Frostbite Engine z obsługą DirectX 11
Gier w pełni korzystających oraz wymagających DirectX 10 mamy jak na lekarstwo, a tymczasem producencie zaczynają już myśleć od DirectX 11. Frostbite Engine, będący siłą napędową nowych gier z serii Battlefield, pisany jest właśnie z myślą o uwzględnieniu tego API. Engine dedykowany będzie nie tylko PC, ale także Xbox360 i PS3, które jak wiadomo pożytku z kolejnej generacji DirectX nie zrobią. Nie zmienia to faktu, że na DirectX 11 jeszcze trochę poczekamy, więc Frostbite Engine zadowoli się wersjami 10 i 10.1. Silnik zostanie wykorzystany przy produkcji dwóch nowych gier: Battlefield: Bad Company 2 i Battlefield 1943, nad którymi prace trwają już od jakiegoś czasu. Jest więc wielce prawdopodobne, że po premierze DirectX 11 i sprzętu go obsługującego, do owych tytułów ukażą się stosowne patche. W rozwinięciu możecie zobaczyć kilka poglądowych screenów, z oczywistych względów zrobionych raczej na pokaz, niż prezentujących realne możliwości Frostbite Engine. Podobno łatę dla pozorowanego DirectX 11 wykonano w 3 godziny ...
Źródło: Pcgameshardware
Powiązane publikacje

GTA 5 Enhanced Edition na PC otrzymuje kolejne opcje Ray Tracingu, w tym odbicia RT w wysokiej rozdzielczości
3
Dying Light: The Beast - trochę znanego żelastwa, kilka ciekawych niespodzianek. Prezentacja broni, jaka pojawi się w spin-offie
0
Xbox Game Pass - druga połowa czerwca z trylogią Warcrafta, Call of Duty: WWII, czy Rise of the Tomb Raider
1
Nexus Mods zmienia właściciela po 24 latach działalności. Robin Scott sprzedaje serwis. Co to oznacza dla graczy?
119