Frostbite Engine z obsługą DirectX 11
Gier w pełni korzystających oraz wymagających DirectX 10 mamy jak na lekarstwo, a tymczasem producencie zaczynają już myśleć od DirectX 11. Frostbite Engine, będący siłą napędową nowych gier z serii Battlefield, pisany jest właśnie z myślą o uwzględnieniu tego API. Engine dedykowany będzie nie tylko PC, ale także Xbox360 i PS3, które jak wiadomo pożytku z kolejnej generacji DirectX nie zrobią. Nie zmienia to faktu, że na DirectX 11 jeszcze trochę poczekamy, więc Frostbite Engine zadowoli się wersjami 10 i 10.1. Silnik zostanie wykorzystany przy produkcji dwóch nowych gier: Battlefield: Bad Company 2 i Battlefield 1943, nad którymi prace trwają już od jakiegoś czasu. Jest więc wielce prawdopodobne, że po premierze DirectX 11 i sprzętu go obsługującego, do owych tytułów ukażą się stosowne patche. W rozwinięciu możecie zobaczyć kilka poglądowych screenów, z oczywistych względów zrobionych raczej na pokaz, niż prezentujących realne możliwości Frostbite Engine. Podobno łatę dla pozorowanego DirectX 11 wykonano w 3 godziny ...
Źródło: Pcgameshardware
Powiązane publikacje

Next-genowe Red Dead Redeption 2 jeszcze w tym roku? Gra ma zmierzać na Nintendo Switch 2, PlayStation 5 i Xbox Series X|S
31
Stellar Blade - Sony podało szczegóły wersji PC jednej z najlepszych gier 2024 roku. Nowa zawartość, wymagania sprzętowe i inne
25
Star Wars Outlaws - duża aktualizacja z okazji kolejnego DLC. Sporo poprawek w elementach rozgrywki
11
Epic Games Store - Dead Island 2 wchodzi w skład darmowego pakietu sklepu, Happy Game na dokładkę
15