Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Apple Watch jeszcze przed premierą deklasuje Android Wear

Arkad | 14-04-2015 09:56 |

Apple WatchPrzydatność inteligentnych zegarków nazywanych także smartwatchami jest dyskusyjna - na pewno wiele osób nie będzie w stanie wykorzystać możliwości tej relatywnie nowej kategorii sprzętowej, ale to i tak nie oznacza, że sprzedaż gadżetów noszonych na nadgarstku będzie w dalszym ciągu relatywnie niska. Działa tutaj dobrze znany czynnik zwany modą... Jeżeli na rynek trafia taka nowość jak Apple Watch, to wielu klientów nie zważywszy na wszelkie wady urządzenia powędruje do sklepów i po prostu nabędzie pierwszą, testową generację zegarka pozwalającą na wyróżnienie się wśród znajomych - tudzież ich dogonienie, jeżeli oni również posiadają już najnowszy gadżet. Segment inteligentnych zegarków jest już oczywiście bogaty w różne modele od znanych marek, ale zgodnie ze wszystkimi przewidywaniami, to dopiero gigant z Cupertino będzie w stanie pchnąć cały rynek do przodu.

To było do przewidzenia.

Platforma Android Wear stworzona przez Google miała być wielkim sukcesem i szansą na przerwanie dominacji Apple, jednak nie trzeba było długo czekać na pierwsze problemy tego projektu. Pomijając wszelkie niedoskonałości interfejsu i sprawy techniczne, dzisiaj możemy już potwierdzić kolejne pokonanie konkurencji przez twórcę Watcha - do oficjalnej sklepowej premiery inteligentnego zegarka od Apple zostało jeszcze trochę czasu (odbędzie się ona 24 kwietnia), ale już teraz widać nadchodzący pogrom platformy Android Wear.

Apple Watch dostępny obecnie w przedsprzedaży został już zamówiony przez więcej klientów, aniżeli sprzedano wszystkich zegarków Android Wear w 2014 roku - firma z Cupertino będzie musiała dostarczyć około 975 tysięcy swoich urządzeń w samych Stanach Zjednoczonych, natomiast zsumowanie zamówień ze wszystkich krajów na pewno pozwoli na przekroczenie liczby miliona zainteresowanych. Dla porównania, zegarki Android Wear od wszystkich producentów sprzedały się w ilości 720 tysięcy egzemplarzy w 2014 roku. W przypadku Apple Watch największym zainteresowaniem cieszą się najtańsze modele z kategorii sportowej.

Źródło: KitGuru

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 4

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.