G80 bez unified shaders
Firma Nvidia postanowiła nie trzymać się ściśle specyfikacji DirectX10. Procesor graficzny G80 nie będzie posiadał unified shader (w tym newsie wytłumaczyłem na czym polega ta technologia), a zamiast tego będzie miał 32 jednostki pixel shader oraz 16 jednostek vertex. Oczywiście poza tym drobnym szczegółem, karta Geforce 8 będzie zgodna z DirectX10, i Shader Model 4.0.
Źródło: Theinquirer.net
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Powiązane publikacje

NVIDIA zachęca partnerów do sprzedaży GeForce RTX 5060 Ti 16 GB i jednocześnie ogranicza podaż modeli 8 GB
49
NVIDIA GeForce RTX 5090 Founders Edition ma poważny problem z konstrukcją. Popularny youtuber odradza zakup tego układu
35
Obsługa klienta Cooler Master doradzała klientowi... demontaż obudowy złącza 12V-2x6. To mogło skończyć się katastrofą
27
NVIDIA udostępnia demo Bonsai Diorama z RTX Mega Geometry i pełnym path tracingiem w Unreal Engine 5.6.1
20
Karta graficzna NVIDIA RTX PRO 5000 zaoferuje 72 GB VRAM dla rynku profesjonalnego. Odświeżony Blackwell z obsługą DLSS 4
19Liczba komentarzy: 0
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy. Zaloguj się i napisz pierwszy komentarz.













