Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Fallout: Vault 13 - prace nad modem przenoszącym zawartość gry Fallout 1 na silnik Fallouta 4 zostały oficjalnie wstrzymane

Łukasz Stefaniak | 22-10-2024 13:05 |

Fallout: Vault 13 - prace nad modem przenoszącym zawartość gry Fallout 1 na silnik Fallouta 4 zostały oficjalnie wstrzymaneOdkąd marka Fallout została przejęta przez Bethesdę, fani cyklu podzielili się na co najmniej dwie grupy. Jedni twierdzą, że prawdziwymi Falloutami pozostają tylko dwie pierwsze części (lub trzy, jeśli uwzględnimy Fallout Tactics). Drudzy z kolei uważają, że trójwymiarowy świat to naturalny krok w ewolucji serii. Obie te strony mógł pogodzić mod Fallout: Vault 13, który przenosi zawartość pierwszej odsłony na silnik Fallouta 4. Niestety nie ujrzy on światła dziennego.

Mod Fallout: Vault 13 nie zostanie prawdopodobnie dokończony. Twórcy postanowili zawiesić nad nim prace, jednak wszystkie zasoby przygotowane na potrzeby projektu zostaną już wkrótce udostępnione publicznie.

Fallout: Vault 13 - prace nad modem przenoszącym zawartość gry Fallout 1 na silnik Fallouta 4 zostały oficjalnie wstrzymane [1]

Fallout: London - ogromna modyfikacja do czwartej części serii już nareszcie dostępna

Decyzja dotycząca wstrzymania prac nad modyfikacją Fallout: Vault 13 jest nieoczekiwana. W sierpniu bieżącego roku opublikowano bowiem pokaźne demo projektu, w którym mogliśmy odwiedzić Vault 13, Vault 15, wioskę Shady Sands, obóz bandytów Khans oraz sporych rozmiarów obszary znajdujące się pomiędzy tymi lokacjami. Wydawało się zatem, że prace nad ambitnym modem do gry Fallout 4 trwają w najlepsze i zostanie on kiedyś dokończony. Niestety w serwisie X ukazał się oficjalny komunikat twórców, w którym informują oni, że projekt został zawieszony. Jak możemy przeczytać, nie była to łatwa decyzja, ale moderzy wierzą, że jest to właściwy krok. Jako główne przyczyny podawane są wypalenie, trudności w pozyskaniu i utrzymaniu członków zespołu posiadających niszowe umiejętności, a także istotne kwestie związane z życiem osobistym niektórych twórców.

Fallout: Vault 13 - prace nad modem przenoszącym zawartość gry Fallout 1 na silnik Fallouta 4 zostały oficjalnie wstrzymane [2]

Fallout 4 - produkcja została hitem sprzedaży. Sukces osiągnięty dzięki serialowi z platformy Prime Video

Na szczęście wszystkie rezultaty prac nad Fallout: Vault 13 zostaną udostępnione publicznie w serwisie Nexus Mods. Daje to teoretyczną możliwość, że projekt będzie kontynuowany przez kogoś innego. Jeśli jednak tak się nie stanie, to zasoby będą mogły wykorzystać także osoby pracujące nad innymi modyfikacjami do czwartej części Fallouta. Warto odnotować, że ciągle powstaje mod Project Arroyo mający przenieść drugą część Fallouta na silnik czwartej. Jakiś czas temu jego twórcy nawiązali współpracę z moderami Fallout: Vault 13, której celem była wymiana zasobów. Na szczęście Project Arroyo ciągle powstaje, co potwierdza jeden z wpisów na platformie X. Zespół zdołał nawet pozyskać niektórych artystów 3D z anulowanego projektu.

Źródło: @FalloutVault13 (X)
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 20

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.