Frostbite Engine z obsługą DirectX 11
Gier w pełni korzystających oraz wymagających DirectX 10 mamy jak na lekarstwo, a tymczasem producencie zaczynają już myśleć od DirectX 11. Frostbite Engine, będący siłą napędową nowych gier z serii Battlefield, pisany jest właśnie z myślą o uwzględnieniu tego API. Engine dedykowany będzie nie tylko PC, ale także Xbox360 i PS3, które jak wiadomo pożytku z kolejnej generacji DirectX nie zrobią. Nie zmienia to faktu, że na DirectX 11 jeszcze trochę poczekamy, więc Frostbite Engine zadowoli się wersjami 10 i 10.1. Silnik zostanie wykorzystany przy produkcji dwóch nowych gier: Battlefield: Bad Company 2 i Battlefield 1943, nad którymi prace trwają już od jakiegoś czasu. Jest więc wielce prawdopodobne, że po premierze DirectX 11 i sprzętu go obsługującego, do owych tytułów ukażą się stosowne patche. W rozwinięciu możecie zobaczyć kilka poglądowych screenów, z oczywistych względów zrobionych raczej na pokaz, niż prezentujących realne możliwości Frostbite Engine. Podobno łatę dla pozorowanego DirectX 11 wykonano w 3 godziny ...
Źródło: Pcgameshardware
Powiązane publikacje

Steam wkrótce przestanie obsługiwać 32-bitowe systemy Windows. Niektórzy gracze będą musieli przejść na nowszy OS
17
Assassin's Creed IV: Black Flag Remake z nowymi informacjami. Nowa wersja gry ma mieć daleko idące zmiany w konstrukcji
22
Assassin's Creed Shadows - rozszerzenie Claws of Awaji zadebiutowało i jest ostro krytykowane przez graczy
29
GTA 4 na PC wraz z modyfikacją FusionFix 4.0.0 to najlepsza wersja tej produkcji, przynajmniej pod względem technicznym
44