G80 bez unified shaders
Firma Nvidia postanowiła nie trzymać się ściśle specyfikacji DirectX10. Procesor graficzny G80 nie będzie posiadał unified shader (w tym newsie wytłumaczyłem na czym polega ta technologia), a zamiast tego będzie miał 32 jednostki pixel shader oraz 16 jednostek vertex. Oczywiście poza tym drobnym szczegółem, karta Geforce 8 będzie zgodna z DirectX10, i Shader Model 4.0.
Źródło: Theinquirer.net
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Powiązane publikacje

Karty graficzne Intel ARC Celestial mogą wykorzystać architekturę Xe3P i być produkowane bezpośrednio w fabrykach Intela
29
NVIDIA może przekierować wkrótce linie produkcyjne akceleratorów B200 do wytwarzania GeForce RTX 5090
55
NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti - nowa karta graficzna tylko nieco szybsza od układu RTX 4070 Ti SUPER w testach 3DMark
131
AMD Radeon RX 9070 XT oraz Radeon RX 9070 - Wiemy już, kiedy dokładnie zobaczymy nowe karty graficzne RDNA 4
203
Nie tylko NVIDIA GeForce RTX 5090 może spalić złącze zasilania. Nowy przypadek dotyczy modelu GeForce RTX 5080
150Liczba komentarzy: 0
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy. Zaloguj się i napisz pierwszy komentarz.