GeForce Game Ready 355.82 WHQL dla Metal Gear Solid V
Od pewnego czasu niemal każda premiera gry wysokiej klasy skutkuje wydaniem nowych sterowników przez producentów kart graficznych - teoretycznie, gracze powinni się z tego niezmiernie cieszyć, jednak praktycznie pokazuje to nieudolność deweloperów pracujących dla wielkich korporacji. Dlaczego? AMD i NVIDIA narzekali na konieczność poprawiania pracy twórców gier w sterownikach, bowiem nikt nie lubi wykonywać dodatkowej pracy dla firm zarabiających grube miliony na sprzedaży znanych marek. Dzisiaj swoją premierę ma Metal Gear Solid V: The Phantom Pain od Konami należący do programu NVIDIA GameWorks - można się było spodziewać, że "zieloni" udostępnią na swoich serwerach nową wersję sterowników stworzonych specjalnie z myślą o tej grze.
Kolejna premiera, kolejne sterowniki.
Najnowsze oprogramowanie o nazwie GeForce Game Ready 355.82 WHQL ma przynosić optymalizację nie tylko dla wspomnianej produkcji od Konami, ale także dla Mad Maxa. Jak to zwykle w przypadku nowych sterowników bywa, producent zapowiedział naprawę błędów występujących w poprzednim wydaniu - użytkownicy coraz częściej skarżą się na niską stabilność oprogramowania od NVIDII, więc każda zmiana na lepsze jest mile widziana. Producent zaktualizował także profile SLI dla następujących tytułów:
- Gu Jian Qi Tan Online - dodano profile SLI
- Rocket League - dodano profil SLI
- World of Tanks - zaktualizowano profil SLI dla Windows 10
Najnowsze sterowniki GeForce Game Ready można pobrać z oficjalnej strony internetowej NVIDII - należy pamiętać o wybraniu odpowiedniego układu, bowiem nie każde GPU jest obsługiwane przez ostatnią wersję oprogramowania: