FOXONN i SteelSeries zapraszają profesjonalnych graczy na targi CEBIT
Firmy Foxconn i SteelSeries zapraszają na program “Chalenge the Pro’s” podczas targów CEBIT 2007. W ramach imprezy odwiedzający targi będą mieli możliwość stanąć w szranki z najlepszymi profesjonalnymi graczami na świecie. Nagrodami do zdobycia są najnowsze karty graficzne Foxconn, procesory Intel Core 2 Duo, jak również słuchawki do gier SteelSeries i wiele innych. Wśród graczy, którzy podejmą wyzwanie będą: Fisker, SpawN, Styla oraz Hero z drużyny SK-Gaming. Stałym graczem będzie Johnny R, jeden z najlepiej rozpoznawalnych graczy Counter-Strike na świecie. Zawodnicy Ci zdobyli ogromną ilość międzynarodowych nagród i tytułów – w tym też mistrzów świata. Akcja „Challenge the Pro’s” będzie odbywała się na stoisku firmy Foxonn (hala 21 stanowisko B28), codziennie z udziałem innych profesjonalnych graczy gotowym rzucić wyzwanie odwiedzającym targi. Stoisko Foxconn, będzie prawdopodobnie jedynym miejscem na targach CEBIT, gdzie odwiedzający będą mogli zmierzyć się z taką ilością graczy ze światowej czołówki gier sieciowych. Cała akcja będzie trwała od 15 do 21 marca 2007. W zawodach używane będą komputery PC zasilane procesorami Intel® Core™2 Duo i oparte na płycie głównej Foxconn P9657AB-8EKRS2H, wykorzystującej chipset Intel® P965. Wśród peryferiów znajdą się klawiatury SteelKeys 6G, słuchawki SteelSound 5H v2 oraz zdobywające wiele nagród podkładki do gier firmy SteelSeries. Za moc graficzną odpowiedzialna będzie seria fabrycznie podkręconych kart graficznych Foxconn NVIDIA® 8800. Trzeba przyznać, iż jest to zestaw stworzony do ekstremalnych zastosowań w rozgrywkach sieciowych.
Powiązane publikacje

Meta kontra FTC. Kevin Systrom ujawnia, że Mark Zuckerberg postrzegał Instagram jako zagrożenie dla Facebooka
23
OpenAI rozważa zakup przeglądarki Chrome od Google, co oznacza potencjalną rewolucję w dostępie do sztucznej inteligencji
22
Użytkownicy skarżą się, że ChatGPT zbyt często ich chwali. Czy sztuczna inteligencja przestała mówić prawdę?
44
Facebook traci znaczenie wśród młodszych pokoleń. Wewnętrzne e-maile Meta pokazują rosnące problemy z atrakcyjnością platformy
57