GTA The Trilogy - The Definitive Edition z nową modyfikacją, usprawniającą tekstury w grze GTA: San Andreas
Niedawno zadebiutował pakiet z remasterami gier: GTA The Trilogy - The Definitive Edition. Za projekt odpowiada przede wszystkim małe studio Grove Street Games, które nie do końca podołało zadaniu, skutkiem czego 11 listopada otrzymaliśmy pakiet naszpikowany błędami oraz z fatalną optymalizacją bez względu na platformę docelową. Ze względu na fakt, że gry zostały przeniesione na silnik Unreal Engine 4, wielu moderów widzi w nich spory potencjał do przygotowywania modyfikacji poprawiających jakość oprawy graficznej. W momencie, gdy nie wiemy kiedy oraz jakie dokładnie poprawki szykują Grove Street Games oraz Rockstar Games, pierwsze efekty możemy zobaczyć dzięki modyfikacjom. Jedna z nich została opublikowana na portalu Nexus.
Na platformie Nexus pojawiła się modyfikacja graficzna dla gry GTA: San Andreas - The Definitive Edition, która poprawia jakość wielu tekstur.
Recenzja GTA The Trilogy - The Definitive Edition. Sprawdzamy czy odświeżona kolekcja klasyków naprawdę jest tak kiepska
Jedna z pierwszych modyfikacji graficznych skupia się na grze GTA San Andreas - The Definitive Edition. Dostępna jest do pobrania w tym miejscu i oferuje zdecydowanie lepszą jakość wielu tekstur. Obecna wersja modyfikacji posiada łącznie 85 tekstur, w tym odświeżone wersje dla m.in dróg, chodników, piasku, betonu, błota czy skał. Według twórcy modyfikacji Project Texture Overhaul, większość z poprawionych tekstur oferowana jest teraz w rozdzielczości 4K.
GTA The Trilogy - The Definitive Edition - Rockstar przeprasza za stan techniczny i obiecuje przywrócić oryginalne gry na PC
Aby zainstalować modyfikację, należy wpierw pobrać wszystkie pliki dostępne w linku powyżej. Następnie pliki w formacie .pak trzeba skopiować do odpowiedniego miejsca w folderze z grą: GTASA\Gameface\Content\Paks\~mods. W celu usunięcia z kolei wystarczy tylko pozbyć się plików z wspomnianego folderu. Obecna wersja Project Texture Overhaul nie jest finalną wersją, w niedługim czasie będzie rozbudowywana o kolejne elementy otoczenia, które wymagają poprawy tekstur.