G80 bez unified shaders
Firma Nvidia postanowiła nie trzymać się ściśle specyfikacji DirectX10. Procesor graficzny G80 nie będzie posiadał unified shader (w tym newsie wytłumaczyłem na czym polega ta technologia), a zamiast tego będzie miał 32 jednostki pixel shader oraz 16 jednostek vertex. Oczywiście poza tym drobnym szczegółem, karta Geforce 8 będzie zgodna z DirectX10, i Shader Model 4.0.
Źródło: Theinquirer.net
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Powiązane publikacje

NVIDIA GeForce RTX 5050 - Według amerykańskiego oddziału Amazon, pierwsze karty będą dostępne od jutra
43
NVIDIA GeForce RTX 5070 SUPER oraz GeForce RTX 5070 Ti SUPER - Nadchodzą lepiej wyposażone karty graficzne Blackwell
205
NVIDIA DLSS 4 z modelem Transformer po wyjściu z wersji Beta ma mniejsze zapotrzebowanie na pamięć VRAM
87
ASUS przedstawia karty graficzne GeForce RTX 5050 z serii Prime i Dual – cztery modele, dwie konstrukcje, jedno GPU
21
NVIDIA DLSS w modelu Transformer oficjalnie wychodzi z fazy Beta. Nowy pakiet SDK oferuje dalszą poprawę jakości obrazu
111Liczba komentarzy: 0
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy. Zaloguj się i napisz pierwszy komentarz.