Fallout: London - wielki mod z aktualizacją 1.02. Setki poprawek, w tym ulepszenie szaty graficznej
Seria Fallout to dość wdzięczny materiał na modyfikacje. Na przestrzeni lat otrzymaliśmy ich całkiem sporo, w tym jakaś część cieszyła się nie mniejszą sympatią niż właściwe gry. A społeczność moderska stale znajduje kolejne pomysły na rozwinięcie uniwersum. Ostatnimi czasy pojawiło się wiele projektów przenoszących graczy do bardziej nietypowych lokacji. Najwięcej mówi się o ogromnym projekcie z postapokalipsą w Londynie, choć natrafił on na sporo problemów.
Fallout: London otrzymał ogromną liczbę poprawek, obejmujących wizualne kwestie, jak i te tyczące się optymalizacji i elementów rozgrywki.
Fallout: Vault 13 - opublikowano wersję demonstracyjną moda, który przenosi zawartość Fallout 1 na silnik Fallouta 4
Pod koniec lipca Fallout: London wreszcie się pojawił, i to na znaczniejszych platformach. Gigantyczny mod do Fallouta 4 był chwalony zarówno za skalę, jak i wiele pomysłów, jednak mimo wszystko borykał się także z rozlicznymi problemami natury technicznej, które znacząco obniżały poziom. Nie przeszkodziło mu to jednak w staniu się najczęściej pobieraną grą serwisu GOG. Mimo to Team FOLON zapewniło, że wezmą się do pracy nad poprawkami - i trzeba przyznać, że słowa dotrzymali, bo mówimy o naprawdę kompleksowych zmianach.
Pure Retro #11 - Fallout. Postnuklearna opowieść o zepsutym świecie. Mroczne początki legendarnego uniwersum
Patch 1.02 zaimplementował ponad 1000 poprawek mających w znaczącym stopniu ulepszyć grę. W grę wchodzi wiele różnych aspektów, takich jak usprawnienia w zakresie poziomu szczegółowości, co ma prowadzić m.in. do zniwelowania liczby crashy, poprawienia problematycznej dotąd wydajności i spójności wizualnej. Twórcy mieli także uporać się z chociażby pewnymi kłopotami zapisami gry, w dokumentacji można też znaleźć mnóstwo szczegółowych uwag tyczących się questów, przy których znaleziono bugi utrudniające bądź wręcz uniemożliwiające ich wykonanie. Uwzględniono nawet drobniejsze kwestie, takie jak wybijające z immersji czynniki estetyczne (jak części ubioru czy fryzura). Podkreślono, że taka reakcja na błędy nie byłaby możliwa, gdyby nie bardzo konkretny feedback graczy, dzięki którym można było odpowiednio zareagować na sytuację. Ale to rzecz jasna nie koniec pracy, w przyszłości ma pojawić się jeszcze więcej dodatkowej zawartości.
Powiązane publikacje

Cronos: The New Dawn - polscy deweloperzy udostępnili pierwsze 35 minut gry. Silent Hill spotyka Dead Space
8
Warner Bros. może jeszcze planować kolejną grę-usługę w świecie DC Comics. Osobliwe ogłoszenie na stronie WB Games Montréal
10
Witchfire - oto prawdopodobnie największy update od studia The Astronauts. Nowy region, broń, sprzęt i masa poprawek
20
HBO Max – filmowe i serialowe nowości VOD na 28 lipca - 3 sierpnia 2025. Wśród premier Ministerstwo Niebezpiecznych Drani
6