Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

God of War na PC będzie wspierał zarówno technikę NVIDIA DLSS jak również AMD FSR w celu poprawy wydajności

Damian Marusiak | 05-11-2021 17:30 |

God of War na PC będzie wspierał zarówno technikę NVIDIA DLSS jak również AMD FSR w celu poprawy wydajnościGod of War to bez wątpienia jedna z najlepszych gier ubiegłej generacji, która wyszła na konsolę Sony PlayStation 4. Obecnie można ją ogrywać jednak nie tylko na PS4, ale również PlayStation 5 w ramach wstecznej kompatybilności, oferując jednocześnie rozgrywkę w dynamicznej rozdzielczości 4K oraz płynnych 60 klatkach na sekundę. Już za kilka miesięcy do tego grona dołączy także PC, jako że tytuł został niedawno oficjalnie zapowiedziany w wersji na komputery osobiste. Na premierę poczekamy do 14 stycznia 2022 roku, gdzie gra będzie dostępna zarówno na Steamie jak również Epic Games Store. W momencie zapowiedzi firma Sony ujawniła, że God of War będzie wspierał technikę NVIDIA DLSS w celu poprawy wydajności. Z kolei AMD potwierdza także zastosowanie ich rozwiązania o nazwie FidelityFX Super Resolution.

AMD potwierdziło, iż pecetowa wersja God of War będzie wspierać technikę FidelityFX Super Resolution. Tym samym będzie to kolejna produkcja korzystająca zarówno z FSR jak i NVIDIA DLSS do poprawy wydajności.

God of War na PC będzie wspierał zarówno technikę NVIDIA DLSS jak również AMD FSR w celu poprawy wydajności [1]

Test NVIDIA DLSS vs AMD FSR w grze Chernobylite - Porównanie jakości obrazu. Która technika daje lepsze rezultaty?

God of War będzie kolejną produkcją, umożlwiającą odpalenie zarówno techniki NVIDIA DLSS jak również AMD FidelityFX Super Resolution. Na stronie AMD, wśród zapowiedzianych gier, pojawiła się wzmianka o wspomnianej grze. Jako że implementacja FSR jest bardzo łatwa dla developerów, jej dodanie nie powinno być dużym zaskoczeniem. Wprawdzie nie imponuje jakością obrazu, jednak dla starszych kart graficznych czy procesorów AMD APU jest przede wszystkim rozwiązaniem umożliwiającym w miarę płynną grę.

God of War na PC będzie wspierał zarówno technikę NVIDIA DLSS jak również AMD FSR w celu poprawy wydajności [2]

Test NVIDIA DLSS vs AMD FSR w grze The Medium - Porównanie jakości obrazu. Która technika daje lepsze efekty?

Co ciekawe, lista AMD ujawnia także kilka innych tytułów, które w najbliższym czasie powinny otrzymać wsparcie dla FSR. Mowa m.in. o Farming Simulator 22, No Man's Sky, The Elder Scrolls Online czy World of Warcraft. AMD FidelityFX Super Resolution oferuje cztery poziomy implementacji: Ultra Quality, Quality, Balanced oraz Performance. Obecnie większość gier wspierających tę technikę oferuje najlepszą jakość obrazu w rozdzielczości 4K, przy zachowanym ustawieniu ultra jakości lub jakości. Jesteśmy bardzo ciekawi jak wypadnie porównanie DLSS oraz FSR w nadchodzącym God of War.

God of War na PC będzie wspierał zarówno technikę NVIDIA DLSS jak również AMD FSR w celu poprawy wydajności [3]

God of War na PC będzie wspierał zarówno technikę NVIDIA DLSS jak również AMD FSR w celu poprawy wydajności [4]

Źródło: AMD, VideoCardz
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 12

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.