Frostbite Engine z obsługą DirectX 11
Gier w pełni korzystających oraz wymagających DirectX 10 mamy jak na lekarstwo, a tymczasem producencie zaczynają już myśleć od DirectX 11. Frostbite Engine, będący siłą napędową nowych gier z serii Battlefield, pisany jest właśnie z myślą o uwzględnieniu tego API. Engine dedykowany będzie nie tylko PC, ale także Xbox360 i PS3, które jak wiadomo pożytku z kolejnej generacji DirectX nie zrobią. Nie zmienia to faktu, że na DirectX 11 jeszcze trochę poczekamy, więc Frostbite Engine zadowoli się wersjami 10 i 10.1. Silnik zostanie wykorzystany przy produkcji dwóch nowych gier: Battlefield: Bad Company 2 i Battlefield 1943, nad którymi prace trwają już od jakiegoś czasu. Jest więc wielce prawdopodobne, że po premierze DirectX 11 i sprzętu go obsługującego, do owych tytułów ukażą się stosowne patche. W rozwinięciu możecie zobaczyć kilka poglądowych screenów, z oczywistych względów zrobionych raczej na pokaz, niż prezentujących realne możliwości Frostbite Engine. Podobno łatę dla pozorowanego DirectX 11 wykonano w 3 godziny ...



Źródło: Pcgameshardware
Powiązane publikacje

GTA 6 zostało ponownie opóźnione. Rockstar Games potwierdza przedłużające się prace nad wyczekiwanym powrotem do Vice City
36
Football Manager 26 - absurdalnie mocna krytyka graczy na premierę. Nowa odsłona serii z najgorszym startem w historii
9
Warhammer Survivors - zapowiedziano grę w stylu Vampire Survivors w uniwersum Warhammera 40K i Age of Sigmar
16
Europa Universalis V - nowa odsłona kultowej gry zadebiutowała. Opinie pozytywne, choć wskazujące na pewne problemy
19













