Gra na podstawie powieści Jacka Piekary z budżetem 7 mln złotych
Zapamiętajcie te słoneczne logo ekipy z The Dust, jako że już niebawem może być rozpoznawane równie mocno, co logo zespołu CD Projekt RED. A przynajmniej tego życzyliby sobie deweloperzy z Wrocławia. I gracze naturalnie, jako że wizja kolejnej polskiej gry, opartej na kolejnej po Wiedźminie polskiej powieści, niesie ze sobą nadzieje na kolejny dobry gameplay. Ale przestańmy już tworzyć nadprogramowy hype i nacisk na deweloperów (co z pewnością nie ułatwia prac nad grą) i przejdźmy do szczegółów związanych z "gradaptacją" powieści Jacka Piekary. Gra bazować ma na serii książek Cykl Inkwizytorski, a jej budżet produkcyjny wyceniono na ponad 7 mln złotych. Zdołano już także pozyskać hojnego inwestora.
The Dust poinformowało, że podpisało umowę inwestycyjną dotyczącą finansowania produkcji gry na motywach książek z serii Cykl Inkwizytorski autorstwa Jacka Piekary. Dzięki umowie spółka pozyska finansowanie o wartości 3 mln zł.
Polskie studio stworzy grę na podstawie powieści Stanisława Lema
Nie dalej jak miesiąc temu informowaliśmy o tym, że studio Starward Industries kupiło prawa do zrealizowania gry wideo, bazującej na jednej z powieści Stanisława Lema. Dziś sieć przynosi nowe wieści na temat polskich produkcji. Tym razem chodzi o grę zespołu The Dust, które po dziś dzień zajmowało się głównie produkcją gier na urządzenia mobilne. Jej ostatnią produkcją jest „Frankenstein: Beyond the Time” - gra w technologii VR dostępna na platformach Steam, VivePort (HTC) i Oculus. Ponadto The Dust przygotowuje gry promujące różne marki (ma w dorobku realizacje dla marek Kubuś i Tymbark należących do Grupy Maspex.
Graczom w UK nie podobają się ceny usługi Google Stadia
Wrocławskie studio poinformowało, że podpisało właśnie umowę inwestycyjną dotyczącą finansowania produkcji gry na motywach książek z serii Cykl Inkwizytorski autorstwa Jacka Piekary. Dzięki umowie spółka pozyska finansowanie o wartości 3 mln zł w formule project finance, wypłacane w transzach od lipca 2019 r. do stycznia 2022 r. Zaznaczono przy tym, iż jest to wkład całkowicie bezzwrotny, a w zamian inwestor ma zapewnione prawo do pobierania prowizji uzależnionej od przychodów generowanych przez grę. Komunikat giełdowy zdradza również, że produkcja pojawi się na pecetach oraz konsolach Xbox oraz PlayStation.