Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Hitman 3 otrzyma po premierze obsługę techniki ray tracingu

Bartosz Woldański | 24-11-2020 11:00 |

Hitman 3 otrzyma po premierze obsługę techniki ray tracinguW tym roku jeszcze kilka gier doczeka się obsługi techniki ray tracingu, z których największą jest zdecydowanie Cyberpunk 2077 od polskiego studia CD Projekt RED. Nie brakuje jednak regularnych zapowiedzi kolejnych tytułów mających wykorzystywać śledzenie promieni w czasie rzeczywistym. Jedną z gier zaplanowanych na 2021 rok, która otrzyma ray tracing, będzie Hitman 3, czyli kolejna część przygód Agenta 47 z kodem kreskowym na potylicy. To nie koniec nowin, bo duńskie studio IO Interactive podjęło się współpracy z firmą Intel, co ma przełożyć się m.in. na lepsze wykorzystywanie wielowątkowych procesorów. Te informacje zostały ujawnione z okazji 20 rocznicy serii, która rozpoczął Hitman: Codename 47. Nadchodzący Hitman 3 będzie już ósmą pełnoprawną częścią tego skradankowego cyklu.

IO Interactive ogłosiło, że Hitman 3 otrzyma po premierze aktualizację z obsługą ray tracingu. Gra w wersji PC powstaje we współpracy z Intelem, co ma przełożyć się na lepsze wykorzystywanie wielordzeniowych procesorów. 

Hitman 3 otrzyma po premierze obsługę techniki ray tracingu [1]

Hitman 3 – wymagania sprzętowe wersji PC nie takie zabójcze

Studio IO Interactive zamierza zaimplementować ray tracing w Hitmanie 3  na PC, ale dopiero po styczniowej premierze. Niestety, nie poznaliśmy przybliżonego terminu opublikowania aktualizacji. Nie udostępniono także żadnych próbek tego, jak będzie wyglądać gra z aktywnym śledzeniem promieni ani do jakich efektów będzie się ograniczać. Oprócz tego będzie można liczyć na dodanie obsługi techniki Variable Rate Shading (VRS). Wersja PC jest stworzona w ścisłej współpracy z Intelem, co ma według twórców wpłynąć na lepsze wykorzystywanie procesorów z ośmioma (lub więcej) rdzeniami. Czy będzie to oznaczać lepsze działanie gry na CPU Niebieskich? W każdym razie pozwoli to duńskiemu zespołowi na wypełnienie lokacji w Dubaju większą ilością NPC-ów i opracowanie bardziej zaawansowanej destrukcji otoczenia w Dartmoor. Więcej szczegółów poznamy w kolejnych miesiącach, a jutro ukaże się nowy zwiastun:

Jakie gry komputerowe otrzymają ray tracing i DLSS w 2020 roku?

Studio IO Interactive ma teraz ręce pełne roboty. Oprócz kończenia prac nad Hitmanem 3, którego premiera odbędzie się 20 stycznia 2021 roku na PC (na czasową wyłączność Epic Games Store) oraz konsolach PlayStation 4, PS5, Xbox One i Xbox Series X/S, przygotowuje również wersję VR całej nowej trylogii. Niedawno twórcy ogłosili dość niespodziewanie swoją kolejną grę – Project 007 (nazwa robocza), w której będziemy świadkami narodzin James Bonda jako Agenta 007. Prace są jednak dopiero na bardzo wczesnym etapie prac, więc fani gier IO Interactive będą musieli zadowolić się w najbliższym czasie nową odsłoną Hitmana. 

Hitman 3 otrzyma po premierze obsługę techniki ray tracingu [2]Hitman 3 otrzyma po premierze obsługę techniki ray tracingu [3]

Źródło: IO Interactive
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 8

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.