Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

GeForce Game Ready 436.02 - Sterowniki pełne niespodzianek

Dominik Wiśniewski | 22-08-2019 11:00 |

GeForce Game Ready 436.02 - Sterowniki pełne niespodzianekNVIDIA opublikowała wczoraj specjalne sterowniki graficzne GeForce 436.02 WHQL Gamescom, które zwiększyły wydajność w różnych grach i wprowadziły nowe funkcje, takie jak Low-Latency-Input (na kształt AMD Radeon Anti-Lag). Jednak aktualizacja, która wprowadziła wszystkie te funkcje, okazała się wadliwa. Po pierwsze podczas instalacji program wyświetlał błędne informacje dotyczące RODO, po drugie zaś uniemożliwiał odznaczenie raz zaznaczonej opcji "instalacja niestandardowa". NVIDIA jeszcze wczorajszym wieczorem zdjęła sterownik z oficjalnej strony z pobieraniem, a już po kilku godzinach udostępniła poprawiony. Numer wersji sterownika pozostaje taki sam, zmienia się tylko sufiks „-rp” w nazwie pliku binarnego instalacji (na przykład: „436.02-desktop-win10-64bit-international-whql-rp.exe”).

NVIDIA opublikowała wczoraj specjalne sterowniki graficzne GeForce 436.02 WHQL Gamescom, które zwiększyły wydajność w różnych grach i wprowadziły nowe funkcje takie jak np. Ultra Low Latency.

NVIDIA naprawia błędną aktualizację GeForce Game Ready 436.02  [5]

NVIDIA radzi zaktualizować sterowniki z powodów bezpieczeństwa

Chociaż błędy pliku instalacyjnego nie zagrażały poprawnemu działaniu w praktyce, NVIDIA zmuszona była na jakiś czas wycofać sterownik ze swoich serwerów, głównie ze względu na przepisy dotyczące RODO. Dziś już bez przeszkód możemy aktualizować oprogramowanie dla kart graficznych Zielonych. A przyniosło ono ze sobą chociażby funkcję Integer Scaling, tryb Ultra-Low Latency i nowy filtr wyostrzający. Wszystkie nowości dotyczące NVIDIA GeForce Gamescom Game Ready 436.02 WHQL znajdują się poniżej.

NVIDIA naprawia błędną aktualizację GeForce Game Ready 436.02  [6]

Po pierwsze, aktualna wersja została zoptymalizowana pod tytuł Remnant: From the Ashes. Po drugie, dzięki nowym sterownikom możemy spodziewać się nawet 23-procentowego wzrostu liczby wyświetlanych klatek w popularnych grach (mowa o wydajności na kartach RT). Jak podkreśla sama NVIDIA, zmian uświadczymy przede wszystkim w tytułach takich jak Apex Legends, Battlefield V, Forza Horizon 4, Strange Brigade i World War Z. Do kompletu dorzucono kilka nowych optymalnych ustawień (OPS). Mowa o profilach dla gier Wolfenstein Youngblood, Dota Underlords, F1 2019, The Sinking City, BATTALION 1944, Gloomhaven, Bloodstained: Ritual of the Night, Pathologic 2, Rune 2, Observation, Beyond Two Souls, Heavy Rain, Dead or Alive Xtreme Venus Vacation, Blood of Steel i Attack on Titan 2.

NVIDIA naprawia błędną aktualizację GeForce Game Ready 436.02  [2]

NVIDIA naprawia błędną aktualizację GeForce Game Ready 436.02  [3]

NVIDIA naprawia błędną aktualizację GeForce Game Ready 436.02  [4]

NVIDIA GeForce Gamescom Game Ready 436.02 to także nowe bądź zaktualizowane profile SLI. Otrzymały je następujące tytuły: BattleTech, Dakar18, Deep Rock Galactic, Fe, Fear the Night, Heavy Rain, Nelo, Overkill’s The Walking Dead, PC Building Simulator, Remnant: From the Ashes, Starlink: Battle for Atlas i Warhammer: Chaobane. Kolejna nowość, podobnie jak zmiany w wydajności dotyczą znów jednostek Turing. Mowa o zaimplementowaniu funkcji Integer Scaling, która dzięki kopiowaniu najbliższych pikseli, wyostrza krawędzie, co ma znacząco poprawić doznania w grach z pikselową grafiką, co widać zresztą na screenie poniżej.

NVIDIA naprawia błędną aktualizację GeForce Game Ready 436.02  [1]

Oprócz wyostrzania dla gier ze wspomnianą pikselową grafiką, NVIDIA udostępniła również nowy filtr wyostrzający (Sharpen Filter w Freestyle), który będzie miał wpływ na liczbę ponad 600 gier, pracujących na interfejsach DX9, DX11, DX 12 oraz Vulcan. Nowy filtr nie tylko poprawia jakość obrazu, ale obiecuje też zmniejszenie zasobożerności (screen poniżej). Aktualizacja przyniosła także tryb Ultra-Low Latency. Oznacza to, że tryb Low Latency otrzymał możliwość ustawień w trybie Ultra (ustawienie trzeba samodzielnie zmienić w zakładce Ustawienia Globalne / Global Settings). W tym wypadku (póki co, bo mamy do czynienia z wersją beta), ustawienie przyniesie nam korzyść w postaci niższych czasów opóźnień, w tytułach bazujących wyłącznie na DX9 i DX11.

NVIDIA naprawia błędną aktualizację GeForce Game Ready 436.02  [7]

NVIDIA naprawia błędną aktualizację GeForce Game Ready 436.02  [8]

I na koniec: nowa wersja oprogramowania przyniosła jeszcze wsparcie nowych monitorów pod kątem technologii G-Sync Compatible. Do listy obsługiwanych modeli dopisano urządzenia Asus VG27A, Acer CP3271 i Acer XB273K GP. Dodatkowe informacje o sterowniku można uzyskać na oficjalnej stronie (KLIK), zaś TUTAJ znajdziecie już link do najnowszej wersji aktualizacji, z przyrostkiem -rp, na wypadek gdyby GeForce Experience nie zaproponowało Wam jeszcze pobrania wspomnianej wersji.

Źródło: NVIDIA
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 56

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.