Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Halo Reach na Steam już 3 grudnia. Oto, co zyska wersja na PC

Jakub Krawczyński | 23-11-2019 19:00 |

Halo Reach na Steam już 3 grudnia. Oto, co zyska wersja na PCPo długich testach beta Halo: Reach, pierwszy w fabularnej chronologii tytuł z kultowej serii FPS-ów, wreszcie wyląduje na PC na Steam i Microsoft Store 3 grudnia 2019. Przy okazji tego samego dnia tytuł ten ukaże się jako remaster na Xbox One i trafi do usługi Xbox Game Pass (na PC i konsole). Niedawno deweloperzy z 343 Industries, którzy trzymają pieczę nad procesem odrestaurowania gry wyjawili, jakie usprawnienia otrzyma port na komputery osobiste i co zyskamy względem oryginału. Większość problemów technicznych, które dawały się we znaki w okresie testowym zostało rozwiązanych. Pozostanie z nich jedynie jedna przypadłość, która związana jest z silnikiem gry. Przyjrzyjmy się wszystkiemu w szczegółach.

Halo: Reach na PC od czasu testów beta powinno być wolne od większości problemów technicznych, aczkolwiek początkowo obsługa odblokowanego klatkażu będzie jedynie eksperymentalna.

Halo Reach na Steam już 3 grudnia. Oto, co zyska wersja na PC [1]

Ważną zmianą w Halo: Reach na PC będzie obsługa Variable Refresh Rate w momencie premiery, co pozwoli uzyskać nam powyżej 60 FPS-ów. Niestety przez jakiś czas funkcja ta będzie miała charakter eksperymentalny i może sprawić pewne kłopoty. Silnik Halo: Reach (który nota bene zasila też Destiny) ma 9 lat. Został on stworzony z myślą o jednej platformie, jaką był Xbox 360 i rozgrywce w 30 FPS. Halo: Reach na PC zagwarantuje stabilną i niewymagającą sprzętowo rozgrywkę w 60 FPS, ale odblokowanie klatkażu – choć dostępne – może wywołać szereg negatywnych skutków ubocznych, od opóźnienia ruchów myszki po niestabilność gry. 343 Industries prowadzi prace, aby ją ustabilizować z czasem. Poza tym, deweloperzy mają raczej same dobre wieści.

Halo Reach na PC - wymagania do 4K 60 FPS są bardzo niskie

Halo Reach na Steam już 3 grudnia. Oto, co zyska wersja na PC [2]

Ekipie z 343i udało się wyeliminować problemy z czasem reakcji i dokładnością ruchów myszki i klawiatury. Nie powinno być również kłopotów z dźwiękiem, ani synchronizacją pionową obrazu (V-Sync), czy też wysypywaniem się interfejsu użytkownika i kodem sieciowym. Deweloperzy wprowadzili także dedykowany przycisk do czatu głosowego. Przy okazji graficznie dokłada większą szczegółowość terenu (więcej trawy) i ogranicza liczbę obiektów z teksturami o niskiej rozdzielczości. 343i nie ruszało asystowanego celowania, ale z czasem chce rozgraniczyć ten mechanizm i pozostawić go wyłącznie na kontrolerach i usunąć z klawiatury / myszki. Następna w kolejności będzie beta Halo: Combat Evolved, tytułu, który kiedyś otrzymał już port na PC (dwa lata po oryginale, a jego autorem był Gearbox). Możecie w sumie w niego pograć… o ile posiadacie kopię Windows Visty. Testy mają rozpocząć się, po tym jak Halo: Reach trafi do sprzedaży (3 grudnia 2019) i będzie to już na początku 2020 roku. Na dalsze porty na PC czekają: Halo 2 Anniversary, Halo 3, Halo 3: ODST i Halo 4. Ciekawe czy uda się je wszystkie wydać do planowanej premiery Halo: Infinite na debiut Xbox Scarlett?

Halo Reach na Steam już 3 grudnia. Oto, co zyska wersja na PC [3]

Źródło: Windows Central
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 3

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.