Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Fallout 76 zyska więcej opcji RPG, system dialogów i wyborów

Jakub Krawczyński | 29-07-2019 16:00 |

Fallout 76 zyska więcej opcji RPG, system dialogów i wyborówStart Fallouta 76 był co najmniej katastrofalny. Idea rozgrywki MMO w postapokaliptycznym świecie nie przełożyła się na udany produkt. Gra sprawiała wrażenie niedokończonej, z poważnymi usterkami technicznymi oraz przede wszystkim – pustej. Bethesda musiała długimi miesiącami cierpliwie znosić krytykę. Tak czy inaczej, amerykańskie studio nie porzuciło swojego produktu i postanowiło w jakimś stopniu odkupić grzechy, choć raczej nie uda się zmazać początkowego wrażenia, jakie pozostawił ten tytuł. Do tej pory ukazały się dwa większe rozszerzenia, ale w przyszłości pojawi się ich więcej. Ostatnie z nich, Nuclear Winter, z czerwca 2019 wprowadziło tryb Battle Royale. Tymczasem jeszcze w tym roku Bethesda wyda Wastelanders, dodatek, który ma wprowadzić wiele elementów tradycyjnego RPG, w tym rozbudowane opcje dialogowe i system wyborów.

Dzięki rozszerzeniu Wastelanders, Fallout 76 otrzyma NPC-ów, zaawansowany system dialogowy oraz mechanizm wyboru i konsekwencji.

Fallout 76 zyska więcej opcji RPG, system dialogów i wyborów [1]

W trakcie minionego wydarzenia QuakeCon, pracownicy Bethesdy rozmawiali o szczegółach nadchodzącego fabularnego DLC do Fallout 76. Dzięki niemu w grze pojawią się elementy tradycyjnego RPG, które autorzy gry porównują do Fallouta 3 (to chyba najlepszy punkt odniesienia, na jaki stać teraz Bethesdę). Wastelanders ma przede wszystkim do zaoferowania nowy quest fabularny, zaawansowany system dialogów oraz mechanizmy wyboru i konsekwencji. W grze pojawią się również NPC wraz "ze swoim życiem, aspiracjami i opowieściami". Oprócz tego Bethesda zmieni rozmieszczenie kluczowych elementów na mapie, wprowadzi nowe osady, losowe starcia. bronie oraz frakcje (w tym także ich odłamy).

Bethesda przyznaje: produkcja Fallout 76 była pełna problemów

Fallout 76 zyska więcej opcji RPG, system dialogów i wyborów [2]

Zapowiadając zmiany, jakie wniesie dodatek, Jeff Gardiner (szef projektu) z Bethesdy stanowczo odciął się od Fallouta 4. Atrybuty gracza mają tym razem decydować o tym, jakie gra zaprezentuje nam linijki dialogowe. Na nasze wybory będą miały wpływ poziom percepcji, charyzmy i innych statystyk. Ponadto w Wastelanders ma być wprowadzony system reputacji, gdzie nasz status u danej frakcji również wpłynie na to, jakie będziemy mogli wybrać opcje rozmowy. Wszystkie te zmiany są jak najbardziej mile widziane, aczkolwiek będziemy musieli poczekać na nie do jesieni (nadal jeszcze nie padła konkretna data wydania). W międzyczasie w sierpniu zostaną wprowadzone rajdy, stworzone pod czteroosobową rozgrywkę kooperacyjną w drużynie. We wrześniu natomiast pojawi się nowa mapa (Morgantown) do Battle Royale, wraz z ogólnymi usprawnieniami tego trybu.

Źródło: PC Gamer, Rockpapershotgun, MSPoweruser
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 25

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.