Frostbite Engine z obsługą DirectX 11
Gier w pełni korzystających oraz wymagających DirectX 10 mamy jak na lekarstwo, a tymczasem producencie zaczynają już myśleć od DirectX 11. Frostbite Engine, będący siłą napędową nowych gier z serii Battlefield, pisany jest właśnie z myślą o uwzględnieniu tego API. Engine dedykowany będzie nie tylko PC, ale także Xbox360 i PS3, które jak wiadomo pożytku z kolejnej generacji DirectX nie zrobią. Nie zmienia to faktu, że na DirectX 11 jeszcze trochę poczekamy, więc Frostbite Engine zadowoli się wersjami 10 i 10.1. Silnik zostanie wykorzystany przy produkcji dwóch nowych gier: Battlefield: Bad Company 2 i Battlefield 1943, nad którymi prace trwają już od jakiegoś czasu. Jest więc wielce prawdopodobne, że po premierze DirectX 11 i sprzętu go obsługującego, do owych tytułów ukażą się stosowne patche. W rozwinięciu możecie zobaczyć kilka poglądowych screenów, z oczywistych względów zrobionych raczej na pokaz, niż prezentujących realne możliwości Frostbite Engine. Podobno łatę dla pozorowanego DirectX 11 wykonano w 3 godziny ...
Źródło: Pcgameshardware
Powiązane publikacje

Onimusha: Way of the Sword - Capcom udostępnia 10-minutowy gameplay z wersji demo
6
Gears of War: Reloaded - nowa wersja kultowego shootera weszła na rynek. Różne opinie po premierze
30
Dragon Age: The Veilguard - były producent uważa, że poprzednia wersja Dragon Age 4 mogłaby zostać lepiej przyjęta
36
HBO Max – filmowe i serialowe nowości VOD na 25 - 31 sierpnia 2025. Wśród premier Ona, Blackway, Superman oraz Jackpot!
11