Fizyka w grach na telefony komórkowe i handheldy?
Fizyka w dzisiejszych grach na „dorosłe” platformy, wydaje się rzeczą oczywistą, ale co mają powiedzieć właściciele małych, przenośnych konsol? O ile NVidia PhysX zarezerwowana jest dla urządzeń posiadających układy tejże firmy, tak konkurencja w postaci Havoka jest znacznie bardziej elastyczna. I właśnie Havok ma największe szanse zawojować rynek gier dedykowanych urządzeniom mobilnym, takich jak Sony Ericsson Xperia Play. Na swoistym połączeniu telefonu i konsoli, pracującym pod kontrolą systemu Google Android 2.3, zaprezentowano aplikację obsługującą Havoka. Na osobach pogrywających w Bad Company 2 lub Crysis takie efekty mogą nie robić wrażenia, aczkolwiek w skali handheldów to spore wydarzenie. Zatem właściciele smartfonów i innych urządzeń napędzanych przez Androida 2.3, lubiący od czasu do czasu zagrać, niebawem mogą doświadczyć zupełnie nowych wrażeń.
Źródło: Engagenet
Powiązane publikacje

Google Veo 3, model generujący wideo z dźwiękiem oficjalnie dostępny w Polsce w subskrypcji Google AI Pro
9
Migracja na Windows 11 zaczęła przyspieszać. Strategia Microsoftu zdaje się przynosić oczekiwane rezultaty
92
Ile klatek z DLSS FG, a ile bez? Klient Steam oferuje nowy monitor wydajności. Zmiany dotyczą też Linuksa i trybu Big Picture
47
Apple prowadzi negocjacje z OpenAI i Anthropic w sprawie integracji zaawansowanych LLM z asystentem Siri
9