G80 bez unified shaders
Firma Nvidia postanowiła nie trzymać się ściśle specyfikacji DirectX10. Procesor graficzny G80 nie będzie posiadał unified shader (w tym newsie wytłumaczyłem na czym polega ta technologia), a zamiast tego będzie miał 32 jednostki pixel shader oraz 16 jednostek vertex. Oczywiście poza tym drobnym szczegółem, karta Geforce 8 będzie zgodna z DirectX10, i Shader Model 4.0.
Źródło: Theinquirer.net
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Powiązane publikacje
AMD Radeon RX 7900 GRE - najnowsza aktualizacja sterowników Adrenalin usuwa limit taktowania dla pamięci VRAM
31AMD RDNA 3+ oficjalnie zmierza do tegorocznych procesorów APU Strix Point, wspólnie z Zen 5 oraz XDNA 2
35NVIDIA GeForce RTX 4070, GeForce RTX 4060 Ti i GeForce RTX 4060 - niektóre modele kart mogą wkrótce bazować na innych rdzeniach
8Firma SK hynix również zaprezentowała pamięć GDDR7 na GTC 2024 o gęstości do 24 Gb oraz szybkości do 40 Gbps
7Intel ARC Graphics z nowymi sterownikami - wzrosty wydajności zarówno dla kart graficznych jak i układów Meteor Lake
17Liczba komentarzy: 0
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy. Zaloguj się i napisz pierwszy komentarz.