVIDIA DLSS [3]Hood: Outlaws & Legends - Połączenie Assassin’s Creed i For Honor w klimacie Robin Hooda otrzyma ray tracing i NVIDIA DLSS [4]Hood: Outlaws & Legends - Połączenie Assassin’s Creed i For Honor w klimacie Robin Hooda otrzyma ray tracing i NVIDIA DLSS [5]Hood: Outlaws & Legends - Połączenie Assassin’s Creed i For Honor w klimacie Robin Hooda otrzyma ray tracing i NVIDIA DLSS [6]Hood: Outlaws & Legends - Połączenie Assassin’s Creed i For Honor w klimacie Robin Hooda otrzyma ray tracing i NVIDIA DLSS [7]Hood: Outlaws & Legends - Połączenie Assassin’s Creed i For Honor w klimacie Robin Hooda otrzyma ray tracing i NVIDIA DLSS [8]

Źródło: Wccftech
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 8

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.