Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Gothic Remake - Alkimia Interactive wyciągnęła wnioski z opinii graczy i zaktualizowała wersję demo

Szymon Góraj | 09-05-2025 19:30 |

Gothic Remake - Alkimia Interactive wyciągnęła wnioski z opinii graczy i zaktualizowała wersję demoJakkolwiek nadal nie poznaliśmy daty premiery, każde wieści związane z gruntownie odrestaurowaną grą Piranha Bytes cieszą się sporym zainteresowaniem - nawet pojawienie się wersji demonstracyjnej. Gothic Remake jest pod tym względem wyjątkowo często aktualizowany. Całkiem niedawno mogliśmy ograć mocno usprawniony wariant względem średnio udanego pierwotnego, choć nadal pojawiały się problemy. I Alkimia Interactive także się tym zajęła.

Kierując się uwagami społeczności, twórcy Gothic Remake zaktualizowali swój prolog, zawierający pewne usprawnione elementy względem poprzedniej, mocno problematycznej wersji demonstracyjnej.

Gothic Remake - Alkimia Interactive wyciągnęła wnioski z opinii graczy i zaktualizowała wersję demo [1]

Gothic Remake - twórcy przedstawiają szczegóły swojej wizji na nowym dłuższym materiale

Na początku tego roku Gothic Remake otrzymał kolejne demo. Jednak, jak zresztą zaznaczył również Damian w swoich wrażeniach, Nyras Prologue borykał się ze sporymi kłopotami, na czele z techniczną sferą. Tytuł np. co rusz przypominał, że działa na wymagającym Unreal Engine 5. Zespół z Alkimia Interactive przeanalizował bardzo duży feedback od graczy - jak sam podkreśla, każdego rodzaju, także ten bardziej emocjonalny - i teraz podrzucono update dema, oraz podzielono się się kilkoma uwagami na specjalnym materiale wideo:

Gothic Remake - twórcy odnowionej wersji opowiadają o esencji gry i związkach z oryginałem na dłuższym materiale

Wyjaśniono na przykład, skąd pomysł na wprowadzenie tak nietypowej wersji demo. Jak się okazuje, jedną z koncepcji było umiejscowienie tej wstępnej akcji na terenie Starej Kopalni, ale choć ułatwiłoby to wiele spraw, ostatecznie uznano, że nie byłby to specjalnie reprezentatywny materiał patrząc na całość. Jako że w tamtym momencie pracowano nad kwestiami związanymi z kamieniem ogniskującym, narodził się pomysł na sięgnięcie po Nyrasa - osoby mimo wszystko bardzo ważnej dla fabuły Gothica. Stwierdzono, że całkiem sensowne byłoby chociażby zrekonstruowanie drogi, jaką ta postać przemierzyła, by trafić do Obozu Bractwa. Co się tyczy wniosków z feedbacku, deweloperzy pochylili się nad prędkością animacji. Pierwotnie mieli wzorować się na tych z Red Dead Redemption, ale ostatecznie z racji innego tempa rozgrywki w Gothicu postanowiono trochę je podkręcić. Co jasne, część aspektów zostanie już wprowadzona we właściwej wersji, ale pierwsze poprawki mamy dostrzec po włączeniu Nyras Prologue.

Gothic Remake - Alkimia Interactive wyciągnęła wnioski z opinii graczy i zaktualizowała wersję demo [2]

Gothic Remake - Alkimia Interactive wyciągnęła wnioski z opinii graczy i zaktualizowała wersję demo [3]

Źródło: Alkimia Interactive
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 17

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.