Galaxy MasterPiece - dwurdzeniowy 7900GT

Autor: Piotr “Chaos” Maj
Na rodzinę Masterpiece składają się 3 karty:
- Dual Core 7900GT
- Dual Core 7900GS
- Dual Core 7600GT
W tej recenzji zajmiemy się najmocniejszym modelem, opartym na 2 rdzeniach 7900GT. Wszelkie informacje dotyczące reszty kart możecie znaleźć tutaj → https://www.galaxytech.com/masterpiece/
Ostatnimi czasy Galaxy przyzwyczaiło nas do bardzo dobrych produktów. Karty z chłodzeniem Zalmana, Dual biosem, zworkami do zmian napięcia itp. Zegary kart często były podkręcone ponad referencyjne taktowania i posiadały mimo to spory potencjał do dalszego OC.
Na swojej stronie Galaxy daje 100% gwarancję na produkty Masterpiece:
- Jakość materiałów A-1
- Tylko markowe komponenty
- Wydajność ponad specyfikację
- Gwarancję wieczystą
- Support przez email
- Wszystkie karty MasterPiece są w pełni testowane z grami 3D / 3D Markiem 06 / programami diagnostycznymi by spełnić wymogi linii MasterPiece
- Dostajemy status “Masterpiece Member” na forum Galaxy
Karta jest wyposażona w ogromne chłodzenie, przykrywające niemal całe ogromne niebieskie (tradycyjne dla Galaxy) PCB karty, oraz zegary wychodzące poza specyfikację 7900GT, a zbliżające się bardziej do GTX, a mianowicie 600/750(1500). Każdy z rdzeni ma do dyspozycji 512MB pamięci, czyli mamy razem 2×24=48 procesorów pixeli, 2×8=16 procesorów vertexów oraz 2x512MB=1GB pamięci. Co daje nam sumarycznie potwora posiadającego 48PS i 16VS z 1GB pamięci.
Na następnych stronach postaram się pokazać moc tego monstrum. Zapraszam!
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- następna ›
- ostatnia »
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Powiązane publikacje

Test kart graficznych AMD Radeon RX 9060 XT vs NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti - Waga kogucia doładowana 16 GB pamięci?
453
Test karty graficznej MSI GeForce RTX 5060 Gaming - Legendarne 8 GB niezgody. Najbardziej emocjonująca tegoroczna premiera
250
Test DOOM: The Dark Ages PC kontra Xbox Series X. Jakość NVIDIA DLSS 4, AMD FSR, Intel XeSS oraz skalowanie wydajności
226
Test wydajności DOOM: The Dark Ages - Starsze karty graficzne go nienawidzą! Potrzebna jest sprzętowa obsługa ray tracingu
454
Test wydajności The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered - Nowa jakość dzięki Unreal Engine 5, jednak wymagania sprzętowe...
560Liczba komentarzy: 0
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy. Zaloguj się i napisz pierwszy komentarz.