Grand Theft Auto V na PC zapewni stabilne 60 klatek na sekundę?
Firma Rockstar z pewnością może cieszyć się ze spektakularnego sukcesu, jaki odniosła gra Grand Theft Atu V na konsolach nowej oraz starej generacji. Na największe brawa zasługują teoretycznie deweloperzy, którzy nie tylko postanowili ulepszyć grafikę w związku z konsolami PlayStation 4 oraz Xbox One, ale dodali również inne elementy pomagające w cieszeniu się z rozgrywki (np. widok pierwszej osoby). Grand Theft Auto V ma już za sobą debiut na konsolach, teraz pozostała tylko jedna platforma, a mianowicie komputery osobiste. Użytkownicy standardowych blaszaków oczekują tego tytułu bardzo niecierpliwie i studio musi dołożyć wszelkich starań, szczególnie jeżeli chodzi o kwestię optymalizacji.
Poprzednie części nigdy pod tym względem nie były za specjalnie dopracowane, lecz tym razem według zapewnień ma być dużo lepiej. Na pewno nie jeden z Was zastanawia się jak najnowsza produkcja firmy Rockstar będzie działać na komputerach osobistych, szczególnie jeżeli chodzi o szybkość wyświetlanych klatek na sekundę.
Czy będzie to trzydzieści klatek na sekundę, tak jak ma to miejsca na konsolach, czy deweloperzy postarają się wycisnąć trochę więcej? Według nieoficjalnych informacji gra już teraz bez problemu radzi sobie z wyświetlaniem obrazu w 60 klatkach na sekundę, a trzeba zaznaczyć, że jest to jeszcze wersja deweloperska, w której wiele rzeczy może się do dnia premiery zmienić. Dodatkowo przenoszeniem gry z konsoli na komputery osobiste zajmuje się to samo studio, które odpowiedzialne było za wykonanie portu gry Max Payne 3.
Ciekawego jakiego sprzętu będzie wymagać gra, aby płynnie działała w 60 klatkach na sekundę.
Niestety nie są znane informacje na temat specyfikacji komputera, na którym były wykonywane testy, dodatkowo nie ma żadnych informacji na temat tego, czy gra otrzyma jakieś specjalne ustawienia graficzne przygotowane tylko i wyłącznie z myślą o komputerach osobistych.
Źródło: DSO Gaming
Powiązane publikacje

Oprogramowanie Nintendo Switch 20.0.0 - Wirtualne Karty Gier, GameShare i przygotowanie systemu na premierę Switch 2
1
StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
15
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
5
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
10