Frostbite Engine z obsługą DirectX 11
Gier w pełni korzystających oraz wymagających DirectX 10 mamy jak na lekarstwo, a tymczasem producencie zaczynają już myśleć od DirectX 11. Frostbite Engine, będący siłą napędową nowych gier z serii Battlefield, pisany jest właśnie z myślą o uwzględnieniu tego API. Engine dedykowany będzie nie tylko PC, ale także Xbox360 i PS3, które jak wiadomo pożytku z kolejnej generacji DirectX nie zrobią. Nie zmienia to faktu, że na DirectX 11 jeszcze trochę poczekamy, więc Frostbite Engine zadowoli się wersjami 10 i 10.1. Silnik zostanie wykorzystany przy produkcji dwóch nowych gier: Battlefield: Bad Company 2 i Battlefield 1943, nad którymi prace trwają już od jakiegoś czasu. Jest więc wielce prawdopodobne, że po premierze DirectX 11 i sprzętu go obsługującego, do owych tytułów ukażą się stosowne patche. W rozwinięciu możecie zobaczyć kilka poglądowych screenów, z oczywistych względów zrobionych raczej na pokaz, niż prezentujących realne możliwości Frostbite Engine. Podobno łatę dla pozorowanego DirectX 11 wykonano w 3 godziny ...
Źródło: Pcgameshardware
Powiązane publikacje

Disney+ – filmowe i serialowe nowości VOD na lipiec 2025. Wśród premier Ojciec chrzestny Harlemu oraz saga Transformers
0
Xbox Game Pass - nowości na pierwszą połowę lipca, w tym Tony Hawk's Pro Skater 3+4, The Ascent i High On Life
2
Amazon Prime Video – filmowe i serialowe nowości VOD na lipiec 2025. Wśród premier Synchronic, Sojusznicy, Ballard oraz Menem
3
Netflix sięga w kosmos. Materiały NASA+ już latem 2025 z transmisją startów rakiet i widokami Ziemi z ISS
6